SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eerlijk gezegd vind ik dat nog lang niet zo'n gekke theorie![]()
zo zal het wel gaan ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:54 schreef luftersel het volgende:
[..]
Moet haast wel, maar ik vermoed dat ze eerst nog lang om elkaar heen gaan draaien omdat ze het niet toe willen geven.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:04 schreef PeterKelder het volgende:
Hebben jullie trouwens ook al de nieuwe theorie over de echte moeder van Peri vernomen?Nou ik kan me dat dan weer niet echt voorstellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eerlijk gezegd vind ik dat nog lang niet zo'n gekke theorie![]()
Maar misschien dat 1 er na gehint werd in 1 van de laatste afleveringen?
En hoeveel schelen ze eigenlijk qua leeftijd van elkaar?
Of lag ze in een ziekenhuiskamer naast Sienna te bevallen destijds..
Mooi dat het goed bevalt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:41 schreef PeterKelder het volgende:
De laatste week van 2010 was trouwens heerlijk om te zien
- De doop van Kathleen Khloe in de keuken van de McQueens met een of andere zogenaamde priester![]()
![]()
- De scènes met Warren/Brendan![]()
- De Jas Costello-verhaallijn![]()
- Silas![]()
![]()
- De moeder van India en Texas![]()
![]()
- De eindejaarsuitzending![]()
![]()
In dit topic wordt er op in gegaan. En eerlijk gezegd kan ik het me wel voorstellen. Dat Sienna niet de moeder van Peri is, is vrij overduidelijk. En volgens reacties in het topic werd er min of meer op gehint dat Leela wellicht Peri's echte moeder is.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:48 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nou ik kan me dat dan weer niet echt voorstellen.![]()
Maar misschien dat 1 er na gehint werd in 1 van de laatste afleveringen?
En hoeveel schelen ze eigenlijk qua leeftijd van elkaar?
Of lag ze in een ziekenhuiskamer naast Sienna te bevallen destijds..
Zekerquote:[..]
Mooi dat het goed bevalt.
Eén van de meest nutteloze stunts ooit. Iets in dezelfde trant (Sinead haast zich naar het ziekenhuis) had veel beter kunnen zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:19 schreef luftersel het volgende:
De stunt van gisteren viel trouwens echt dik, héél dik tegen.Wat slecht zeg.
Sienna zou misschien wel te voorspelbaar zijn ja!quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In dit topic wordt er op in gegaan. En eerlijk gezegd kan ik het me wel voorstellen. Dat Sienna niet de moeder van Peri is, is vrij overduidelijk. En volgens reacties in het topic werd er min of meer op gehint dat Leela wellicht Peri's echte moeder is.
[..]
ZekerDaar was er tenminste nog een goeie gebalanceerde mix van humor en drama
Tegenwoordig is het 95 procent drama waarvan ongeveer de helft ook nog eens overbodige stunts bevatten, en 5 procent humor.
Ik ga in ieder geval van de week verder met 2011
Pittig ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:19 schreef luftersel het volgende:
Ik ga denk ik een van de moeilijkste afleveringen ooit kijken nu: Katy overlijdt vandaag.![]()
De stunt van gisteren viel trouwens echt dik, héél dik tegen.Wat slecht zeg. Maar Stephanie Davis is weer een plekje omhoog geklommen op mijn ladder van beste acteurs. Wat een topwijf.
Tja, ik wil de aflevering dan toch nog eerst wel even gezien hebben.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:59 schreef luftersel het volgende:
Het is sowieso Leela! Na de scènes van vanavond ben ik ervan overtuigd.![]()
[ afbeelding ]
Volgens de mensen uit dat topic is Leela ouder dan Ste, en Ste is zo ongeveer 24/25 jaar. Dus zou Leela iets van 26/27 jaar zijn. Dus het zou natuurlijk kunnenquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:51 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Sienna zou misschien wel te voorspelbaar zijn ja!
Echter, hoe oud zou Leela zijn in de serie. Al 30 dan ofzo! Zo oud is de actrice niet en ziet ze er ook niet uit. We zullen het wel zien. Zou misschien wel leuk zijn.
Ik hoop het ook!quote:En ik hoop dat 2011 je ook gaat bevallen. Misschien dat ik er over een maand ofzo eens de tijd ga nemen, om het 1 en ander uit die periode te gaan bekijken.
Blijft Peri gelukkig toch een Lomaxquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:59 schreef luftersel het volgende:
Het is sowieso Leela! Na de scènes van vanavond ben ik ervan overtuigd.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:45 schreef PeterKelder het volgende:
Onder de noemer Jezus, wat slecht - Part II:
[ afbeelding ]
Kunnen ze degene van de kleding per direct ontslaan? Kom op zeg, ze gaan naar een begrafenis, maar het lijkt verdomme wel alsof ze net uit de feestwinkel zijn komen lopen. Vooral George en Sinead, en in mindere mate Blessing (maar dat is nog redelijk netjes) zijn gekleed alsof ze net van een feestje vandaan komen. Gelukkig zijn Ste en Esther nog wel op een bij de trieste gelegenheid passende manier gekleed.
Geen humor? Heb je de werkelijk geniale "OBJECTION!" van Dennis in de College Coffee gemist of zo?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:41 schreef luftersel het volgende:
Oké, gisteren is er dus weer iemand vermoord in Hollyoaks.Deze keer was het een inspecteur (niet SI Marlow, Inspector Sykes). 't Is toch niet te geloven hè.
En wat een slechte aflevering vandaag zeg.Gewoon lachwekkend. Geen logica, geen spanning, geen humor, he-le-maal niks. In deze aflevering gebeurde gewoon echt letterlijk: niks.
Ik vond Dennis en Blessing deze hele week gewoon echt níet grappig. Veel te geforceerd (Dodger daarentegen had wel echt wat geniale opmerkingen en vooral gezichtsuitdrukkingenquote:Op donderdag 3 april 2014 18:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geen humor? Heb je de werkelijk geniale "OBJECTION!" van Dennis in de College Coffee gemist of zo?![]()
De scènes met Dodger/Dennis/Blessing en de Tori-scènes waren toch wel leuk hoor. Niet speciaal of zo, maar gewoon leuk. Beter dan dat gedoe met Sinead. Het klinkt misschien gek, maar daar ben ik echt klaar mee, om over dat gedoe met Fraser maar niet te beginnen.
Tom en Peri waren inderdaad schattig, en dat maakte die scènes ook juist zo leuk. Ook het wensenlijstje van Peri vond ik mooi gedaan. En Tom over dat info-boekje voor kinderenquote:Op donderdag 3 april 2014 19:12 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik vond Dennis en Blessing deze hele week gewoon echt níet grappig. Veel te geforceerd (Dodger daarentegen had wel echt wat geniale opmerkingen en vooral gezichtsuitdrukkingen). Tom en Peri vond ik ook wat geforceerd en sowieso niet grappig, al zijn ze natuurlijk wel schattig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |