SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.. Ga nooit, maar dan ook nooit, met Engelse vrouwen, Dima.. Niet doen!quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
_! Engelse
Tokkie der tokkies, zien er tussen hun 18 en 25 nog wel uit maar daarna in rap tempo vervallen ze in dikke alleenstaande moeders in trainingspakken, shaggie rokend achter de kinderwagen met kindjes van 2 of meer verschillende papa's
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
_! Engelse
Tokkie der tokkies, zien er tussen hun 18 en 25 nog wel uit maar daarna in rap tempo vervallen ze in dikke alleenstaande moeders in trainingspakken, shaggie rokend achter de kinderwagen met kindjes van 2 of meer verschillende papa's
quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Sinds gisteravond ben ik aan het tinderen geslagen in het Verenigd Koninkrijk; Manchester en Liverpool. Wat een geile snollen allemaal!! De meisjes beheersen fashion en make-up op master-niveau; centimeters van plamuur op die bangelijke fuckfaces, push up decolletees, korte rokjes, korte broekjes, zyzz hairstyles, ze zien er allemaal op hun best uit, heel gewillig allemaal ook. In tegen stelling tot de Nederlandse meisjes, die zien er maar saai,preuts en en kleden zich als mode-horror; brb wijdshirt, gebleekte broek, uggs. Pls, gtfo!
Deze jongeman is in 2 dagen aan verscheidene mooie dames gematched. De dames in het Verenigd Koninkrijk zijn bovendien een stuk liever dan de Nederlandse meisjes. Ze reageren tenminste op een "hey" ondanks hun oogverblindende beauty, in tegenstelling tot de Nederlandse meisjes, waar ik bovendien amper aan gematched wordt. Indien er toch een match optreedt, zijn het vaak de net-nietjes, en ook deze reageren (bijna) nooit op mijn berichtjes, hoe bedoel je arrogant!
Ik merkte ook op dat snapchat erg populair is in het Verenigd Koninkrijk. Daarom ben ik alle snapchat ID's gaan opslaan in een excel sheet waarbij ik de horniest waifuh getagd heb als sletje. Ik kwam er ook eentje tegen, damn, alle foto's vol met haar boezem in beeld. Haar laatste foto was een close-up van d'r tieten in bh, ik heb haar dan ook getagged als supersletje.Ik heb inmiddels een honderdtal aan snapchats verzameld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow, en hoeveel seks hebben die uren aan snaps/tinderen verzamelen je dan opgeleverd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 maar bijna.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:10 schreef Ruif het volgende:
[..]
Wow, en hoeveel seks hebben die uren aan snaps/tinderen verzamelen je dan opgeleverd?
Nul natuurlijk, tegen die tijd zat hij alweer op zijn zolderkamertje...quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:10 schreef Ruif het volgende:
[..]
Wow, en hoeveel seks hebben die uren aan snaps/tinderen verzamelen je dan opgeleverd?
Tenzij jij ook voor de langdurige relatie wilde gaan heb je volgens mij de juiste keuze gemaakt. Maar woon jij in Engeland dan? Of is het gewoon om je blik op de wereld te verruimen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
0 maar bijna.
Een tindermeisje uit Liverpool vroeg waar ik vandaan kwam, ik had 2 opties; of ik zei ik kwam uit Liverpool of ik kon zeggen dat ik in Liverpool was voor deze week en dan terugging naar Amsterdam. Ik ben voor optie 2 gegaan. Maar daarna niks meer van haar gehoord, achteraf gezien had ik beter voor optie 1 kunnen gaan. Ik denk ze wilde long-term fwb.
Uitgaan in de zomer in Engeland:quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Uitgaan in de winter in Engeland:
Te dikke wijven in te kleine rokjes met blote benen die blauw aangelopen zijn van de kou. En door deze kou kunnen ze niet meer fatsoenlijk lopen op hun te hoge hakken.
En als je ze dan uitlacht, krabben ze je gezicht open.
Leuk joh.
Een beetje zoals Volendam?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Uitgaan in de zomer in Engeland:
Te dikke wijven in te kleine rokjes met blote benen die blauw aangelopen zijn van de kou. En door deze kou kunnen ze niet meer fatsoenlijk lopen op hun te hoge hakken.
Geen idee, ben nog nooit in Volendam geweest.quote:
Mooi uitgaansleven hebben ze daar, niet te vergelijken met Engeland. Ze zijn wel even onverstaanbaar.quote:
Liverpool kun je op zich wel goed stappen. Wonder boven wonder inderdaad mooie meiden, in tegenstelling tot de rest van dat land (enkele andere uitzonderingen daargelaten).quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:09 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ik zou zeggen, ga eens een weekje met wat vrienden naar Engeland toe.. die meiden daar kunnen meer dan jou zuipen!
p.s doe het veilig, had ergens gehoord dat best wel veel mensen een SOA hadden daar.
Hahaquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mooi uitgaansleven hebben ze daar, niet te vergelijken met Engeland. Ze zijn wel even onverstaanbaar.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
_! Engelse
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:32 schreef TwentyFourr het volgende:
"Welke user heeft er in 2014 het meeste kans om in de gevangenis te komen"
x100000quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
_! Engelse
EINZ!!!!quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:19 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ik snap al dat geklaag over Nederlandse meisjes niet. Misschien kom je gewoon op de verkeerde plekken (ahaha komen op verkeerde plekken!!!!11).
quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:19 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ik snap al dat geklaag over Nederlandse meisjes niet. Misschien kom je gewoon op de verkeerde plekken (ahaha komen op verkeerde plekken!!!!11).
quote:
Ik ben er al bijna doorheen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:48 schreef MsMessy het volgende:
Dima gefrustreerde sexchat verslaafde knaap. Ga gvd eens een keer neuken, want je topics zijn de jaarvoorraden van de emo.gif er doorheen aan het jagen.
Daarom dequote:Op woensdag 26 maart 2014 22:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Uitgaan in de zomer in Engeland:
met je koeientietenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:48 schreef MsMessy het volgende:
Dima gefrustreerde sexchat verslaafde knaap. Ga gvd eens een keer neuken, want je topics zijn de jaarvoorraden van de emo.gif er doorheen aan het jagen.
tjaquote:
hoer, slet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:48 schreef vera166 het volgende:
Kneuzen in dit topic die klagen over hoeren en sletten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit dus. Je wilt er niet naast wakker worden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
ik snap de voorliefde voor engelse meiden niet. Ik vind het de afzichtelijkste vrouwen van europa.
inteelthoofd, lelijke tattoo, ordinair
oh dan is t wel grappigquote:
zal de jouwe eensquote:
Ik trek je onderkaak van je schedel gekquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik trek je onderkaak van je schedel gek
dit gesprek is voorbijquote:
Banaantje is goed voor jequote:
Volgens mij is er iets mis met jouw definitie van goedquote:
Misschien is er wel iets mis met die van jouquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Volgens mij is er iets mis met jouw definitie van goed
onmogelijkquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Misschien is er wel iets mis met die van jou
hoerquote:
quote:
Dat. Zelfs TS kan er bovenop kruipen want ze laten alles toe, maar kom opquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
_! Engelse
Ik vind dat wel meevallen. Zat een tijdje op een datingsite (okcupid), en Britse meisjes hadden vaak een interessant / cultured profiel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:33 schreef Isabeau het volgende:
Als je van ordinair houdt dan zijn Engelse meisjes natuurlijk veel aantrekkelijker! Veel plezier hoor, TS.
En fake ja.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:40 schreef -Martijn het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen. Zat een tijdje op een datingsite (okcupid), en Britse meisjes hadden vaak een interessant / cultured profiel.
Met wie?quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:00 schreef Dehelerambam het volgende:
Ga vanavond nou gewoon eens zuipen in de stad
mm echt heerlijk hoor ga door ja ja meer meer meerquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat een geile snollen allemaal!! De meisjes beheersen fashion en make-up op master-niveau; centimeters van plamuur op die bangelijke fuckfaces, push up decolletees, korte rokjes, korte broekjes, zyzz hairstyles, ze zien er allemaal op hun best uit, heel gewillig allemaal ook.
Alleen zijn alle mooie meisjes niet in NZ.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Overigens zit er wel een kern van waarheid in. In Nieuw-Zeeland heerst ook echt die Britse cultuur met makkelijke vrouwen, veel te veel make-up, strakke, korte kleding en veel drank en drugs. Toen ik er was heb ik me wel verbaasd, maar ook wel vermaakt.
Nee, Scandinavië eerder.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:49 schreef Zith het volgende:
[..]
Alleen zijn alle mooie meisjes niet in NZ.
Die ze vervolgens uit doen, met -10quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Uitgaan in de winter in Engeland:
Leuk joh.
Vriendlief vond de Nederlandse meisjes opmerkelijk netjes vergeleken met de Engelse chavsquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
Die ze vervolgens uit doen, met -10en dan op blote voeten verder waggelen.
Echt, je kunt op een vrijdagavond prima ergens met een flesje jägermeister en een bak popcorn gaan zitten hier in 't centrumwat een schouwspel
Veel normale mensen in het dagelijks leven die ook zo om kunnen slaan..quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vriendlief vond de Nederlandse meisjes opmerkelijk netjes vergeleken met de Engelse chavs
Oeff!! Die bovenste.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:01 schreef -Buttercup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit soort bedoel je? Charmant wel ja
Die bovenste twee is niks mis mee.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:01 schreef -Buttercup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit soort bedoel je? Charmant wel ja
quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/ten_einde_raad.html
Kijk @ 2:41, boze papa.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]wat een held.
Dat werkt overal wel denk ik
Ik zag het ja. Ook tof hoe hij de lekkere chicks achterna blijft lopen.quote:
Blijft hij wel in conditie. Zwemmen is goed voor jequote:Op donderdag 1 mei 2014 06:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zou je ze niet wat dichterbij huis zoeken, zo'n kanaal iedere keer over lijkt me ook niets.
Tot hun 25e niets mis mee dus.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit.. Ga nooit, maar dan ook nooit, met Engelse vrouwen, Dima.. Niet doen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |