Bedankt. Op naar de tv.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Kijk op FOX want Evert ten Napel.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Kijk op FOX want Evert ten Napel.
Hij zet een tackle inquote:
Een trainer die iedereen zo tevreden mogelijk wil houdenquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:44 schreef Pistone het volgende:
Wie heeft ooit bedacht om in de beker maar de 2e keeper op te stellen ?
Slaat nergens op behalve tegen amateurs.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:44 schreef Pistone het volgende:
Was het niet nooit gezienquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
En zoveel schoonheid heb ik nooit verdiend
Dat is zodat Vermeer kan bewijzen waarom hij geen eerste keeper bij Ajax is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:44 schreef Pistone het volgende:
Ik zeg toch net dat het 1-2 wordt, pannenkoek.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:45 schreef glasshole het volgende:
[..]
Dat meen je niet, nou dan weten we de uitslag al; 3-1
Een trainer hoort toch gewoon voor het beste elftal te kiezen ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Een trainer die iedereen zo tevreden mogelijk wil houden
quote:
Iets later dusquote:Daar gaat ze.
En zoveel schoonheid heb ik nooit verdiend.
Daar staat ze.
En zoveel gratie heb ik nooit gezien.
owjaquote:
De pass wordt eruit gehaald, gevaar voorbij.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
EYONG TAKANG ENOH
Een tackle uit het boekje
Dat bepaalt de trainer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:45 schreef Pistone het volgende:
[..]
Een trainer hoort toch gewoon voor het beste elftal te kiezen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |