Gaat niet zo goed he?quote:
Want festivals, concerten en noem het maar op pure griep zijn. Geef het geld dan aan mij en zoek de live acts op youtube, heb je hetzelfde effect.quote:
Heb je hier een foto van als voorbeeld?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:04 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Qua acceleratie zie ik gelijkenissen tussen Higdon en Aubameyang
Minus de sfeer en de ervaringquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Want festivals, concerten en noem het maar op pure griep zijn. Geef het geld dan aan mij en zoek de live acts op youtube, heb je hetzelfde effect.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Want festivals, concerten en noem het maar op pure griep zijn. Geef het geld dan aan mij en zoek de live acts op youtube, heb je hetzelfde effect.
Voormalig?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Higdon, Engelse tank en voormalig erelid van mijn voetbalmanagerteam.
Wat een aidsteam moet jij dan hebben gehad.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Higdon, Engelse tank en voormalig erelid van mijn voetbalmanagerteam.
Zo kun je het wel zien ja. Ervaring en sfeer zijn overrated.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]Dat is als zeggen dat naar een foto van de Grand Canyon kijken hetzelfde is als er zijn.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:05 schreef gniffie het volgende:
Heb je hier een foto van als voorbeeld?
Haha, nee.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De enige reden dat hij er zolang instond was omdat ik maandenlang niks aanpaste.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Voormalig?
Die gozert scoort nog elke week, hij staat nog altijd met trots in mijn team sinds dag een.
Klopt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sterker nog op YouTube zie je de acts beter en betaal je niet 4 euro voor een lauw drankje.
Je slikt in je eentje zo voor je pc'tje ook een stuk minder pillen dan op zo'n festival. Ik zie alleen maar voordelen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sterker nog op YouTube zie je de acts beter en betaal je niet 4 euro voor een lauw drankje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |