Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.
De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!
Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!
In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker. De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wat zijn de vastgestelde toeslagen? Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50% Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50% Zondag: 100%
Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.
Wat zijn TvT-uren? TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren en meeruren Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.
Wat zijn BCD-uren? BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.
Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding? Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is €7,50. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.
Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu? Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.
Van het jaar 2014.
9/12/2013 Meisje plaatst vrij-vraag verzoek op algemene Facebook-pagina van Albert Heijn waarbij d4v1d de status van een troller aanneemt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren een klant aan de lijn. Ja ik heb een pannenkoekenpan gekocht bij jullie. Toen ik vandaag kwam voor nog een zij de dame bij de balie dat als ze daar niet stonden ze op waren. Maar de manager haalde hem de vorige keer van achter voor me. Ja die man. (Ik dus)
Ik zo van als hij daar niet meer stond hebben we hem niet meer is op=op hoek.
Had maar die man haalde hem van achter. U bedoelt mij, maar ik weet niet waar u het over heeft. Ja u heeft me vorige week geholpen.... Ja euh net als 500 andere klanten....
Maar u heeft hem dus niet meer, nee mevrouw als hij daar niet stond niet. Ohw jammer zo'n fijne pan.....
Op donderdag 27 maart 2014 14:10 schreef ikbenschipper het volgende: Gisteren een klant aan de lijn. Ja ik heb een pannenkoekenpan gekocht bij jullie. Toen ik vandaag kwam voor nog een zij de dame bij de balie dat als ze daar niet stonden ze op waren. Maar de manager haalde hem de vorige keer van achter voor me. Ja die man. (Ik dus)
Ik zo van als hij daar niet meer stond hebben we hem niet meer is op=op hoek.
Had maar die man haalde hem van achter. U bedoelt mij, maar ik weet niet waar u het over heeft. Ja u heeft me vorige week geholpen.... Ja euh net als 500 andere klanten....
Maar u heeft hem dus niet meer, nee mevrouw als hij daar niet stond niet. Ohw jammer zo'n fijne pan.....
Ik betaal nu ook opeens 62 euro loonheffing Is dat over de winstuitkering dan?, nvm. Zoveel winstuitkering heb ik geeneens gehad Heb wel 95 uur gewerkt, ipv de 36-40 uur die ik normaal werkte
Ja all in. Ik heb 2 koppen heffingen staan. Volgens mij wordt er loonheffing ingehouden als je meer dan 550 euro loon krijgt.
baby you're not here but I can feel you there think I better body up ooo, it's that magic touch.
Op donderdag 27 maart 2014 17:38 schreef d4v1d het volgende: Ah, maar hoe zit dat dan in combinatie met all-in loon? Schipper/Janneke? Of gewoon niks van aantrekken zeker en gewoon volgend jaarterugvragen?
Ook bij all-in loon is het bij ongeveer 550eur. Als je andere maanden minder werkt, krijg je wat terug.
Ah, maar hoe zit dat dan in combinatie met all-in loon? Schipper/Janneke? Of gewoon niks van aantrekken zeker en gewoon volgend jaarterugvragen?
Je kan inderdaad alles terugvragen, zolang je jaarloon voor de loonbelasting maar niet hoger is dan ¤6600(?) Dat is namelijk de grens tot waar je belastingvrij inkomen geniet, en dus alleen je eigen premies betaalt.
Wat als het hoger is dan die ¤6600, of welk bedrag het precies mag zijn
Dan krijg je dus niet alles terug, tenzij je nog bepaalde kosten (collegegeld, boekengeld etc.) af mag trekken waardoor je belastbaar loon onder die grens komt.
Op donderdag 27 maart 2014 17:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende: Dan krijg je dus niet alles terug, tenzij je nog bepaalde kosten (collegegeld, boekengeld etc.) af mag trekken waardoor je belastbaar loon onder die grens komt.
David gaat voor de carrière bij de AH, dus collegegeld hoeft hij sws niet te betalen.
Aanstaande Maandag is het natuurlijk salaris dag. Dus ik had alvast even op plaza gekeken wat ik zou krijgen, aangezien ik nog ongeveer 120 TVT uren had staan en die deze periode worden uitbetaald.
Ik ben alleen twee weken lang op vakantie geweest deze periode. En nu hebben ze dit van mijn tvt uren afgehaald terwijl er nog meer dan genoeg vakantie uren stonden.
Zulke stukjes hebben wij ook, maar daar pleur ik nooit een display neer. Maar het scheelt dat er zelfs nu, met route 99, nog genoeg ruimte hebben voor allerlei displays en extra presentaties. Kan wel voorstellen dat wanneer ruimte schaars is, dat je het op zulke plekken neer gaat zetten.
Hier stond vorige week een paas display een stukje in t pad, stonden 3 displays aan t eind van het pad (andere kant van t pad, waar geen actiekop is) Dat was dus echt niet handig.. Nu die Aziatische fiets ding (tuktuk?) die we hadden weer weg is uit de winkel is er weer genoeg ruimte. Alleen die ariël display staat mij altijd in de weg
Als we het toch over dweilmachines hebben, laatst eindelijk dat ding voor t eerst gebruikt, reed gelijk vol tegen dingen aan _ Had dat gashendel ding niet helemaal door nog
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2014 19:50:47 ]
We hebben sinds kort een facebookpagina die voornamelijk beheerd wordt door de sm, en nu heeft hij er wazige foto's opgezet Waarom? Als je foto's uploadt, zorg er dan in ieder geval voor dat ze van een redelijke kwaliteit zijn en ook daadwerkelijk iets toevoegen
Op donderdag 27 maart 2014 20:08 schreef SLP_ het volgende: We hebben sinds kort een facebookpagina die voornamelijk beheerd wordt door de sm, en nu heeft hij er wazige foto's opgezet Waarom? Als je foto's uploadt, zorg er dan in ieder geval voor dat ze van een redelijke kwaliteit zijn en ook daadwerkelijk iets toevoegen
Op donderdag 27 maart 2014 20:08 schreef SLP_ het volgende: We hebben sinds kort een facebookpagina die voornamelijk beheerd wordt door de sm, en nu heeft hij er wazige foto's opgezet Waarom? Als je foto's uploadt, zorg er dan in ieder geval voor dat ze van een redelijke kwaliteit zijn en ook daadwerkelijk iets toevoegen
Er is maar 1 wazige foto? De rest ziet er goed uit. Net winkeltje, maar een beperkt assortiment. Hebben jullie veel vraag naar producten die niet in het assortiment zitten?
Er is maar 1 wazige foto? De rest ziet er goed uit. Net winkeltje, maar een beperkt assortiment. Hebben jullie veel vraag naar producten die niet in het assortiment zitten?
Ik vind de meeste foto's niet heel erg scherp ofzo, maar misschien stel ik wel te hoge eisen Wilde vroeger altijd (foto)journalist worden dusja Er wordt eigenlijk niet heel erg veel gevraagd naar andere producten, en als het wel wordt gevraagd dan proberen we dat zo snel mogelijk toe te voegen. Op zich hebben we de meeste dingetjes wel, maar we zijn heel erg beperkt in het merkaanbod. Meestal hebben we van elk product het ah huismerk en twee a-merken, soms wordt er daarom wel gevraagd naar de ah basic versie van het product of een ander merk.
Ik vind de meeste foto's niet heel erg scherp ofzo, maar misschien stel ik wel te hoge eisen Wilde vroeger altijd (foto)journalist worden dusja Er wordt eigenlijk niet heel erg veel gevraagd naar andere producten, en als het wel wordt gevraagd dan proberen we dat zo snel mogelijk toe te voegen. Op zich hebben we de meeste dingetjes wel, maar we zijn heel erg beperkt in het merkaanbod. Meestal hebben we van elk product het ah huismerk en twee a-merken, soms wordt er daarom wel gevraagd naar de ah basic versie van het product of een ander merk.
Ik vind die DNAH broodtafels en die 3traps AGF tafels altijd wel mooi
Beperkt assortiment is het nadeel van een kleine winkel, maar de grootste doelgroep is toch studenten? Die zijn niet zo moeilijk volgens mij
Wij hebben vaak die non-food zooi die achterin het bonusboekje staat niet. Ik denk dat het een combinatie is van beperkte ruimte en beperkte vraag naar die dingen. Soms zitten er wel leuke dingen tussen en dan wil ik die weleens bestellen. Maar eigenlijk horen we natuurlijk gewoon alles te hebben wat er in het boekje staat. Zeker met die route 99 weken dan kijk ik wat we van die aanbiedingen niet hebben en dan bestel ik het meteen bij.
Ik vind die DNAH broodtafels en die 3traps AGF tafels altijd wel mooi
Beperkt assortiment is het nadeel van een kleine winkel, maar de grootste doelgroep is toch studenten? Die zijn niet zo moeilijk volgens mij
Wij hebben vaak die non-food zooi die achterin het bonusboekje staat niet. Ik denk dat het een combinatie is van beperkte ruimte en beperkte vraag naar die dingen. Soms zitten er wel leuke dingen tussen en dan wil ik die weleens bestellen. Maar eigenlijk horen we natuurlijk gewoon alles te hebben wat er in het boekje staat. Zeker met die route 99 weken dan kijk ik wat we van die aanbiedingen niet hebben en dan bestel ik het meteen bij.
Klopt, op dit moment is de grootste doelgroep studenten, maar we proberen natuurlijk meer mensen uit de buurt aan te trekken omdat die nou eenmaal meer geld uitgeven . Dat lukt redelijk, maar zij hebben wel behoefte aan andere merken of producten dus daar proberen we een beetje op in te springen.
Non-food hebben wij bijna nooit en als we het hebben dan wordt het na de actieweek meteen verstuurd naar een ander filiaal omdat er bijna niets van verkocht is
Klopt, op dit moment is de grootste doelgroep studenten, maar we proberen natuurlijk meer mensen uit de buurt aan te trekken omdat die nou eenmaal meer geld uitgeven . Dat lukt redelijk, maar zij hebben wel behoefte aan andere merken of producten dus daar proberen we een beetje op in te springen.
Non-food hebben wij bijna nooit en als we het hebben dan wordt het na de actieweek meteen verstuurd naar een ander filiaal omdat er bijna niets van verkocht is
De OPK wordt meteen een stuk hoger als je niet-studenten en gezinnen aantrekt
Ik vind het non-food beleid van tegenwoordig wel netjes, na de actieweek gaat het voor 2 weken het magazijn in en daarna wordt het 50% afgeprijsd. Wij hebben dan ook niet te luxe om te OZ'en naar een ander filiaal
Op donderdag 27 maart 2014 21:29 schreef Schuimpjes het volgende: Maar SanderGS denk je morgen aan het uitzoeken van de ComCo. Wil morgen niet in een kutzooi binnenkomen.
Op donderdag 27 maart 2014 22:03 schreef d4v1d het volgende: Vanmiddag een collega dje de kartonpers leegt, heft die de rolly's te hoog op, ging die toen aan de hefwagen trekken trekt die de hele kartonpers naar voren
Volgens mij kan dat niet bij ons, maar wij hebben ook een nieuwe gekregen toen de oude steeds kapot bleef gaan.
Op donderdag 27 maart 2014 23:04 schreef Broccolitaartje het volgende: Ik heb jullie een grote gunst gedaan, vandaag besloten om te gaan hardlopen VOOR dat ik hier weer gezellig op dit topic kwam kletsen..
Die klant die klaagde dat het bladerdeeg voor hartige taart uit het assortiment was gehaald want ze wou zo graag een lekker Broccolitaartje maken zoals ze altijd deed op donderdag!
Op donderdag 27 maart 2014 23:39 schreef sanderGS het volgende: Die klant die klaagde dat het bladerdeeg voor hartige taart uit het assortiment was gehaald want ze wou zo graag een lekker Broccolitaartje maken zoals ze altijd deed op donderdag!
Die klant die klaagde dat het bladerdeeg voor hartige taart uit het assortiment was gehaald want ze wou zo graag een lekker Broccolitaartje maken zoals ze altijd deed op donderdag!
Ah, maar hoe zit dat dan in combinatie met all-in loon? Schipper/Janneke? Of gewoon niks van aantrekken zeker en gewoon volgend jaarterugvragen?
Het kan ook zijn dat er op je loonstrook een tarief bijzondere belang staat. Dan gaat er over bijvoorbeeld aanvullende winstuitkering direct 38, 42 of 52 % af omdat je in een hogere schijf terecht kan komen. Alles wat je betaald en waarvoor je wel je loonbelasting verklaring hebt ingevuld gewoon aan het einde van het jaar terug vragen
Ik ben voor de grap eens gaan vragen bij een WWM filiaal in de buurt en het schijnt dat ze een tekort hebben aan TLs in mijn omgeving. Ze heeft gelijk filialen genoemd waar ik eens zou moeten kijken als ik op termijn naar die functie wil solliciteren. Vind ik leuk .
Ze kon ook niet begrijpen, dat mijn franchiser alleen FT TLs wil.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt. Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
Op vrijdag 28 maart 2014 01:04 schreef OudeBok het volgende: Ik ben voor de grap eens gaan vragen bij een WWM filiaal in de buurt en het schijnt dat ze een tekort hebben aan TLs in mijn omgeving. Ze heeft gelijk filialen genoemd waar ik eens zou moeten kijken als ik op termijn naar die functie wil solliciteren. Vind ik leuk .
Tsja, jouw ondernemer wil alleen FT teamleiders. WWM wil alleen PT teamleiders. Het is maar net waar je als werkgever voor kiest natuurlijk.
Op vrijdag 28 maart 2014 01:04 schreef OudeBok het volgende: Ik ben voor de grap eens gaan vragen bij een WWM filiaal in de buurt en het schijnt dat ze een tekort hebben aan TLs in mijn omgeving. Ze heeft gelijk filialen genoemd waar ik eens zou moeten kijken als ik op termijn naar die functie wil solliciteren. Vind ik leuk .
Welke regio werk je? Ik meen te herinneren dat je in Amsterdam werkt? Volgens mij is er bij WWM in Amsterdam over het algemeen veel ruimte voor PT TLVA. Als je de kans krijgt om naar WWM te gaan en zeker als TL-> direct doen!
Nee snappen wij (Tl'WWM) ook niets van. Zijn de uren aan de rand van de avond en in de avond minder dan de uren overdag? Er moet gewoon altijd kundig personeel staan. Ik vind het zelfs belangrijker dat er TL staat in de avond dan in de ochtend
Goedemogguh ben nog een beetje aan t slapen. Haal ik zo wat voor me pauze zit ik zo al 7 minuten boven.. bedenk ik me dat ik nog moet afrekenen ik was weer via de nagazijndeur naar de kantine gelopen en had me helemaal niet bedacht dat ik ff langs de counter moest ik had de streepjescodes nog gelukkig.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2014 10:16:50 ]
Op vrijdag 28 maart 2014 10:15 schreef d4v1d het volgende: Goedemogguh ben nog een beetje aan t slapen. Haal ik zo wat voor me pauze zit ik zo al 7 minuten boven.. bedenk ik me dat ik nog moet afrekenen ik was weer via de nagazijndeur naar de kantine gelopen en had me helemaal niet bedacht dat ik ff langs de counter moest ik had de streepjescodes nog gelukkig.
Attentie de heer David, kantoor alstublieft.
Je bent op staande voet ontslagen voor verduistering. Pak je spullen maar in en wegwezen!
Op vrijdag 28 maart 2014 10:15 schreef d4v1d het volgende: Goedemogguh ben nog een beetje aan t slapen. Haal ik zo wat voor me pauze zit ik zo al 7 minuten boven.. bedenk ik me dat ik nog moet afrekenen ik was weer via de nagazijndeur naar de kantine gelopen en had me helemaal niet bedacht dat ik ff langs de counter moest ik had de streepjescodes nog gelukkig.
Welke regio werk je? Ik meen te herinneren dat je in Amsterdam werkt? Volgens mij is er bij WWM in Amsterdam over het algemeen veel ruimte voor PT TLVA. Als je de kans krijgt om naar WWM te gaan en zeker als TL-> direct doen!
A'dam, ja! Ik wil eerst wel nog wat meer ervaring opdoen op de counter. Dat kan zijn tot het einde van m'n contract, omdat ik het te erg naar m'n zin heb, dat kan eerder zijn mochten de zaken anders lopen. Dat weet je nooit vantevoren, haha.
Nee snappen wij (Tl'WWM) ook niets van. Zijn de uren aan de rand van de avond en in de avond minder dan de uren overdag? Er moet gewoon altijd kundig personeel staan. Ik vind het zelfs belangrijker dat er TL staat in de avond dan in de ochtend
Nja, kundig personeel en TL is niet per se gelijk ...
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt. Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
Op vrijdag 28 maart 2014 11:18 schreef exelletor het volgende: Ja-ja, aardappelen volgende week op een hb kop. En Unox bij de Amstel, goede combinatie.
Die aardappelen gaan daar echt niet op . Ook weer zo'n mooie kop waar ze iets naast willen hebben staan (keukenpapier).
Op vrijdag 28 maart 2014 11:29 schreef Wupgup het volgende: Die aardappelen gaan daar echt niet op . Ook weer zo'n mooie kop waar ze iets naast willen hebben staan (keukenpapier).
Bij ons ook die van de keukenpapier. In principe doen we dat nooit, maar Color Reus moet er ook op... Wordt een extra presentatie ergens in de winkel denk ik... Overigens hebben we bij de impuls tafels nu ook extra kratten presentatie ingetekend staan(vorige week waren alleen de tafels ingetekend).
Op vrijdag 28 maart 2014 12:36 schreef Ferry_76 het volgende: Godver, weer fruit&co in de aanbieding.. we zijn nog steeds niet door die voorraad van drieduizend oude flessen heen!
Op vrijdag 28 maart 2014 12:36 schreef Ferry_76 het volgende: Godver, weer fruit&co in de aanbieding.. we zijn nog steeds niet door die voorraad van drieduizend oude flessen heen!
Leuk als je met een collega samen op een pad staat te vullen maar hij niet mag tellen van de TL (TL vertrouwt het niet helemaal, dat die het systeem niet snapt en de "feeling" heeft ofzoiets )
Mag je dus lekker al zijn dingen tellen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2014 13:09:24 ]
Op vrijdag 28 maart 2014 13:09 schreef einschtein het volgende: Jullie tellen zelf? Ik moet er niet aan denken dat iedere vuller bij ons zijn eigen pad gaat tellen.
Rond deze tijd zijn het alleen maar FT'ers met KPK, een handjevol studenten en David, de meesten kunnen wel zelf even tellen denk ik. Bij ons wordt vers überhaupt nooit geteld, alleen tijdens code-boeken en nee-verkoop enzo.
Rond deze tijd zijn het alleen maar FT'ers met KPK, een handjevol studenten en David, de meesten kunnen wel zelf even tellen denk ik. Bij ons wordt vers überhaupt nooit geteld, alleen tijdens code-boeken en nee-verkoop enzo.
Hadden wij met Bavaria ook. Volgende week Heineken blikjes de winkel in, maar die gaan hard.
Jullie tellen zelf? Ik moet er niet aan denken dat iedere vuller bij ons zijn eigen pad gaat tellen.
Jup. Er is zelfs een extra terminal aangeschaft Zodat iedereen die het een beetje kan zelf kan tellen. Er is wel gezegd tegen iedereen ALTIJD tellen onder je eigen PNL en nooit heel veel omlaag tellen.
quote:
Op vrijdag 28 maart 2014 13:12 schreef Schuimpjes het volgende: Ah de TL schuift zijn taken en verantwoordelijkheden door naar een ander. Kan hij in de tussentijd zeker lekker op kantoor zitten
In de tussentijd was de TL zelf ook aan t vullen, hij zat iig niet op kantoor
Vers werd bij ons ook bijna nooit geteld, behalve door de groentesjonnieman van overdag zo nu en dan. Maar tegenwoordig wordt er enorm veel in de avond geteld.
Jup. Er is zelfs een extra terminal aangeschaft Zodat iedereen die het een beetje kan zelf kan tellen. Er is wel gezegd tegen iedereen ALTIJD tellen onder je eigen PNL en nooit heel veel omlaag tellen.
[..]
Op vrijdag 28 maart 2014 13:17 schreef d4v1d het volgende: Jup. Er is zelfs een extra terminal aangeschaft Zodat iedereen die het een beetje kan zelf kan tellen. Er is wel gezegd tegen iedereen ALTIJD tellen onder je eigen PNL en nooit heel veel omlaag tellen.
Overs tel ik nooit omlaag. En dat PNL gedoe boeit mij niet zoveel, iedereen kan een foutje maken.
[..]
Op vrijdag 28 maart 2014 13:20 schreef Schuimpjes het volgende: Houdbaar manco melden . Dat doe ik dus alleen als ik boven de calamiteitengrens uitkom.
No way dat je boven de 500 euro uitkomt tenzij je een hele container mist en daarvoor geldt de grens niet.
Vulling is verwerkt, lege vakken tellen en bij "Vr13"staat 8 dc-ontvangst, maar het vak is leeg ==> ontvangstverschil
Ik had geen tijd voor neeverkoop Toen ik weg ging stond er ook nog een beetje (die mijn collega makkelijk heeft af kunnen maken, maar dat zal wel niet zo zijn met de snelheid die hij vult )
Op vrijdag 28 maart 2014 13:24 schreef Schuimpjes het volgende: Vulling is verwerkt, lege vakken tellen en bij "Vr13"staat 8 dc-ontvangst, maar het vak is leeg ==> ontvangstverschil
Ja, maar de splitsers weten nog steeds niet dat bsc cream crackers niet naast de bsc crackers staan(even een voorbeeld), dus duurt het nog een uur voordat alle vulling zit waar die moet zitten.
Als je een OM hebt die nogal fel is op je voorraadverschillen dan wen je je echt wel aan om manco's ook daadwerkelijk te registreren als ontvangsverschil.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Jawel, omdat het gekoppeld is aan afleverstroom. Maar bij franchise is de optie sowieso niet geblokkeerd. Bij WWM is dat wel zo geweest, weet niet zeker of dat nu nog zo is. Er staat in ieder geval in de handboeken dat het niet mag/kan.
Jawel, omdat het gekoppeld is aan afleverstroom. Maar bij franchise is de optie sowieso niet geblokkeerd. Bij WWM is dat wel zo geweest, weet niet zeker of dat nu nog zo is. Er staat in ieder geval in de handboeken dat het niet mag/kan.
Als je een OM hebt die nogal fel is op je voorraadverschillen dan wen je je echt wel aan om manco's ook daadwerkelijk te registreren als ontvangsverschil.
Ontvangstverschil wil ik nog wel eens boeken in FVOS, maar om nu 2 colli manco te melden via dat formulier gaat me net een stapje te ver
Ja oke, maar als het fiiaal 500 meter verderop zit kan t best Alleen zal dat moeilijk gaan als je AH in een dorp zit.
Stel het filiaal waar het heen moet gaat je vrachtwagen nog langs, kan je hem daar niet meegeven of zal de chauffeur dat weigeren?
Dat laatste was bij ons zeg maar het geval. Hij was een container vergeten bij ons af te leveren en heeft hem maar bij een ander filiaal neer gepleurt. Wij een OZ maken en toen waren we er van af.
Ja oke, maar als het fiiaal 500 meter verderop zit kan t best
Stel het filiaal waar het heen moet gaat je vrachtwagen nog langs, kan je hem daar niet meegeven of zal de chauffeur dat weigeren?
Ja maar weet het systeem dat een filiaal 500 meter verder is?
En laatst hebben wij een container HB drie dagen later met de wagen meegegeven omdat SanderGS niet zat op te letten . Maar die rit werd pas op vrijdag weer gereden.
Maar met Vers kun je daar niet op wachten vanwege de codes.
Ja maar weet het systeem dat een filiaal 500 meter verder is?
En laatst hebben wij een container HB drie dagen later met de wagen meegegeven omdat SanderGS niet zat op te letten . Maar die rit werd pas op vrijdag weer gereden.
Maar met Vers kun je daar niet op wachten vanwege de codes.
Op vrijdag 28 maart 2014 14:54 schreef einschtein het volgende: Dat laatste was bij ons zeg maar het geval. Hij was een container vergeten bij ons af te leveren en heeft hem maar bij een ander filiaal neer gepleurt. Wij een OZ maken en toen waren we er van af.
Dan is een OZ vers prima lijkt mij. Anders moeten twee filialen gaan tellen, jullie manco melden, andere filiaal over melden. 2 woorden, 9 letters dus.
Dan is een OZ vers prima lijkt mij. Anders moeten twee filialen gaan tellen, jullie manco melden, andere filiaal over melden. 2 woorden, 9 letters dus.
Dat laatste was bij ons zeg maar het geval. Hij was een container vergeten bij ons af te leveren en heeft hem maar bij een ander filiaal neer gepleurt. Wij een OZ maken en toen waren we er van af.
Snelste optie, en in dit geval ook de koelketen niet onderbroken. Suggestie vanuit het SSC/Logistiek denk ik zelfs?
Hier moest ik gister alle oude drinkzuivel in de bovenste lagen van ric's gaan vullen Zag er 1. niet uit.. en 2.. Er zijn zowaar wel 3 of 4 dingen verkocht van 2 volle lagen drinkzuivel zag ik vandaag , en de helft van wat er nu nog staat zal wel overcode zijn inmiddels
Eergisteren met iemand gepraat die in de Coop werkte, in hetzelfde winkelcentrum bij ons. Daar gingen wekelijks 5 containers met over-code producten terug.
Op vrijdag 28 maart 2014 15:02 schreef einschtein het volgende: Eergisteren met iemand gepraat die in de Coop werkte, in hetzelfde winkelcentrum bij ons. Daar gingen wekelijks 5 containers met over-code producten terug.
waat
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2014 15:02:43 ]
Nee, hun reactie was 'je zoekt het maar lekker uit'. Geen enkele suggestie gedaan.
Ze lezen ook selectief. Bij die container van het andere filiaal vroeg ik toestemming van Transport om hem op de eerstvolgende rit waarbij wij met dat filiaal in de wagen zaten mee te geven (om gezeik met de chauffeur te voorkomen). Bellen ze mij "ja de container mag nooit terug naar DC"
Op vrijdag 28 maart 2014 16:42 schreef d4v1d het volgende: Hoeveel karren met restanten aan verse pasta's hebben jullie? Hier echt een hele rolcontainer voor 3 of 4 breed in de banca
Alles bij elkaar zijn er vandaag zeker twee volle karren geleverd, maar alles is ondertussen wel weggevuld denk ik.
Op vrijdag 28 maart 2014 16:54 schreef mujentas het volgende: Is de prijs eigenlijk nog omlaag gegaan toen die flessen enige tijd geleden van 1 liter naar 900 ml gingen? Zal wel niet
Oh, ze hebben hem een paar maanden geleden uitgebreid en ik dacht dat dat met het doel was om het een AH XL te maken... ze hebben ook een Grill & Steak...
De vier bussen zijn geregeld voor morgen, sjaaltjes ( ) zijn gedrukt, nu nog even iedereen een bandje voor wel of niet alcohol drinken, muntjes uitdelen en het feest kan morgenavond beginnen! Muziek door het Q-music foute uur, een verrassingsartiest en presentatie door Valerio. Beetje jammer dat het al wel om half elf/ elf uur afgelopen is.
Op vrijdag 28 maart 2014 17:55 schreef Ferry_76 het volgende: De vier bussen zijn geregeld voor morgen, sjaaltjes ( ) zijn gedrukt, nu nog even iedereen een bandje voor wel of niet alcohol drinken, muntjes uitdelen en het feest kan morgenavond beginnen! Muziek door het Q-music foute uur, een verrassingsartiest en presentatie door Valerio. Beetje jammer dat het al wel om half elf/ elf uur afgelopen is.
Maar jullie blijven wel open neem ik aan? Kut voor de collega's die niet mee kunnen
"Wij hebben zo'n zin in het heerlijk zonnige weekend wat gaat komen, u ook ???"
Ja, maar dat bier krijg je niet allemaal kwijt
edit: een deel is intiele actie toch? Heb de bonusfolder niet goed bekeken though
Amstel en Heineken is initieel. Wij zijn geen bier of studenten winkel, maar de hoeveelheid Hertog Jan is normaal. Dan blijft alleen de hoeveelheid Bavaria open, maar in het oosten loopt het harder dan bij ons, dus kan ik best voorstellen dat ze het kwijtraken.
"Wij hebben zo'n zin in het heerlijk zonnige weekend wat gaat komen, u ook ???"
Ja, maar dat bier krijg je niet allemaal kwijt
edit: een deel is intiele actie toch? Heb de bonusfolder niet goed bekeken though
Ja, dat is wel heel veel bier. Maarja, als je een groot magazijn hebt en je hebt 'raket besturing' (welke idioot heeft die term bedacht?), waarom niet? Je hebt in ieder geval geen neeverkoop en zo te zien staat het niemand in de weg.