abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138209934

Hollyoaks is een Engelse soapserie, begonnen op 23 oktober 1995. In deze dagelijkse serie volgen we de levens, liefdes en vooral het wangedrag van een groep inwoners van het fictieve plaatsje Hollyoaks - ook wel bekend als 'Oaksters - in Chester, waar alles kan gebeuren en vaak ook daadwerkelijk gebeurt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Bye dear Katy ;(

[ Bericht 29% gewijzigd door PeterKelder op 26-03-2014 22:41:13 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 26 maart 2014 @ 22:27:36 #2
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138210048
^O^

Het was er toch wel van gekomen. :P
pi_138210060
Als je slim bent, doe je dat tenminste niet ;)

woensdag 26 maart 2014 @ 22:29:54 #4
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138210172
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 22:27 schreef PeterKelder het volgende:
Als je slim bent, doe je dat tenminste niet ;)

[ afbeelding ]
:D

Ik zou het niet durven. :7
  woensdag 26 maart 2014 @ 22:34:01 #5
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138210364
Godsamme, als jullie beginnen komt er ook geen einde meer aan hè. _O- Ik had de nieuwe OP nog niet eens gemaakt, ik dacht: oh, pagina 12, we hebben nog even. En dan ineens BAM pagina 12 zit helemaal vol binnen een paar minuten. :')

Nou ja, de nieuwe OP bevat in ieder geval deze keer Bart, Jack, Sinead en Theresa en uit de personagelijst zijn nu Alex en Katy ( :'( ) verwijderd, aangezien die volgende week overlijdt.
pi_138210473
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 22:29 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

:D

Ik zou het niet durven. :7
Ik vind die foto echt geweldig; beiden staan in een nogal afstandelijke houding en het gezicht van Mitzeee is priceless :D _O_

"What are you looking at, uh?"

Oooh, wat zou het tof zijn als Mitzeee een korte comeback maakt wanneer deze verhaallijn op z'n einde loopt, om Patrick eens zijn verdiende loon te geven :9 Ik denk dat onze glamourpoes daar wel een glamoureuze oplossing voor heeft...
  woensdag 26 maart 2014 @ 22:37:13 #7
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138210546
Maxine lijkt op deze foto net een aap die te vaak onder de zonnebank is geweest en een veel te grote lading make-up op heeft. _O- _O-

De OP klopt trouwens niet nu, of ligt dat aan mij? :P
pi_138210639
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 22:37 schreef luftersel het volgende:
Ik wou net vragen of die bij jullie ook zo fucked-up is... Maar als ik de tekst invoer en op preview klik toont-ie 'm wel gewoon normaal...

EDIT: Problem solved. Ik moest de tekst in drie stukken apart van elkaar invoeren, maar het is gelukt :)
  woensdag 26 maart 2014 @ 22:45:02 #9
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138211018
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 22:34 schreef luftersel het volgende:
Godsamme, als jullie beginnen komt er ook geen einde meer aan hè. _O- Ik had de nieuwe OP nog niet eens gemaakt, ik dacht: oh, pagina 12, we hebben nog even. En dan ineens BAM pagina 12 zit helemaal vol binnen een paar minuten. :')

Nou ja, de nieuwe OP bevat in ieder geval deze keer Bart, Jack, Sinead en Theresa en uit de personagelijst zijn nu Alex en Katy ( :'( ) verwijderd, aangezien die volgende week overlijdt.
Ja sorry, het was mijn idee om even gas te geven. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 22:37 schreef luftersel het volgende:
Maxine lijkt op deze foto net een aap die te vaak onder de zonnebank is geweest en een veel te grote lading make-up op heeft. _O- _O-

Dat zou PeterKelder nooit beamen. :) Maar ze zit op deze foto in elk geval goed onder de make up ja. _O-
pi_138211148
Ik lees trouwens net twee feitjes over Clare Devine, over haar terugkeer in 2009 en die in 2013:

Uit het topic was Clare's 2009 return a mistake? van het Digital Spy forum:
quote:
You could tell it was written for Louise.

They wanted Roxanne back for it but she said no, she used Gemma to fill in the gaps.

I think Claire should come back now, her case would've collapsed, Calvin was suspended for dodgy dealings and he was the one to arrest her, then he was murdered and Warren turned up alive. So she could come back and terrorize a new group of Oaks residents. Imagine Claire and Brendan going head-to-head...
En uit het topic Clare Devine's sister, ook van het DS forum:
quote:
It is obvious what happened! I don't understand how people are blind to this?

Clare was brought in as a big fan favourite to carry the slack of the Mitzeee, Brendan, Jacqui loss. What happened? A ratings DISASTER. Clare was panned, loathed, mocked. The writing was panto, the acting was more hammy than a hog roast and Clare stopped being a classic uber bitch and was a panto laughing stock. There was no way she could be used for long term plans.

All the press backtracked on Clare's planned big return and suddenly it sounded much more vague and sporadic. Plans changed dramatically. She wasn't going to return long term because BK realised she did not work in the show any more. How could she be taken seriously as a big and significant villain when her March return was seen as a joke? The PR hilariously lurched from a long term stint to sound bites that said she'd be better off popping up in small doses.

Why did they introduce her father and her sister? To do the job she couldn't. As simple as that. Clare Devine wasn't working, didn't rejuvenate the show, didn't give them the serious mega bitch they needed. So they're bringing in a new actress/character with a fresh slate to do what they failed to do with Clare.
Het klinkt mij allebei eigenlijk vrij logisch in de oren, gezien zowel haar terugkeer in 2009 als die in 2013 gewoon falend waren. Ze hadden haar een fenomenale exit gegeven (de befaamde airport-scène) en toen kwamen ze met dit aanzetten :')
En in beide gevallen was Crapwood er verantwoordelijk voor... Tjonge jonge, wat is dat een flapdrol zeg :')
pi_138211262
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 22:45 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ja sorry, het was mijn idee om even gas te geven. :)
Wat mij betreft geen enkel probleem hoor :P

quote:
[..]

Dat zou PeterKelder nooit beamen. :) Maar ze zit op deze foto in elk geval goed onder de make up ja. _O-
Mwah, ik beaam het deels... Ze ziet er weleens beter uit ja :Y
Maar goed, die ene "mislukte" foto op de duizenden gelukte foto's... 't Kan gebeuren, laat ik het zo zeggen :P
  woensdag 26 maart 2014 @ 22:56:00 #12
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138211555
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 22:49 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Wat mij betreft geen enkel probleem hoor :P

[..]

Mwah, ik beaam het deels... Ze ziet er weleens beter uit ja :Y
Maar goed, die ene "mislukte" foto op de duizenden gelukte foto's... 't Kan gebeuren, laat ik het zo zeggen :P
Haha nee dat dacht ik al.

Hoeveel foto's heb jij eigenlijk wel niet van haar? :D :P
pi_138211909
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 22:56 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Haha nee dat dacht ik al.

Hoeveel foto's heb jij eigenlijk wel niet van haar? :D :P
Ironisch genoeg... Geen! :D
Maar onze vriend Google heeft er wel een hoop ;)

Mocht je ooit nog een afbeelding zoeken van Nikki Sanderson op Google, kijk dan wel uit dat je niet in een publieke ruimte zit... :P
  woensdag 26 maart 2014 @ 23:11:31 #14
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138212194
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:04 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ironisch genoeg... Geen! :D
Maar onze vriend Google heeft er wel een hoop ;)

Mocht je ooit nog een afbeelding zoeken van Nikki Sanderson op Google, kijk dan wel uit dat je niet in een publieke ruimte zit... :P
Juist.

Ik begrijp nu ook wat je bedoelt ja. _O-
Haha, niet gedacht dat ik het hier zo vaak over de vrouwen van de soap zou hebben. :D
Daar gaat het in het gtst forum bijna nooit over. Ja vaak, als er weer eens iemand irritant is.
  woensdag 26 maart 2014 @ 23:15:43 #15
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138212340
Oké, mijn enthousiasme van gisteren is ineens veranderd in grote teleurstelling na de aflevering van vanavond. :{

Het was het gewoon allemaal nét niet. Diane en Tony waren verschrikkelijk saai, Peri denkt ineens dat ze zich alles heeft ingebeeld vanwege haar tumor en Danny grijpt zijn kans. :r Hij heeft zelfs Ste uit de familie dreigen te zetten als hij het Sam zou vertellen. Past totaal niet bij hem? :')

Maxine's scènes daarentegen waren wel erg goed. Dennis heeft het ontdekt, maar ze heeft gezegd dat het één keer en nooit meer was en dat ze het verdiende. ;( En daarna gaat ze gewoon weer verder met liegen tegen Patrick, terwijl hij weet dat ze liegt. Echt slim is ze niet, maar dat wisten we natuurlijk al. :9
  woensdag 26 maart 2014 @ 23:18:32 #16
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138212434
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:11 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Juist.

Haha, niet gedacht dat ik het hier zo vaak over de vrouwen van de soap zou hebben. :D
Daar gaat het in het gtst forum bijna nooit over. Ja vaak, als er weer eens iemand irritant is.

In GTST zitten dan ook niet zulke knappe vrouwen - zelfs ik kan dat beamen. Ik bedoel, je hebt Wallenopslagplaats Sanders, Zeikbakkes de Jong, Lelijk Eendje van Houten... Ik denk dat alleen Sjors en Nuran een beetje in de buurt komen bij de vrouwelijke cast van Hollyoaks. ;)
  woensdag 26 maart 2014 @ 23:21:17 #17
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138212525
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:15 schreef luftersel het volgende:
Oké, mijn enthousiasme van gisteren is ineens veranderd in grote teleurstelling na de aflevering van vanavond. :{

Het was het gewoon allemaal nét niet. Diane en Tony waren verschrikkelijk saai, Peri denkt ineens dat ze zich alles heeft ingebeeld vanwege haar tumor en Danny grijpt zijn kans. :r Hij heeft zelfs Ste uit de familie dreigen te zetten als hij het Sam zou vertellen. Past totaal niet bij hem? :')

Maxine's scènes daarentegen waren wel erg goed. Dennis heeft het ontdekt, maar ze heeft gezegd dat het één keer en nooit meer was en dat ze het verdiende. ;( En daarna gaat ze gewoon weer verder met liegen tegen Patrick, terwijl hij weet dat ze liegt. Echt slim is ze niet, maar dat wisten we natuurlijk al. :9
Tja!

Peri. ;(
En Danny is natuurlijk ook wel een beetje geschokt door het hele gebeuren. Kan ik nog wel inkomen misschien. :)

Dus nog schiet de verhaallijn van Patrick en Maxine niet echt op..
  woensdag 26 maart 2014 @ 23:25:40 #18
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138212658
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:18 schreef luftersel het volgende:

[..]

In GTST zitten dan ook niet zulke knappe vrouwen - zelfs ik kan dat beamen. Ik bedoel, je hebt Wallenopslagplaats Sanders, Zeikbakkes de Jong, Lelijk Eendje van Houten... Ik denk dat alleen Sjors en Nuran een beetje in de buurt komen bij de vrouwelijke cast van Hollyoaks. ;)
_O- _O- _O-

Maar ik geef je zeker gelijk. :)
Met name mevrouw bemoeial Sjors blijft erg knap. ^O^
pi_138212666
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:11 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Juist.

Ik zocht toen naar een afbeelding van een artikel van DS, maar kon het zo gauw niet vinden. Dus ik haar naam intypen op Google, krijg ik die resultaten :D

Nou ja, 't Is een knappe dame, dat is wel duidelijk :P En waarschijnlijk had ze het gewoon warm tijdens die fotoshoots :+
  woensdag 26 maart 2014 @ 23:26:04 #20
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138212670
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:21 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Tja!

Peri. ;(
En Danny is natuurlijk ook wel een beetje geschokt door het hele gebeuren. Kan ik nog wel inkomen misschien. :)

Dus nog schiet de verhaallijn van Patrick en Maxine niet echt op..
Jawel, Maxine heeft net ontdekt dat ze zwanger is. En aangezien Patrick haar laatst vertelde dat ze had staan flirten met iemand in The Loft denkt ze dat ze met die vent veel verder is gegaan in een dronken bui en dat het dus van hem is.

Natuurlijk vertelt ze dit niet aan Patrick, gooit ze de zwanger-o-meter in de prullenbak waar Patrick hem vindt, zal ze tegen hem liegen, bla bla bla, komt uit dat ze tegen hem vertelt dat ze denkt te zijn vreemd gegaan, Patrick wordt weer boos, bla bla bla. Terwijl het waarschijnlijk het kind van Patrick zelf is, want zo'n vasectomie geeft geen 100% zekerheid. Of hij heeft het stiekem laten verwijderen om haar meer te kunnen manipuleren, vernederen en te slaan, waar hij blijkbaar letterlijk en figuurlijk zijn kicks uit haalt. :r

Wedden dat het zo gaat lopen. :{ Oh, en Dodger wordt er ook bij betrokken: ze staat op een gegeven moment op het punt te zoenen met hem. Jammer, dat had niet gehoeven van mij, want dat past totaal niet in de verhaallijn.
pi_138212782
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:15 schreef luftersel het volgende:

Nee toch? :')
God, ik prijs mezelf haast gelukkig dat ik begonnen ben met het kijken van de 2010-afleveringen _O-

quote:
Poor Maxine :'(

Tja, ik kan natuurlijk zeggen wat ze wél is, maar dat lijkt me wel duidelijk :+
pi_138212849
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:26 schreef luftersel het volgende:

[..]

Jawel, Maxine heeft net ontdekt dat ze zwanger is. En aangezien Patrick haar laatst vertelde dat ze had staan flirten met iemand in The Loft denkt ze dat ze met die vent veel verder is gegaan in een dronken bui en dat het dus van hem is.

Natuurlijk vertelt ze dit niet aan Patrick, gooit ze de zwanger-o-meter in de prullenbak waar Patrick hem vindt, zal ze tegen hem liegen, bla bla bla, komt uit dat ze tegen hem vertelt dat ze denkt te zijn vreemd gegaan, Patrick wordt weer boos, bla bla bla. Terwijl het waarschijnlijk het kind van Patrick zelf is, want zo'n vasectomie geeft geen 100% zekerheid. Of hij heeft het stiekem laten verwijderen om haar meer te kunnen manipuleren, vernederen en te slaan, waar hij blijkbaar letterlijk en figuurlijk zijn kicks uit haalt. :r

Wedden dat het zo gaat lopen. :{ Oh, en Dodger wordt er ook bij betrokken: ze staat op een gegeven moment op het punt te zoenen met hem. Jammer, dat had niet gehoeven van mij, want dat past totaal niet in de verhaallijn.
Deze verhaallijn wordt ook met de seconde saaier en ergerlijker :{
Maar dat Dodger erbij betrokken raakt was mij al duidelijk: als die twee op 't einde van de verhaallijn niet bij elkaar komen, zou het pas écht vreemd worden :D
  woensdag 26 maart 2014 @ 23:34:06 #23
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138212970
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:25 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik zocht toen naar een afbeelding van een artikel van DS, maar kon het zo gauw niet vinden. Dus ik haar naam intypen op Google, krijg ik die resultaten :D

Nou ja, 't Is een knappe dame, dat is wel duidelijk :P En waarschijnlijk had ze het gewoon warm tijdens die fotoshoots :+

Ik de afbeeldingen ook eens rustig bekeken. :)
Ja, ik denk dat je gelijk hebt. Of ze was vergeten om meer kleding mee te nemen natuurlijk.
  woensdag 26 maart 2014 @ 23:34:16 #24
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138212974
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:30 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Deze verhaallijn wordt ook met de seconde saaier en ergerlijker :{
Maar dat Dodger erbij betrokken raakt was mij al duidelijk: als die twee op 't einde van de verhaallijn niet bij elkaar komen, zou het pas écht vreemd worden :D
Ik zie die twee inderdaad ook veel liever bij elkaar, maar iemand die zo afgesloten is van iedereen en zo bang is van haar man, zou toch nooit vreemdgaan? (nota bene met Patrick's knappere zoon nog wel). Als ze zelfs niet genoeg van Patrick houdt om zich ervan te weerhouden vreemd te gaan, waarom blijft ze dan bij hem? Dat is de enige reden die ik kan bedenken.
pi_138212985
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:18 schreef luftersel het volgende:

[..]

Oh, ik zie deze nu pas :D

Maar je hebt inderdaad volkomen gelijk :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')