Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.
De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!
Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!
In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker. De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wat zijn de vastgestelde toeslagen? Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50% Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50% Zondag: 100%
Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.
Wat zijn TvT-uren? TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren en meeruren Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.
Wat zijn BCD-uren? BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.
Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding? Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is €7,50. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.
Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu? Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.
Van het jaar 2014.
9/12/2013 Meisje plaatst vrij-vraag verzoek op algemene Facebook-pagina van Albert Heijn waarbij d4v1d de status van een troller aanneemt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 26 maart 2014 22:51 schreef Ferry_76 het volgende: Vandaag een paar forse prijsverlagingen in de nieuwe zuivel worp; volgens mij hadden ze de To Go prijzen voor sommige producten gebruikt..
Hier waren het alleen de milkshakes, maar wij hebben ook maar een 3m metrage.
Starbucks koffie nu vier soorten, elk drie breed, terwijl het keurig in een traytje van twee breed geleverd wordt.. Vult makkelijker, veel minder derving, maar nee hoor..
Op woensdag 26 maart 2014 23:05 schreef mujentas het volgende: Ik vind dat van die bonuskorting op de kassaschermen wel een goed idee. Veel mensen snappen het namelijk niet.
Is het bijdehand als ik elke keer als een klant iets vraagt als eieren ofzo dat ik dan zo heel subtiel naar de bordjes "Ah kijk, *wijst naar gangpadbordje* eieren, als het goed is ligt het in dit pad"
Is het bijdehand als ik elke keer als een klant iets vraagt als eieren ofzo dat ik dan zo heel subtiel naar de bordjes "Ah kijk, *wijst naar gangpadbordje* eieren, als het goed is ligt het in dit pad"
Vandaag nog een paar klanten gehad met 'WAT IS DE PRIJS?'. Even kijken wat er op de schapsticker staat, is dat nou zo moeilijk?
Op woensdag 26 maart 2014 23:09 schreef Broccolitaartje het volgende: Is het bijdehand als ik elke keer als een klant iets vraagt als eieren ofzo dat ik dan zo heel subtiel naar de bordjes "Ah kijk, *wijst naar gangpadbordje* eieren, als het goed is ligt het in dit pad"
In principe moet je niet bij de hand gaan doen tegen klanten. Maar ik heb wel een keer als antwoord gegeven "achter u" toen iemand me om de eieren vroeg.
Op woensdag 26 maart 2014 23:10 schreef mujentas het volgende: Vandaag nog een paar klanten gehad met 'WAT IS DE PRIJS?'. Even kijken wat er op de schapsticker staat, is dat nou zo moeilijk?
In principe moet je niet bij de hand gaan doen tegen klanten. Maar ik heb wel een keer als antwoord gegeven "achter u" toen iemand me om de eieren vroeg.
Ik bedoel het ook niet bijdehand, ik heb zelf ook geen idee waar alles ligt, maar als het op een bordje staat dan geef ik altijd even een subtiele hint dat ik het gevonden heb door gewoon even op de gangpadbordjes te kijken, meestal is de reactie "OH JOH ER HANGEN GEWOON BORDJES BOVEN DE PADEN!"
Vandaag nog een klant die ging trippen omdat we geen pisang meer hebben omdat de premixen nu maar 0.5 meter is. Er zit toch wel wat anders tussen wat ook lekker is
Op woensdag 26 maart 2014 23:16 schreef mujentas het volgende: Vandaag nog een klant die ging trippen omdat we geen pisang meer hebben omdat de premixen nu maar 0.5 meter is. Er zit toch wel wat anders tussen wat ook lekker is
Alcoholist.
'ER IS GEEN SOUR CREAM MEER. SLECHTE ZAAK. EN DAT VOOR DE ALBERT HEIJN'.
Die bieden de garantie dat ze alles hebben, en zo niet, dat ze het bestellen. Als een klant een artikel wil hebben dat niet in het assorti van die winkel zit, wordt het (in de meeste winkels) toch besteld en achter ergens op een deen gedumpt totdat de klant in kwestie de hele colli heeft leeggekocht. Jumbo-klanten die dat niet in de gaten hebben, verwachten dat het bij andere supermarkten ook zo werkt. Raar maar waar.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Die bieden de garantie dat ze alles hebben, en zo niet, dat ze het bestellen. Als een klant een artikel wil hebben dat niet in het assorti van die winkel zit, wordt het (in de meeste winkels) toch besteld en achter ergens op een deen gedumpt totdat de klant in kwestie de hele colli heeft leeggekocht. Jumbo-klanten die dat niet in de gaten hebben, verwachten dat het bij andere supermarkten ook zo werkt. Raar maar waar.
Vanmiddag tijdens een druk moment even de aktiewand afgespiegeld, waarin drie meter gehakt/schnitzels/rundervinken ligt uit de bonus. Ben ik net klaar, sta op, hoor ik naast mij: "Waar ligt die aktie van dat gehakt, rundervinken en schnitzels?"
Op woensdag 26 maart 2014 23:20 schreef Ferry_76 het volgende: Vanmiddag tijdens een druk moment even de aktiewand afgespiegeld, waarin drie meter gehakt/schnitzels/rundervinken ligt uit de bonus. Ben ik net klaar, sta op, hoor ik naast mij: "Waar ligt die aktie van dat gehakt, rundervinken en schnitzels?"
Op woensdag 26 maart 2014 23:21 schreef mujentas het volgende: Of van die klanten die nog niet eens het klaphekje door zijn en direct al lopen te toeteren, waar staat product X?
Het is natuurlijk ook niet nodig dat het iCafe zo actief als dit topic wordt. Want dan zijn de serieuze ideeën niet meer te onderscheiden van de slechte ideeën
Op woensdag 26 maart 2014 23:23 schreef Schuimpjes het volgende: Het is natuurlijk ook niet nodig dat het iCafe zo actief als dit topic wordt. Want dan zijn de serieuze ideeën niet meer te onderscheiden van de slechte ideeën
Ja, maar wat jij een slecht idee vindt, vindt iemand anders misschien een serieus idee.
Op woensdag 26 maart 2014 23:21 schreef mujentas het volgende: Of van die klanten die nog niet eens het klaphekje door zijn en direct al lopen te toeteren, waar staat product X?
Op woensdag 26 maart 2014 23:27 schreef d4v1d het volgende: "Kijn buurvrouw zei dat ik dit moest kopen dus dan zal dat wel kloppen dat jullie dat hebben. Ze heeft vast gelijk ook nog"
Ik stond precies met een plaat VOL croissantjes in mijn hand, staat er een man voor m'n stoep, *kijkt naar de plaat vol croissantjes* "heeft u nog croissantjes?" Dus ik moet een heel klein beetje lachen en zeg "Nee meneer, ik heb helemaal geen croissantjes, zijn helemaal op" en hij kijkt me aan, kijkt naar die plaat, en kijkt me weer aan met zo'n wazige blik... was heel ongemakkelijk...
Op woensdag 26 maart 2014 23:30 schreef Broccolitaartje het volgende: Ik stond precies met een plaat VOL croissantjes in mijn hand, staat er een man voor m'n stoep, *kijkt naar de plaat vol croissantjes* "heeft u nog croissantjes?" Dus ik moet een heel klein beetje lachen en zeg "Nee meneer, ik heb helemaal geen croissantjes, zijn helemaal op" en hij kijkt me aan, kijkt naar die plaat, en kijkt me weer aan met zo'n wazige blik... was heel ongemakkelijk...
Ik zoek nog de rode huiswijn, die hadden jullie altijd.
Ja, mevrouw, deze posters hangen hier voor de sier.
"Nee, dat is niet dezelfde! Ik zoek de droe rooi" Alleen het etiket is veranderd mevrouw, de wijn is hetzelfde . "Als hij anders smaakt krijg je hem direct weer terug en kom ik hier niet meer" Prima, geniet ervan!
Vanmiddag nog een vrouw die stelde dat er in die nieuwe flesjes wijn minder inhoud in zit. Ik zeg tegen haar, in de oude flesjes zat 0.25 liter en in de nieuwe zit ook 0,25 liter. Toch zat er minder in volgens mevrouw.
Op woensdag 26 maart 2014 23:33 schreef Wupgup het volgende: "Nee, dat is niet dezelfde! Ik zoek de droe rooi" Alleen het etiket is veranderd mevrouw, de wijn is hetzelfde . "Als hij anders smaakt krijg je hem direct weer terug en kom ik hier niet meer" Prima, geniet ervan!
Op woensdag 26 maart 2014 23:34 schreef mujentas het volgende: Vanmiddag nog een vrouw die stelde dat er in die nieuwe flesjes wijn minder inhoud in zit. Ik zeg tegen haar, in de oude flesjes zat 0.25 liter en in de nieuwe zit ook 0,25 liter. Toch zat er minder in volgens mevrouw.
Op woensdag 26 maart 2014 23:38 schreef mujentas het volgende: Vanmorgen nog doosjes van die Knorr mixen uit de vakken getrokken. Die honden willen maar niet begrijpen dat we niet SRP vullen
Op woensdag 26 maart 2014 23:40 schreef SLP_ het volgende: Oh, dat hebben wij niet gedaan Maar bij ons is bijna niets srp, behalve tandpasta en zaanse mayo/ketchup ofzo
Bij ons is alles SRP, ook dingen die niet SRP gevuld moeten worden.
Oh, dat hebben wij niet gedaan Maar bij ons is bijna niets srp, behalve tandpasta en zaanse mayo/ketchup ofzo
Probleem die we bij de tandpasta hebben is dat er maar een roemeen hoeft langs te lopen, binnen 30 seconden heeft hij meerdere traytjes omgekeerd in zijn tas en is hij weer vertrokken. Met losse tubes gaat dit wat moeilijker.
[ Bericht 0% gewijzigd door mujentas op 26-03-2014 23:42:46 (typkanker) ]
Probleem die we bij de tandpasta hebben is dat er maar een roemeen hoeft langs te lopen, binnen 30 seconden heeft hij meerdere traytjes omgekeerd in zijn tas en is hij weer vertrokken. Met losse tubes gaat dit wat moeilijker.
We hebben zo n ding er voor hangen waardoor het best lastig is om een traytje eruit te halen.
Ik zou graag SRP bij de eieren willen zien, zoals we vroeger bij de C1000 hadden. Alle hardlopers op stapels kratten onderin, de overige soorten op planken erboven. Stuk makkelijker met fifo vullen!
Ja hebben wij ook, maar even met je ene hand die strip omhoog houden, en met de andere hand het traytje pakken = profit
Oke, toen ik laatst een tray eruit wilde halen bleven de tubes tegen dat ding hangen en flikkerde alles op de grond Maargoed, die oost-europeanen weten die dingen misschien wel goed te omzeilen
Op woensdag 26 maart 2014 23:44 schreef Ferry_76 het volgende: Ik zou graag SRP bij de eieren willen zien, zoals we vroeger bij de C1000 hadden. Alle hardlopers op stapels kratten onderin, de overige soorten op planken erboven. Stuk makkelijker met fifo vullen!
Wut? bedoel je gewoon een zwart versfust? Dat gaat er echt niet uit zien in een schap...
Oke, toen ik laatst een tray eruit wilde halen bleven de tubes tegen dat ding hangen en flikkerde alles op de grond Maargoed, die oost-europeanen weten die dingen misschien wel goed te omzeilen
Die gasten weten echt wel wat ze doen hoor, en daarna verkopen op de zwarte markt.
Bij de hardlopers zuivel werkt het prima, en ook op bijvoorbeeld aktiekoppen met soep in zak vind ik het goed staan. Bij de chips vind ik het nog steeds geen gezicht.
Ik ook niet, ik vind het echt super lelijk,. En ik heb altijd moeite om de verpakkingen plat te maken
Op de grond gooien en erop trappen doe ik altijd met die crème fraische en slagroom traytjes (die officieel niet SRP moeten, maar anders valt het steeds om tijdens t vullen ), anders ben je een halfuur verder
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2014 23:49:28 ]
Bij ons hebben ze de planken van het ZAV-brood allemaal wat dichter bij elkaar gebracht omdat onze ASM vond dat de bovenste plank niet goed bereikbaar was (hij is nogal klein), wat het nog lastiger maakt om FiFo te vullen... Heb er gister alweer allemaal overvoede producten tussenuit staan vissen...
Wut? bedoel je gewoon een zwart versfust? Dat gaat er echt niet uit zien in een schap...
Ja precies, een bodem van drie fusten hoog; oude kratten eruit, nieuwe erin, oude er boven op leggen. Nu moeten we bij sommige vakken een hele meter (Soms zelfs twee) eerst leeghalen om fifo te kunnen vullen.
Op woensdag 26 maart 2014 23:49 schreef Ferry_76 het volgende: Ja precies, een bodem van drie fusten hoog; oude kratten eruit, nieuwe erin, oude er boven op leggen. Nu moeten we bij sommige vakken een hele meter (Soms zelfs twee) eerst leeghalen om fifo te kunnen vullen.
Gewoon minder vaak vullen en wachten totdat het schap zo goed als leeg staat.
Ik wil wel nog schapdividers zien bij de slagroomspuitbussen. De 3 varianten die hier naast elkaar staan schuiven steeds in elkaar waardoor alles in de wae komt
Wij gaan schapverdelers tussen de wijnen plaatsen. Helaas is recht vullen voor sommige mensen erg lastig. In de huidige WORP hebben we daar nog wat ruimte voor.
Op woensdag 26 maart 2014 23:52 schreef d4v1d het volgende: Ik wil wel nog schapdividers zien bij de slagroomspuitbussen. De 3 varianten die hier naast elkaar staan schuiven steeds in elkaar waardoor alles in de wae komt
Als je niet fifo kunt vullen ben je incompetent voor je werk.
Hoef je mij niet te vertellen hoor... Als ik zie dat iets niet FiFo gevuld is wordt ik helemaal fanatiek en gooi ik alles eruit en leg alles weer helemaal mooi FiFo neer... Op werk denk ik echt heel vaak dat ik een autist ben...
Op woensdag 26 maart 2014 23:53 schreef mujentas het volgende: Ik krijg net een mailtje van iemand die bij mij op school zit dat hij een vrouwelijke student zoekt die geïnteresseerd is in een uitdaging
Op woensdag 26 maart 2014 23:53 schreef mujentas het volgende: Ik krijg net een mailtje van iemand die bij mij op school zit, dat hij een vrouwelijke student zoekt die geïnteresseerd is in een uitdaging
Jij bent natuurlijk de perfecte vrouwelijke kandidaat hiervoor.
Op woensdag 26 maart 2014 23:57 schreef mujentas het volgende: Volgens mij runt die gast van die telefoonlijntjes waar mannen dan naar toe kunnen bellen voor een goed gesprek.
Ik tel zo al snel 25 flessen in die foto, denk niet dat m'n SM er blij mee zal zijn als ik ok nog eens 25 flessen witte er op zou kapot gooien! Om over onze Zamboni crew nog maar te zwijgen!
Op donderdag 27 maart 2014 00:02 schreef Broccolitaartje het volgende: Hee mijn account is nu 26 uur oud! 26 uur geleden postte ik voor het eerst in het AH-medewerkerstopic! Wat een speciaal moment....
Wauw . Morgen mag je op audiëntie komen bij de kwaliteitsmedewerker voor een snoepje
Ik tel zo al snel 25 flessen in die foto, denk niet dat m'n SM er blij mee zal zijn als ik ok nog eens 25 flessen witte er op zou kapot gooien! Om over onze Zamboni crew nog maar te zwijgen!
Nee, salarisstroken, dit keer met aanvullende winstuitkering, worden weer online geplaatst. Zorgt altijd voor extra traffic naar Plaza, waardoor het systeem overbelast raakt.
Nee, salarisstroken, dit keer met aanvullende winstuitkering, worden weer online geplaatst. Zorgt altijd voor extra traffic naar Plaza, waardoor het systeem overbelast raakt.
Ik moet ook wel zeggen dat ik in de afgelopen 26 uur en 10 minuten ik ongeveer alle momenten heb verteld in mijn AH-carrière waarin ik bijdehand was...
Op donderdag 27 maart 2014 00:12 schreef Broccolitaartje het volgende: Ik moet ook wel zeggen dat ik in de afgelopen 26 uur en 10 minuten ik ongeveer alle momenten heb verteld in mijn AH-carrière waarin ik bijdehand was...
Nou gelukkig maar. Dan hebben wij al die momenten inmiddels gehad.
Euhm, 6 uur en 15 minuten. Scriptie inleveren, vervolgens naar filiaal hier in Nijmegen en daarna nog naar eigen filiaal. 22:00 uur thuis. Top dagje dus
Op donderdag 27 maart 2014 00:17 schreef SLP_ het volgende: Conclusie: Allemaal bikkels hier die vroeg op moeten en mujentas kan de hele dag lekker lui in bed liggen
Op donderdag 27 maart 2014 00:17 schreef SLP_ het volgende: Conclusie: Allemaal bikkels hier die vroeg op moeten en mujentas kan de hele dag lekker lui in bed liggen