abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138404479
Hebben jullie trouwens ook al de nieuwe theorie over de echte moeder van Peri vernomen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En eerlijk gezegd vind ik dat nog lang niet zo'n gekke theorie :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_138413796
De laatste week van 2010 was trouwens heerlijk om te zien _O_

- De doop van Kathleen Khloe in de keuken van de McQueens met een of andere zogenaamde priester _O- _O- _O-
- De scènes met Warren/Brendan _O_ _O-
- De Jas Costello-verhaallijn ;( _O_
- Silas :o :X _O_
- De moeder van India en Texas :D 8)7
- De eindejaarsuitzending :D _O_
  dinsdag 1 april 2014 @ 21:45:40 #103
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138413985
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:54 schreef luftersel het volgende:

[..]

Moet haast wel, maar ik vermoed dat ze eerst nog lang om elkaar heen gaan draaien omdat ze het niet toe willen geven. :)
zo zal het wel gaan ja. :) Verwacht ik ook.
  dinsdag 1 april 2014 @ 21:48:28 #104
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138414135
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:04 schreef PeterKelder het volgende:
Hebben jullie trouwens ook al de nieuwe theorie over de echte moeder van Peri vernomen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En eerlijk gezegd vind ik dat nog lang niet zo'n gekke theorie :D
Nou ik kan me dat dan weer niet echt voorstellen. :)
Maar misschien dat 1 er na gehint werd in 1 van de laatste afleveringen?
En hoeveel schelen ze eigenlijk qua leeftijd van elkaar?

Of lag ze in een ziekenhuiskamer naast Sienna te bevallen destijds.. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:41 schreef PeterKelder het volgende:
De laatste week van 2010 was trouwens heerlijk om te zien _O_

- De doop van Kathleen Khloe in de keuken van de McQueens met een of andere zogenaamde priester _O- _O- _O-
- De scènes met Warren/Brendan _O_ _O-
- De Jas Costello-verhaallijn ;( _O_
- Silas :o :X _O_
- De moeder van India en Texas :D 8)7
- De eindejaarsuitzending :D _O_
Mooi dat het goed bevalt. ^O^
pi_138414569
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:48 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Nou ik kan me dat dan weer niet echt voorstellen. :)
Maar misschien dat 1 er na gehint werd in 1 van de laatste afleveringen?
En hoeveel schelen ze eigenlijk qua leeftijd van elkaar?

Of lag ze in een ziekenhuiskamer naast Sienna te bevallen destijds.. :P
In dit topic wordt er op in gegaan. En eerlijk gezegd kan ik het me wel voorstellen. Dat Sienna niet de moeder van Peri is, is vrij overduidelijk. En volgens reacties in het topic werd er min of meer op gehint dat Leela wellicht Peri's echte moeder is.

quote:
[..]

Mooi dat het goed bevalt. ^O^
Zeker :) Daar was er tenminste nog een goeie gebalanceerde mix van humor en drama ^O^
Tegenwoordig is het 95 procent drama waarvan ongeveer de helft ook nog eens overbodige stunts bevatten, en 5 procent humor.

Ik ga in ieder geval van de week verder met 2011 :9
  dinsdag 1 april 2014 @ 22:19:26 #106
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138415929
Ik ga denk ik een van de moeilijkste afleveringen ooit kijken nu: Katy overlijdt vandaag. ;(

De stunt van gisteren viel trouwens echt dik, héél dik tegen. :') Wat slecht zeg. Maar Stephanie Davis is weer een plekje omhoog geklommen op mijn ladder van beste acteurs. Wat een topwijf. _O_
pi_138416611
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:19 schreef luftersel het volgende:
De stunt van gisteren viel trouwens echt dik, héél dik tegen. :') Wat slecht zeg.
Eén van de meest nutteloze stunts ooit. Iets in dezelfde trant (Sinead haast zich naar het ziekenhuis) had veel beter kunnen zijn.
  dinsdag 1 april 2014 @ 22:46:23 #108
410397 luftersel
Wow, just brilliant
  dinsdag 1 april 2014 @ 22:51:58 #109
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138417789
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:55 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

In dit topic wordt er op in gegaan. En eerlijk gezegd kan ik het me wel voorstellen. Dat Sienna niet de moeder van Peri is, is vrij overduidelijk. En volgens reacties in het topic werd er min of meer op gehint dat Leela wellicht Peri's echte moeder is.

[..]

Zeker :) Daar was er tenminste nog een goeie gebalanceerde mix van humor en drama ^O^
Tegenwoordig is het 95 procent drama waarvan ongeveer de helft ook nog eens overbodige stunts bevatten, en 5 procent humor.

Ik ga in ieder geval van de week verder met 2011 :9
Sienna zou misschien wel te voorspelbaar zijn ja!
Echter, hoe oud zou Leela zijn in de serie. Al 30 dan ofzo! Zo oud is de actrice niet en ziet ze er ook niet uit. We zullen het wel zien. Zou misschien wel leuk zijn. :)

En ik hoop dat 2011 je ook gaat bevallen. Misschien dat ik er over een maand ofzo eens de tijd ga nemen, om het 1 en ander uit die periode te gaan bekijken. :)
  dinsdag 1 april 2014 @ 22:59:53 #110
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138418300
Het is sowieso Leela! Na de scènes van vanavond ben ik ervan overtuigd. ;)

dinsdag 1 april 2014 @ 23:01:16 #111
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138418378
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:19 schreef luftersel het volgende:
Ik ga denk ik een van de moeilijkste afleveringen ooit kijken nu: Katy overlijdt vandaag. ;(

De stunt van gisteren viel trouwens echt dik, héél dik tegen. :') Wat slecht zeg. Maar Stephanie Davis is weer een plekje omhoog geklommen op mijn ladder van beste acteurs. Wat een topwijf. _O_
Pittig ja.
Ben toch wel benieuwd hoe erg Sinead zal doordraaien. De spoiler foto's maakten al wel het 1 en ander duidelijk van voor de begrafenis natuurlijk.
Maar de komende maanden zal ze wel van slag blijven. In ieder geval vind ik het ook een topactrice! ^O^
  dinsdag 1 april 2014 @ 23:03:13 #112
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138418505
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:59 schreef luftersel het volgende:

[ afbeelding ]
Tja, ik wil de aflevering dan toch nog eerst wel even gezien hebben. :P
  dinsdag 1 april 2014 @ 23:32:21 #113
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138420379
De luchtige scènes de laatste tijd krijgen me echt hard aan het lachen. _O- _O-

dinsdag 1 april 2014 @ 23:34:47 #114
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138420536
Verder was de aflevering trouwens echt, maar dan ook écht hartbrekend. Ik zat met tranen in mijn ogen... Geen spraak tijdens de meeste scènes, enkel en alleen muziek. En die deed zijn werk uitmuntend. ;(

Kippenvel...

:'( :'( :'( :'( :'(
pi_138425763
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:51 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Sienna zou misschien wel te voorspelbaar zijn ja!
Echter, hoe oud zou Leela zijn in de serie. Al 30 dan ofzo! Zo oud is de actrice niet en ziet ze er ook niet uit. We zullen het wel zien. Zou misschien wel leuk zijn. :)
Volgens de mensen uit dat topic is Leela ouder dan Ste, en Ste is zo ongeveer 24/25 jaar. Dus zou Leela iets van 26/27 jaar zijn. Dus het zou natuurlijk kunnen :)

quote:
En ik hoop dat 2011 je ook gaat bevallen. Misschien dat ik er over een maand ofzo eens de tijd ga nemen, om het 1 en ander uit die periode te gaan bekijken. :)
Ik hoop het ook! :Y Tot nu toe vermaak ik me er prima mee :)
pi_138425779
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:59 schreef luftersel het volgende:

[ afbeelding ]
Blijft Peri gelukkig toch een Lomax O+ _O_
Én het zou een interessante backstory van Leela betekenen, misschien heeft haar wat "losbandige" gedrag er wat mee te maken :9
pi_138442681
Tja, de aflevering van gisteren... Het had zó aangrijpend, heftig en pakkend kunnen zijn, maar een verkeerde verdeling van de scènes, een belachelijk nutteloze stunt én het in dit geval toch wat eentonige acteerwerk van Stephanie Davis maakt het, in ieder geval voor mij, niet dat ik zeg: poeh hee, wát een heftige scènes zeg! Eerder: ja, de scènes waren wel mooi, de muziek ook, maar de andere delen in de aflevering vond ik toch interessanter.

Over de verkeerde verdeling van de scènes: Katy had, hoe cru het ook klinkt, in de aflevering van maandag al moeten sterven. Sowieso geen nutteloze stunt sequence, maar gewoon een wanhopige Sinead die door de straten van Hollyoaks rent (op hakken, zodat ze nog een paar keer half in ademnood op de straat valt). Eindelijk komt ze bij het ziekenhuis aan, gaat naar binnen maar wordt in de hal tegengehouden door agenten/beveiliging waar ze wanhopig tegen tekeer gaat dat ze haar kind wil zien. En op dat moment komen de anderen verslagen de hal in lopen. Sinead ziet ze en vraagt ze wat er aan de hand is, waarop Freddie kort zegt: "She's dead." Doodse stilte en een shot van een Sinead die het nauwelijks kan bevatten, waarop de Sad Ending Tune inzet. Geen post-credit scène er achter, that's it.

Nu was het gewoon rekken wat er te rekken viel. Side-lijnen voor Fraser met zijn drugs en Leela met haar moedergevoelens (het is nu wel ontzettend duidelijk dat zij Peri's moeder is, ik kijk uit naar de scènes waarin dat hardop wordt gezegd :9), maar raken deed het mij nu allerminst. En dan krijg je de fameuze acteerskills van Freddie én de immer moeilijk kijkende Vrouwtje Boterveld er gratis bij! Ik kon mijn geluk dus niet op :{

Was het trouwens opgevallen dat de auto van Fraser geen enkele deuk had na het ongeluk? Jezus, wat slecht :')
pi_138455192
Onder de noemer Jezus, wat slecht - Part II:

Kunnen ze degene van de kleding per direct ontslaan? Kom op zeg, ze gaan naar een begrafenis, maar het lijkt verdomme wel alsof ze net uit de feestwinkel zijn komen lopen. Vooral George en Sinead, en in mindere mate Blessing (maar dat is nog redelijk netjes) zijn gekleed alsof ze net van een feestje vandaan komen. Gelukkig zijn Ste en Esther nog wel op een bij de trieste gelegenheid passende manier gekleed.
  woensdag 2 april 2014 @ 23:07:07 #119
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138456198
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:45 schreef PeterKelder het volgende:
Onder de noemer Jezus, wat slecht - Part II:

[ afbeelding ]

Kunnen ze degene van de kleding per direct ontslaan? Kom op zeg, ze gaan naar een begrafenis, maar het lijkt verdomme wel alsof ze net uit de feestwinkel zijn komen lopen. Vooral George en Sinead, en in mindere mate Blessing (maar dat is nog redelijk netjes) zijn gekleed alsof ze net van een feestje vandaan komen. Gelukkig zijn Ste en Esther nog wel op een bij de trieste gelegenheid passende manier gekleed.
:')

Ik denk alleen dat degene van de kleding dat expres hebben gedaan (al denk ik dat Kirkwood persoonlijk verantwoordelijk is voor de kleding van George _O- ). Alle mensen die op de spoiler pictures in de kerk zaten, waren in zwart gekleed. Waarschijnlijk heeft Sinead haar vrienden en kennissen overtuigd om vrolijk te komen, omdat ze niet wil dat mensen Katy's begrafenis als iets 'donkers' aanschouwen of zoiets. Dat hoor je wel vaker hoor. :)

[ Bericht 10% gewijzigd door luftersel op 02-04-2014 23:17:35 ]
  woensdag 2 april 2014 @ 23:18:43 #120
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138456766
Ik ben Blessing trouwens al weer een beetje beu. :@ Ze is zó aanwezig in scènes, dat wordt een beetje irritant. En daarbij acteert ze nogal, eh, over de top...
  woensdag 2 april 2014 @ 23:41:10 #121
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138457798
Oké, gisteren is er dus weer iemand vermoord in Hollyoaks. :W Deze keer was het een inspecteur (niet SI Marlow, Inspector Sykes). 't Is toch niet te geloven hè. :')

En wat een slechte aflevering vandaag zeg. _O- Gewoon lachwekkend. Geen logica, geen spanning, geen humor, he-le-maal niks. In deze aflevering gebeurde gewoon echt letterlijk: niks.

[ Bericht 17% gewijzigd door luftersel op 02-04-2014 23:50:05 ]
pi_138477166
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:41 schreef luftersel het volgende:
Oké, gisteren is er dus weer iemand vermoord in Hollyoaks. :W Deze keer was het een inspecteur (niet SI Marlow, Inspector Sykes). 't Is toch niet te geloven hè. :')

En wat een slechte aflevering vandaag zeg. _O- Gewoon lachwekkend. Geen logica, geen spanning, geen humor, he-le-maal niks. In deze aflevering gebeurde gewoon echt letterlijk: niks.
Geen humor? Heb je de werkelijk geniale "OBJECTION!" van Dennis in de College Coffee gemist of zo? :D _O-

De scènes met Dodger/Dennis/Blessing en de Tori-scènes waren toch wel leuk hoor. Niet speciaal of zo, maar gewoon leuk. Beter dan dat gedoe met Sinead. Het klinkt misschien gek, maar daar ben ik echt klaar mee, om over dat gedoe met Fraser maar niet te beginnen.
  donderdag 3 april 2014 @ 19:12:52 #123
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138479152
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:05 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Geen humor? Heb je de werkelijk geniale "OBJECTION!" van Dennis in de College Coffee gemist of zo? :D _O-

De scènes met Dodger/Dennis/Blessing en de Tori-scènes waren toch wel leuk hoor. Niet speciaal of zo, maar gewoon leuk. Beter dan dat gedoe met Sinead. Het klinkt misschien gek, maar daar ben ik echt klaar mee, om over dat gedoe met Fraser maar niet te beginnen.
Ik vond Dennis en Blessing deze hele week gewoon echt níet grappig. Veel te geforceerd (Dodger daarentegen had wel echt wat geniale opmerkingen en vooral gezichtsuitdrukkingen :D ). Tom en Peri vond ik ook wat geforceerd en sowieso niet grappig, al zijn ze natuurlijk wel schattig.
  donderdag 3 april 2014 @ 19:16:28 #124
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138479939
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:12 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik vond Dennis en Blessing deze hele week gewoon echt níet grappig. Veel te geforceerd (Dodger daarentegen had wel echt wat geniale opmerkingen en vooral gezichtsuitdrukkingen :D ). Tom en Peri vond ik ook wat geforceerd en sowieso niet grappig, al zijn ze natuurlijk wel schattig.
Tom en Peri waren inderdaad schattig, en dat maakte die scènes ook juist zo leuk. Ook het wensenlijstje van Peri vond ik mooi gedaan. En Tom over dat info-boekje voor kinderen :D "It looks like brain tumors gonna get removed by a big blue teddybear. I hope he's qualified." _O- _O- _O-

Maar ja, dat is natuurlijk ieder zijn/haar smaak. Jij vind de scènes met Sinead geweldig, terwijl ik er kromme tenen van krijg. Deze afleveringen hebben dus voor ieder wat wils :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')