Beetje harder proberen met vaseline bij het randje.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:30 schreef YokiKater het volgende:
Sodemieters mens0n, ik heb een stofzuigert gekocht voor mijn vloerkleden en matten. Een Sauber, mijn god dat ding is fokking bruut! 2000 Watt met een vermogen knop erop en op vol vermogen zuigt hij zich gewoon helemaal vast en maakt hij het geluid van een turbinemotor![]()
Kleedjes mooi schoon en zo, alleen echt vet jammer dat mijn pener niet in die buis/slang past want dan had ik het wel geweten!
Je moet ook die ene schuif half open zetten zodat het niet vacuum trekt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:36 schreef YokiKater het volgende:
Nee, die slang is echt middelmatig hoor.. dat gaat gewoon niet lukken. Kom ik straks vast te zitten en dan krijg je zo'n ongemakkelijke situatie op de EHBO post..
[ afbeelding ]
Hmmm, misschien toch eens proberen dan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet ook die ene schuif half open zetten zodat het niet vacuum trekt.
Hoorde ik van Arjan.
Dat zijn gewoon belangrijke dingen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
Een man die helemaal blij is met zijn nieuwe stofzuiger.
Oh ja, wat dat betreft ben ik echt een hommel hoor. Echt zo'n huismannetje, ik vind schoonmaken leuk.. in mijn eigen huis dan. Alles lekker netjes en schoon en lekker fris. Ik kook ook wasverzachter en zo, tip van Royke Dondersquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
Kan jij een beetje zuigen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
Mjah, het is ook de techniek die erachter zit. Gruwelijke zuigkracht en een supergeluidquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon belangrijke dingen.
Nou!quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon belangrijke dingen.
Schattig.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh ja, wat dat betreft ben ik echt een hommel hoor. Echt zo'n huismannetje, ik vind schoonmaken leuk.. in mijn eigen huis dan. Alles lekker netjes en schoon en lekker fris. Ik kook ook wasverzachter en zo, tip van Royke Donders
Nee.quote:
Toevallig wel ja. Tot het dwangmatige aan toe. Maar dat komt ook omdat ik meestal s avonds schoonmaak en dan wil ik de buren het geluid van de stofzuiger niet aan doen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:42 schreef Specularium het volgende:
Liesje zal wel van het dweilen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |