jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zitten hier eigenlijk ook nog Ajacieden die een sc hebben?
Hij wil dan ook eigen supporters doodslaan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Gentenaartje kan er ook niets van, hé.

Nee joh, gekkie.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zitten hier eigenlijk ook nog Ajacieden die een sc hebben?

Totaalscore 4708...quote:

Ik heb Rens hier nog niet gespot, hij is toch niet in Zwolle vanavond hetwitter:keuningmatthijs twitterde op woensdag 26-03-2014 om 21:41:09Zwolle-supporter in rust met bivakmuts veld op richting uitvak, dat reageert met gooien stoeltje. Na slalom langs stewards gepakt. #zwonec reageer retweet

Jammer dat we het spektakel missen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:44 schreef Grifte het volgende:
Ik heb Rens hier nog niet gespot, hij is toch niet in Zwolle vanavond hetwitter:keuningmatthijs twitterde op woensdag 26-03-2014 om 21:41:09Zwolle-supporter in rust met bivakmuts veld op richting uitvak, dat reageert met gooien stoeltje. Na slalom langs stewards gepakt. #zwonec reageer retweet

Vast een Vitessesupporter.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:44 schreef Grifte het volgende:

wil goffedomme ook beeldenquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jammer dat we het spektakel missen.

quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:44 schreef Grifte het volgende:

Mongolen zijn dat ook zegquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:44 schreef Grifte het volgende:
 En dan nog in de rust ook, ik dacht dat ze dat meestal om de aandacht deden.
 En dan nog in de rust ook, ik dacht dat ze dat meestal om de aandacht deden.  

Deze wilde blijkbaar geen aandacht.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mongolen zijn dat ook zegEn dan nog in de rust ook, ik dacht dat ze dat meestal om de aandacht deden.

Je bent zelf kansloos.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb geen record, ik vind het een kansloos spel.

Ik begin het rare vermoeden te krijgen dat ik een heel ander spel doequote:

Korfbal is kanslozerquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb geen record, ik vind het een kansloos spel.

Dit alles bij elkaar opgeteld, maakt FOK! tot het meest kansloze forum op internetquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Internethelden zijn nog kanslozer.

http://gabrielecirulli.github.io/2048/quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik begin het rare vermoeden te krijgen dat ik een heel ander spel doe
Stuur eens een screentje van dat spel

quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik begin het rare vermoeden te krijgen dat ik een heel ander spel doe
Stuur eens een screentje van dat spel

En jij bent er medewerker van. Tel uit je winst.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dit alles bij elkaar opgeteld, maakt FOK! tot het meest kansloze forum op internet

Ik ookquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij bent er medewerker van. Tel uit je winst.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |