Pics.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Meisjes in uniform vind je volgens mij best wel leuk he?
Ja maar dat mag alleen als je zelf 15 bent ofzoquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Meisjes in uniform vind je volgens mij best wel leuk he?
Ja maar hij zegt dat niet zomaar, hij dreunt constant dezelfde redenen op waarom hij dat wil.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De betreffende scene had ook geen argumenten.
Met kinderen speel je in op gevoelens. Kijk Wilders eens tegen deze kinderen zijn of problemen creëren bij kinderen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:23 schreef Intellectueel het volgende:
De politiksering van de gevoelens van kinderen is trouwens wel erg eng. Men wekt net de indruk alsof Wilders tot grootschalige razzia's in Overvecht en Bos en Lommert heeft opgeroepen. Ik kan me voorstellen dat deze alarmisten aan tafel zelf wellicht een grotere bijdrage leveren aan angst die deze kinderen klaarblijkelijk hebben.
Ach je hebt ze ook in volwassen maten volgens mij hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:25 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Ja maar dat mag alleen als je zelf 15 bent ofzo
Ik ging in het begin altijd met lijn 7 door die kansenwijk, na een tijdje nam ik maar standaard de metro.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ah ok. Ik ook binnenkort met een beetje geluk.p
Trouwens, jij zat ook op de eur toch? Nog meegemaakt dat er gedealed werd in de tram naar de uni?
Hoop verbeterd sinds fortuyn.
En jaren 80 vooral Surinamers, maar die zijn helemaal verdrongen door de Marokkanen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kan me herinneren dat in de jaren 90 vooral gezeikt werd op Turken en niet op Marokkanen
Lag dat niet aan het feit dat niemand echt het verschil wist tussen de beide bevolkingsgroepenquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kan me herinneren dat in de jaren 90 vooral gezeikt werd op Turken en niet op Marokkanen
Dus jij gaat een schooluniform aantrekken en dan kom je met je zweep mij aanvallen ofzoquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach je hebt ze ook in volwassen maten volgens mij hoor
En daarvoor op Antillianen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Daarvoor Molukkersquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En jaren 80 vooral Surinamers, maar die zijn helemaal verdrongen door de Marokkanen.
Ik heb het niet over mij he?quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:27 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dus jij gaat een schooluniform aantrekken en dan kom je met je zweep mij aanvallen ofzo
Het is een zwaktebod. Alsof al die Marokkaanse kinderen nu thuis veilig achter de boekenkast zitten omdat ze vrezen voor '45 toestanden. Sterker nog, de meeste Marokkaanse kinderen die ik ken zijn redelijk mondig uitgevallen. Brutaal, onbeschoft, platvloers, ongrijpbaar, rebels, agressief, etc. In plaats van de slachtoffer te spelen op nationale tv, mag de Marokkaanse gemeenschap zelf wel eens handen in eigen boezem steken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Met kinderen speel je in op gevoelens. Kijk Wilders eens tegen deze kinderen zijn of problemen creëren bij kinderen.
2020 gaat helemaal het decennium van de bulgaren worden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En jaren 80 vooral Surinamers, maar die zijn helemaal verdrongen door de Marokkanen.
Ja dat was ook nog een dingetje he, toen in Culemborgquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Molukkers vechten nu ook tegen Marokkanen
Hehehe inderdaadquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:29 schreef arjan1112 het volgende:
Nee nee, dit klopt niet het is : Molukkers > Surinamers > Turken en Marokkanen > Marokkanen > Antilianen > Moelanders > Marokkanen
De slachtofferrol die deze Marokkanen aannemen is een tikje overdreven, maar ze hebben het niet van een vreemde. Wilders neemt ook voortdurend een slachtofferrol aan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Het is een zwaktebod. Alsof al die Marokkaanse kinderen nu thuis veilig achter de boekenkast zitten omdat ze vrezen voor '45 toestanden. Sterker nog, de meeste Marokkaanse kinderen die ik ken zijn redelijk mondig uitgevallen. Brutaal, onbeschoft, platvloers, ongrijpbaar, rebels, agressief, etc. In plaats van de slachtoffer te spelen op nationale tv, mag de Marokkaanse gemeenschap zelf wel eens handen in eigen boezem steken.
Die laten zich niet onderdrukken!quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja dat was ook nog een dingetje he, toen in Culemborg
Fixed.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:29 schreef arjan1112 het volgende:
Nee nee, dit klopt niet het is : Molukkers > Surinamers > Turken en Marokkanen > Marokkanen > Antilianen > Moelanders > Marokkanen > VARA
Ze kunnen alleen zelf de hand in eigen boezem stekenquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Het is een zwaktebod. Alsof al die Marokkaanse kinderen nu thuis veilig achter de boekenkast zitten omdat ze vrezen voor '45 toestanden. Sterker nog, de meeste Marokkaanse kinderen die ik ken zijn redelijk mondig uitgevallen. Brutaal, onbeschoft, platvloers, ongrijpbaar, rebels, agressief, etc. In plaats van de slachtoffer te spelen op nationale tv, mag de Marokkaanse gemeenschap zelf wel eens handen in eigen boezem steken.
Komt ook gewoon omdat Wilders wel degelijk slachtoffer is van linkse moraliteit. Deze Marokkanen daarentegen ontkennen stellig dat er structurele problemen zijn met de Marokkaanse gemeenschap in Nederland.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De slachtofferrol die deze Marokkanen aannemen is een tikje overdreven, maar ze hebben het niet van een vreemde. Wilders neemt ook voortdurend een slachtofferrol aan.
Marokkanen zoeken Marokkanen op, Groningers trekken naar Groningers, Liwadders naar Liwadders en Kattukers naar Kattukers.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:32 schreef luxerobots het volgende:
Moslims mengen zich ook moeilijker met Nederlanders, kijk maar eens in je vriendengroep. Veel moslims zitten er meestal niet tussen. Gezellig een biertje meedrinken.
Wilders is alleen slachtoffer van bedreigingen uit moslimhoek, meer niet. De verdere slachtofferrol van Wilders wordt door hem enorm overdreven. Zelf zegt hij met het grootste gemak nare dingen over andere mensen. Hij is zo hypocriet als de ziekte.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:32 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Komt ook gewoon omdat Wilders wel degelijk slachtoffer is van linkse moraliteit. Deze Marokkanen daarentegen ontkennen stellig dat er structurele problemen zijn met de Marokkaanse gemeenschap in Nederland.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Marokkanen zoeken Marokkanen op, Groningers trekken naar Groningers, Liwadders naar Liwadders en Kattukers naar Kattukers.
Dit! Ik zie ze ook zelden Frans Duits draaien, braadworst barbecuen en kankerkachel roepen!quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:32 schreef luxerobots het volgende:
Moslims mengen zich ook moeilijker met Nederlanders, kijk maar eens in je vriendengroep. Veel moslims zitten er meestal niet tussen. Gezellig een biertje meedrinken.
Lachen toch?quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dat vind je normaal, dat een premier zo wordt aangesproken?
Ja die is behoorlijk opgeknapt. Wordt nog een hoop aan verbetert, maar is al mooi.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ging in het begin altijd met lijn 7 door die kansenwijk, na een tijdje nam ik maar standaard de metro.
De campus is aardig opgeknapt trouwens.
Ali B zorgt er wel voor dat alle vergeten Nederlandse artiesten weer een podium krijgen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:35 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dit! Ik zie ze ook zelden Frans Duits draaien, braadworst barbecuen en kankerkachel roepen!
Doe zelf normaal!quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dat vind je normaal, dat een premier zo wordt aangesproken?
Rustig aan joh, ouwe pedofiel!quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Normvervaging en schandalig. Ze moesten die sukkel aanklagen vanwege smaad.
Haha dat vind ik wel weer lief van je.quote:
Wat is jouw mening over Jan Peter Balkenende die zich door Ali B op tv voor lul liet zetten?quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Normvervaging en schandalig. Ze moesten die sukkel aanklagen vanwege smaad.
Ik zat even niet op te letten. Wat precies?quote:
'Nare' dingen over andere mensen zeggen is een waardeoordeel; geen feit. Subjectief, en al helemaal niet objectief te definiëren. Wilders is slachtoffer van Islamisten die hem al talloze jaren bedreigen omdat het concept van vrijheid van meningsuiting hen compleet vreemd is. Hypocriet allicht, maar hij heeft wel degelijk een punt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
Wilders is alleen slachtoffer van bedreigingen uit moslimhoek, meer niet. De verdere slachtofferrol van Wilders wordt door hem enorm overdreven. Zelf zegt hij met het grootste gemak nare dingen over andere mensen. Hij is zo hypocriet als de ziekte.
Dat is niet het enige wat hem kwalijk valt te nemen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ali B zorgt er wel voor dat alle vergeten Nederlandse artiesten weer een podium krijgen.
Die gozer zei gewoon "gvd" op nationale TV!quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zat even niet op te letten. Wat precies?
Dat is inderdaad niet oké!quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die gozer zei gewoon "gvd" op nationale TV!
Boekenkast? Ben je ooit bij een Marokkaans gezin thuisgeweest? Het enige boek wat er staat is de Koran.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Laten we eens lekker socializen op dit forum.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Engelse woorden gebruiken als het niks toevoegt
Dat vind ik not dun.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Laten we eens lekker socializen op dit forum.
Welke stad?quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:41 schreef marcodej het volgende:
Ik vind onze lokale PvdA'ers wel oké trouwens.
Nog even wakker blijven, dan komt de schijtlolligheid van Daniels.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:42 schreef luxerobots het volgende:
Het wordt rustig in dit topic, PvdA is ook slaapverwekkend, ze hebben geen verhaal meer. Geen aansprekend verhaal.
En het is natuurlijk moeilijk campagne voeren met deze PvdA-VVD vleesworst-combinatie.
Die heb ik een baan gegeven.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was Alorsalba mee op je trip de laatste dagen, of waar heb je onze huisfriezin gelaten?
Emancipatie van de arbeider is iets heel anders geworden de laatste 30 jaar. Daar heeft de sociaal democratie nog geen antwoord op, in bijna geen land. En je ziet overal analyses als die van rick. Op korte termijn gericht en denken dat een paar accentverschillen of opstappen van ministers het verschil maken. Dat verklaart nog veel te weinig.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:42 schreef luxerobots het volgende:
Het wordt rustig in dit topic, PvdA is ook slaapverwekkend, ze hebben geen verhaal meer. Geen aansprekend verhaal.
En het is natuurlijk moeilijk campagne voeren met deze PvdA-VVD vleesworst-combinatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |