en NEC is topquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou ik PEC iets moeten gunnen met Ron Jans als trainer en een dusdanig lelijk stadion?
Wel gemoedelijkquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou ik PEC iets moeten gunnen met Ron Jans als trainer en een dusdanig lelijk stadion?
Ik hoop zo dat het tering spannend wordt voor al die Ajacieden die hoog van de toren lopen te blazen dat ze wel even gaan winnenquote:
Die stuurt nu een Jansichtkaart naar Heerenveen en Groningen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:40 schreef Grifte het volgende:
Gelukkig heeft Jans geen last van een overslaande stem
Het kan inderdaad spoken in de Kuip. Vooral met dat Feyenoord-publiek erachter.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat het tering spannend wordt voor al die Ajacieden die hoog van de toren lopen te blazen dat ze wel even gaan winnenIn februari werd het 1-1 omdat Klich niet kon mikken, anders had Ajax nog verloren ook.
Echt he sws die arrogantiequote:Op woensdag 26 maart 2014 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat het tering spannend wordt voor al die Ajacieden die hoog van de toren lopen te blazen dat ze wel even gaan winnenIn februari werd het 1-1 omdat Klich niet kon mikken, anders had Ajax nog verloren ook.
En jouw geliefde Heerenveen niet in de bekerfinale..quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
Morgen zal het wel één groot feest zijn op school.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt mij niet veel uit want Ajax wint hem toch welquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jouw geliefde Heerenveen niet in de bekerfinale..
Hoe vaak ga jij die 'grap' nog maken vandaag?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jouw geliefde Heerenveen niet in de bekerfinale..
Dat postte ik 5 minuten geleden alquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:41 schreef Shreyas het volgende:
Clubs die PEC Zwolle tegen kwam op weg naar de finale: Fortuna Sittard, Wilhelmina '08, Excelsior, JVC Cuijk, NEC
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan gewoon met mijn AFCA vest rondlopen zonder boze blikkenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Alle Zwollenaren zijn - of waren ooit - Ajax fan.
Ik kom Ron Jans wel eens tegen in de Plato in Groningen, volgens mij een erg sympathieke gozerquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze zijn niet meer op een hand te tellen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe vaak ga jij die 'grap' nog maken vandaag?
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind Ron Jans wel een geinige trainer.
Imageshackquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ http://img519.imageshack.us/img519/4921/ronjansel5.png (copy/paste deze link) ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |