Alleen zijn alle mooie meisjes niet in NZ.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Overigens zit er wel een kern van waarheid in. In Nieuw-Zeeland heerst ook echt die Britse cultuur met makkelijke vrouwen, veel te veel make-up, strakke, korte kleding en veel drank en drugs. Toen ik er was heb ik me wel verbaasd, maar ook wel vermaakt.
Nee, Scandinavië eerder.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:49 schreef Zith het volgende:
[..]
Alleen zijn alle mooie meisjes niet in NZ.
Die ze vervolgens uit doen, met -10quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Uitgaan in de winter in Engeland:
Te dikke wijven in te kleine rokjes met blote benen die blauw aangelopen zijn van de kou. En door deze kou kunnen ze niet meer fatsoenlijk lopen op hun te hoge hakken.
En als je ze dan uitlacht, krabben ze je gezicht open.
Leuk joh.
Vriendlief vond de Nederlandse meisjes opmerkelijk netjes vergeleken met de Engelse chavsquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
Die ze vervolgens uit doen, met -10en dan op blote voeten verder waggelen.
Echt, je kunt op een vrijdagavond prima ergens met een flesje jägermeister en een bak popcorn gaan zitten hier in 't centrumwat een schouwspel
Veel normale mensen in het dagelijks leven die ook zo om kunnen slaan..quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vriendlief vond de Nederlandse meisjes opmerkelijk netjes vergeleken met de Engelse chavs
Oeff!! Die bovenste.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:01 schreef -Buttercup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit soort bedoel je? Charmant wel ja
Die bovenste twee is niks mis mee.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:01 schreef -Buttercup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit soort bedoel je? Charmant wel ja
quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/ten_einde_raad.html
Kijk @ 2:41, boze papa.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]wat een held.
Dat werkt overal wel denk ik
Ik zag het ja. Ook tof hoe hij de lekkere chicks achterna blijft lopen.quote:
Blijft hij wel in conditie. Zwemmen is goed voor jequote:Op donderdag 1 mei 2014 06:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zou je ze niet wat dichterbij huis zoeken, zo'n kanaal iedere keer over lijkt me ook niets.
Tot hun 25e niets mis mee dus.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit.. Ga nooit, maar dan ook nooit, met Engelse vrouwen, Dima.. Niet doen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |