Ik trek je onderkaak van je schedel gekquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik trek je onderkaak van je schedel gek
dit gesprek is voorbijquote:
Banaantje is goed voor jequote:
Volgens mij is er iets mis met jouw definitie van goedquote:
Misschien is er wel iets mis met die van jouquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Volgens mij is er iets mis met jouw definitie van goed
onmogelijkquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Misschien is er wel iets mis met die van jou
hoerquote:
quote:
Dat. Zelfs TS kan er bovenop kruipen want ze laten alles toe, maar kom opquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
_! Engelse
Tokkie der tokkies, zien er tussen hun 18 en 25 nog wel uit maar daarna in rap tempo vervallen ze in dikke alleenstaande moeders in trainingspakken, shaggie rokend achter de kinderwagen met kindjes van 2 of meer verschillende papa's
Ik vind dat wel meevallen. Zat een tijdje op een datingsite (okcupid), en Britse meisjes hadden vaak een interessant / cultured profiel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:33 schreef Isabeau het volgende:
Als je van ordinair houdt dan zijn Engelse meisjes natuurlijk veel aantrekkelijker! Veel plezier hoor, TS.
En fake ja.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:40 schreef -Martijn het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen. Zat een tijdje op een datingsite (okcupid), en Britse meisjes hadden vaak een interessant / cultured profiel.
Met wie?quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:00 schreef Dehelerambam het volgende:
Ga vanavond nou gewoon eens zuipen in de stad
mm echt heerlijk hoor ga door ja ja meer meer meerquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat een geile snollen allemaal!! De meisjes beheersen fashion en make-up op master-niveau; centimeters van plamuur op die bangelijke fuckfaces, push up decolletees, korte rokjes, korte broekjes, zyzz hairstyles, ze zien er allemaal op hun best uit, heel gewillig allemaal ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |