Flauw maar goedquote:
Ik ben het nog niet tegengekomen in deze topic, behalve de Billy hond.quote:Het is Utopia SC..... Dus zou het Logisch zijn dat het over Utopia gaat....
Das het mooie aan de SCquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:23 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik ben het nog niet tegengekomen in deze topic, behalve de Billy hond.
Wacht, ga ik snel nog even magnetron popcorn maken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:23 schreef Joezi het volgende:
Die vraag ga ik nog een keer in de COS stellen
Ik snap het stoere er niet echt van. Blijf vooral zo kinderachtig doorgaanquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:23 schreef Joezi het volgende:
Die vraag ga ik nog een keer in de COS stellen
krijg je kanker vanquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wacht, ga ik snel nog even magnetron popcorn maken.
Oh jammer je hebt geen FB dat verklaard een boelquote:
Snap ook niet waarom zo'n productent mij voor zo'n dilemma zet. Geen popcorn of kanker.quote:
Wat verklaard dat dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jammer je hebt geen FB dat verklaard een boel
popcorn in een pan MET DEKSEL is een uitstekend alternatief.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom zo'n productent mij voor zo'n dilemma zet. Geen popcorn of kanker.
Dat je net zo lelijk bent zoals je postquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:27 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Wat verklaard dat dan?
(serieuze vraag)
Wat heeft Facebook er nou mee te maken? Da heb ik ook niet meer hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jammer je hebt geen FB dat verklaard een boel
Gewoon in de pan makenquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom zo'n productent mij voor zo'n dilemma zet. Geen popcorn of kanker.
oei is dit ook nog zwarte humor?quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat je net zo lelijk bent zoals je post
quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat heeft Facebook er nou mee te maken? Da heb ik ook niet meer hoor
fight fight 2 uur bij de poortquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat je net zo lelijk bent zoals je post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |