Ik denk niet dat PECZwolleGek veel PEC kijkt. Ik kan er nog wel een paar noemen namelijkquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:22 schreef Pino112 het volgende:
twitter:PECZwolleGek twitterde op woensdag 26-03-2014 om 22:22:09PEC speelt misschien wel zn slechtste wedstrijd van het seizoen #pecnec reageer retweet
Inception is wel een tof concept, in tegenstelling tot de meeste lyrics van Blof.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal niet, het is echt heel diepzinnig, daarom snap je het gewoon niet :S
Net als de film Inception
Grandelletje.quote:
Zaten er wel een paar tussen ja, eind eerste seizoenshelft.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat PECZwolleGek veel PEC kijkt. Ik kan er nog wel een paar noemen namelijk
Net als in februari? Of net als NAC en Cambuur vorige weken?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
Ajax rolt deze ploegen met 5-0 op in de finale.
Feyenoord uit waren ze pas slechtquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat PECZwolleGek veel PEC kijkt. Ik kan er nog wel een paar noemen namelijk
Een droom in een droom in een droom?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Inception is wel een tof concept, in tegenstelling tot de meeste lyrics van Blof.
Concept is leuk, uitvoering ronduit kutquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Inception is wel een tof concept, in tegenstelling tot de meeste lyrics van Blof.
HET IS STIL AAN DE OVERKANTquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
De sfeer zal er wel gemoedelijker op zijn geworden daar in Zwolle.
He zelfde bets als mij.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:23 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Nu godverdomme zo houden
Dit is wel een schoolvoorbeeld van een jinx maargoed
Heerenveen-uit 3-0, Eagles uit 4-2, Cambuur 3-1, het is echt pieken en dalen dit seizoen. Ik heb nauwelijks wedstrijden gezien die niet heel goed of heel erg slecht warenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:24 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Feyenoord uit waren ze pas slecht![]()
Heerenveen uit en Feyenoord uit waren de 2 slechtstequote:Op woensdag 26 maart 2014 22:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heerenveen-uit 3-0, Eagles uit 4-2, Cambuur 3-1, het is echt pieken en dalen dit seizoen. Ik heb nauwelijks wedstrijden gezien die niet heel goed of heel erg slecht waren
Ja, als je zo naar sci-fi/fantasy films e.d. gaat kijken kun je alles wel afschieten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een droom in een droom in een droom?
Meh, vond het een beetje Donald Duck.
Tegen de Eagles thuis was niet echt goed te noemen, wel erg leukquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heerenveen-uit 3-0, Eagles uit 4-2, Cambuur 3-1, het is echt pieken en dalen dit seizoen. Ik heb nauwelijks wedstrijden gezien die niet heel goed of heel erg slecht waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |