Dank u, ik heb er zeer mijn best op gedaanquote:
Er was geen budget meer voor figuratiequote:Maar, waarom zitten Carmel, Tegan en Leela bij die begrafenis?![]()
Dát, en dit ziet er gewoon heel goed uit.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dank u, ik heb er zeer mijn best op gedaan
quote:[..]
Er was geen budget meer voor figuratie
Mooie shots jaquote:Op zondag 30 maart 2014 18:51 schreef luftersel het volgende:
Over prachtige foto's gesproken, ik zie net een paar fantastische shots van de Enjoy The Ride promo uit 2012:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RHYSquote:Op zondag 30 maart 2014 19:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mooie shots ja![]()
Deze foto uit King of Hearts vind ik ook erg mooi:
[ afbeelding ]
Temeer het nogal on-Rhys isAlhoewel, voor iemand die een relatie had met zijn zus...
Veel plezier, al denk ik te merken dat dat wel goed zit.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:27 schreef PeterKelder het volgende:
En weer verder met Hollyoaks, de aflevering van 22 december 2010. Hoop weer op veel Darren en Nancy-scènes
EDIT: En het begint weer lekker
Veel plezierquote:Op zondag 30 maart 2014 19:56 schreef luftersel het volgende:
Ondertussen begin ik aan de eennalaatste aflevering alweer van Hollyoaks Later 2012.
Zeker wel, alhoewel ik er soms mijn kop nogal bij moet houdenquote:Op zondag 30 maart 2014 19:59 schreef luftersel het volgende:
[..]
Veel plezier, al denk ik te merken dat dat wel goed zit.'t Is je toch wel meegevallen om te starten in iets compleet anders dan tegenwoordig hè? Al die andere personages leer je in een handomdraai kennen.
Oh, er komt er zo al eentje aan...quote:Trouwens, als je zin hebt, misschien is het wel leuk om memorabele of gewoon leuke/spannende momenten uit waar je bent met kijken hier te posten?Is voor mij ook alweer maanden geleden namelijk.
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:14 schreef PeterKelder het volgende:
And there he is:
[ afbeelding ]
Silas![]()
Oh, and bye bye India
Net was Silas Santaclaus in The Dog, waarbij hij op het einde naast Texas zatquote:Op zondag 30 maart 2014 20:34 schreef luftersel het volgende:
[..]en tegelijkertijd
Let the games begin.![]()
Geeft mooi weer hoe de verhaallijn begint en uiteindelijk eindigt: Texas is één van de hoofdpersonen.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Net was Silas Santaclaus in The Dog, waarbij hij op het einde naast Texas zat
Yep. En hoe eindigt zij? Uit het raam geduwd door Creepy Willquote:Op zondag 30 maart 2014 20:49 schreef luftersel het volgende:
[..]
Geeft mooi weer hoe de verhaallijn begint en uiteindelijk eindigt: Texas is één van de hoofdpersonen.
Will... Afschuwelijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep. En hoe eindigt zij? Uit het raam geduwd door Creepy Will![]()
Jeff Rawle was zeker niet beschikbaar op dat moment
Ik heb de daadwerkelijke verhaallijn nooit gezien - alleen het soort van 'vervolg' met Bart - maar ik weet wel dat iedereen deze verhaallijn lachwekkend vond. Het onderwerp was serieus, maar Hollyoaks zou er kinderachtig mee om zijn gegaan, of zoiets. Toch vreemd dan...quote:Op zondag 30 maart 2014 22:20 schreef PeterKelder het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de verhaallijn van Jas (-mine of -on, wat je wil) Costello echt prachtig vind om te zien tot nu toe. De scène waarin zij/hij met haren geknipt en jongenskleding aan tegenover de rest van de familie aangeeft dat is wie zij/hij werkelijk is was echt mooi. Evenals de scènes waarin de familie het afdoet als een opwelling en de scène waarin Bart haar/hem dreigt te vermoorden als zij/hij iets vertelt over wat er tussen hen gebeurd is. En de self-harming scènes waren heftig, ook al zag je er niets van. De emotie was er des te meer.
Tja, dat is ieders eigen mening natuurlijk. Ik vind het tot nu toe echt goed in elkaar zitten, het is ook uit verschillende perspectieven neergezet waardoor het juist interessanter wordt: hoe Jas zich voelt, hoe de familie zich voelt, hoe Bart zich voelt... Ik weet niet of ik het over een tijdje nog zo goed vind, maar tot nu toe vind ik het een goed contrast tot de luchtige scènes met Nancy en Darrenquote:Op zondag 30 maart 2014 22:31 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik heb de daadwerkelijke verhaallijn nooit gezien - alleen het soort van 'vervolg' met Bart - maar ik weet wel dat iedereen deze verhaallijn lachwekkend vond. Het onderwerp was serieus, maar Hollyoaks zou er kinderachtig mee om zijn gegaan, of zoiets. Toch vreemd dan...
Haha. Geniaal!quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:00 schreef luftersel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godsamme![]()
![]()
Moet haast wel, maar ik vermoed dat ze eerst nog lang om elkaar heen gaan draaien omdat ze het niet toe willen geven.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:07 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haha. Geniaal!
Gaat Ziggy/ Leela wat worden denk jij?![]()
Ik heb alleen de titels gelezen + de fotootjes gezien en daarop gebaseerd dat het weer een flink potje ergeren is. Weer Ste en Sinead (van die twee word ik zo langzamerhand ook doodmoe), Vrouwtje Boterveld, Slow Roscoe (quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:56 schreef luftersel het volgende:
Wat zien de spoilers voor volgende week en de daarbij horende artikelen er trouwens verschrikkelijk uit zeg. Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |