Alsjeblieft niet zeg. Rot gauw een end op, Keith!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:13 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks actor Keith Rice: 'I want to explore Finn more'
Diane heb ik altijd al irritant gevonden. Ze is echt de slechtste moeder die er is en ze is eigenlijk gewoon hartstikke hypocriet. Ik bedoel, zelf is ze toch ook geen engel? Ze heeft vroeger zelfs een baby gestolen en sloeg Lynsey toen zij hem namens het ziekenhuis terug kwam halen.quote:En zo denk ik ook over Diane, die ik écht irritant vind (en kom op zeg, zij en Tony passen totaal niet bij elkaar). Sinead is een twijfelgeval; zoals ze van de week was met Blessing en Dennis vond ik haar echt tof, maar het zal voorlopig alleen weer een wanhopig huilende en schreeuwende Sinead worden en díé zie ik het liefst vandaag nog de serie verlaten.
Dát!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:52 schreef luftersel het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Rot gauw een end op, Keith!
[..]
Diane heb ik altijd al irritant gevonden. Ze is echt de slechtste moeder die er is en ze is eigenlijk gewoon hartstikke hypocriet. Ik bedoel, zelf is ze toch ook geen engel? Ze heeft vroeger zelfs een baby gestolen en sloeg Lynsey toen zij hem namens het ziekenhuis terug kwam halen.En daarbij heeft ze Sinead ook al een aantal keren een mep verkocht. Het enige wat ik leuk aan haar vindt, is haar Scouse manier van praten.
Of Jacqui.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dát!
En daarbij vind ik het koppel Tony en Diane ook niks. De twee hebben geen enkele geloofwaardige chemie en de karakters zijn maar bij elkaar gedropt: de romantische sukkel en de egoïstische harde (stief)moeder. Bij sommigen werken de tegenovergestelde eigenschappen geweldig, zoals bij Dindy of Dancy, om maar wat te noemen. Maar dat komt vooral omdat de acteurs daar ook een geweldige chemie hebben.
Maar bij Tony en Diane werkt het van geen kanten en het feit dat Tony in zijn huis op de bank moet slapen om wat-ie gedaan heeft blijf ik belachelijk vinden.
Oftewel, die twee mogen z.s.m. uit elkaar en dan mag Diane lekker de serie verlatenVoor Tony vinden we wel weer een leuke match. Misschien kunnen ze Julie Matthews terughalen, dat zou nog beter werken volgens mij
Zat ik ook al aan te denken jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:47 schreef luftersel het volgende:
[..]
Of Jacqui.Die twee pasten goed bij elkaar.
Ik begrijp ook niet waarom ze er nog in zit. Ja, om zo af en toe tekeer te gaan tegen Tony, Sinead of Finn, maar that's it. En daarnaast is er ook geen enkele reden om maar een greintje sympathie voor haar te hebben. Het is, zoals jij al treffend zegt, een leeg personage.quote:Het stomme van Diane is trouwens ook dat ze niet weten wat ze anders met haar moeten doen als ze Tony verlaat. Ik bedoel, het is niet zo dat er nog iemand anders van haar leeftijdscategorie in de serie ronddwaalt op zoek naar liefde en overigens past ook niemand bij haar. Diane is gewoon een leeg personage; niet interessant, geen kenmerkende karaktereigenschappen, niks. En als ze geen relatie heeft of zich niet bezig houdt met haar kinderen, is ze eigenlijk nergens goed voor.
Is dit wat er gaat gebeuren?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:35 schreef PeterKelder het volgende:
En ja hoor...
[ afbeelding ]
HÈ HALLO, DOMME EGOÏSTISCHE KNOL, HET IS ZIJN HUIS, JA?! DID YOU UNDERSTAND ME?!
Verdomme, het lijkt wel alsof Diane familie is van Barbarella Fischer
En ik zie het zo gebeuren dat Tony nog ingaat op de eisen van Diane ook
Yep, dit is dus vanavond gebeurdquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:53 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Is dit wat er gaat gebeuren?![]()
Nou inderdaad.
Dan is de vergelijking met Jef en Barbara snel gemaakt ja.
Niet leuk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, dit is dus vanavond gebeurd
Dat vond ik ook echt belachelijkquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:27 schreef Koosnaam het volgende:
Het kijken schiet bij mij nog steeds niet echt op.
Maar in de aflevering van 13 maart die ik net gezien heb. Rijden Freddie en Sinead met Katy al op de brug, om de boot in te rijden. Voor dat Diane en Tony erachter komen dat Sinead er vandoor is.
Toen Sinead zich uiteindelijk toch bedacht. Dacht ik nog, het kan toch nog niet zo zijn dat Diane er al aankomt. Maar dat was natuurlijk wel het geval.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat vond ik ook echt belachelijk
Normaal hadden ze al lang en breed op die boot gezeten, maar hier niet hoor
Zoals traptreden die er bij één specifieke scène er ineens anders uitzien...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:41 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad.
Als ze die eerste scene nou even niet al op die brug al hadden opgenomen. Was het wel iets geloofwaardiger geweest.
Afijn, ik geloof dat er voor de 2 weken die ik nog moet zien, wel momenten voorbijkomen die nog iets minder geloofwaardig zijn. Dan dit!
Nou bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zoals traptreden die er bij één specifieke scène er ineens anders uitzien...
Praat me er niet van, ik zit me nog steeds af te vragen hoe dat in koosnaam (quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:01 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld.![]()
Om over het Dr. Browning gebeuren nog maar even te zwijgen.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:55 schreef luftersel het volgende:
Even een catchup van de afleveringen van eergisteren.![]()
De aflevering was eigenlijk nog best wel leuk.Sinead boorde Diane lekker de grond in en naast het drama dat Diane gearresteerd werd voor de drugs was er toch ook nog genoeg luchtigs (overigens zat ik met een glimlach op mijn gezicht toen dat wicht de politieauto in gesleurd werd en iedereen toekeek.
Inderdaad,quote:Blijkbaar heeft Dennis overigens ontdekt dat Maxine geslagen wordt: hij heeft haar een foldertje gegeven voor hulp en hij heeft Patrick heel sneaky aangesproken. Go Dennis.
Voor dat laatste: ik gok dat Nick Pickard ook de pest in deze verhaallijn heeft... Zo jammer dat ze hem zo'n verhaallijn geven.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:39 schreef luftersel het volgende:
De aflevering van gisteren viel echter weer flink tegen. Gezeik, gezeur, gelieg... Toen Diane het uitmaakte met Tony aan het einde, stond Ste er ook gewoon als een zoutzak bij en zei niks. Hetzelfde geldt voor Tony, wat een slapzak is dat geworden zeg. Die kijkt onderhand al net zo moeilijk als Lindsey als die scènes heeft met Freddie.
Oh, dus omdat Maxine het feestje verliet omdat ze zich nogal verlaten voelde door Patrick, heeft die laatste onze harige held Dexter maar weer weggedaan en vervolgens over die reden gelogen zodat Maxine zich nóg lulliger gaat voelen? Het is verdomme zijn eigen schuld dat ze dat feestje verlietquote:En Patrick heeft Dexter naar de kennel gedaan.Hij was op het feestje constant bezig met Nancy, die hij zo bewondert om haar "kennis", dat Maxine zich teniet voelde en weg is gegaan. Hij voelde zich voor schut gezet door haar en heeft daarom tegen haar gezegd dat Dexter is overreden, zodat ze zich weer slechter ging voelen. Nare, nare man.
Maar zo geweldig goed gespeeld.
Dat oordeel laat ik aan jou overquote:En wat heeft die Patrick een goed lijf, zeg.![]()
quote:Hollyoaks: Sad moments for Sinead O'Connor
Coming up on Hollyoaks, Sinead Roscoe hits her lowest ebb when her family turn against her following the tragic death of baby Katy.
When Katy passes away following her recent poor health, there's little sympathy for Sinead (Stephanie Davis) as the doctors strongly suspect that she could have poisoned her baby daughter.
Sinead is later admitted to a psychiatric unit for observation, and Diane (Alex Fletcher) is so disgusted with her stepdaughter that she decides not to tell her about the plans for Katy's funeral.
On the morning of the service, Sinead's best friend Ste Hay (Kieron Richardson) is furious when he finds out that she hasn't been invited.
Deciding to intervene, Ste goes to the hospital to tell Sinead what is happening. However, his revelation pushes Sinead to rock bottom and she later makes her way to the hospital roof, threatening to jump off.
Ste tries to reach Sinead
Sinead moves closer to the edge of the building
Sinead stands dangerously close to the edge
Ste pulls Sinead from the edge
Ste comforts Sinead
Ste encourages Sinead to step away from the edge and convinces her that she has lots left to live for. Soon afterwards, Sinead gets a ray of hope when Sonny Valentine arrives with Katy's post-mortem results, which could clear her name.
After reading the results, Sinead makes her way to the church and interrupts the service just as Diane is saying a few words. What will Sinead have to say?
The service for Katy begins
Sinead arrives at the funeral
Diane watches on as Sinead arrives at the funeral
Sinead speaks at the service
Hollyoaks airs these scenes on Thursday, April 10 and Friday, April 11 at 6.30pm on Channel 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |