Woehoe!!!! Succes dodoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 06:47 schreef dodoria het volgende:
Weer even een update van mij: die seks gaat m niet meer worden denk ik: ik heb nu weeen om de 7 minuten! Ik denk dat dit het wel eens kan zijn!
Te laat; het kwaad is al geschiedquote:Op vrijdag 28 maart 2014 06:48 schreef Joezi het volgende:
Hoi mensen, stop met voortplanten,vol is vol. doei
Oh daar was je al!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:31 schreef Bolletje... het volgende:
Is er al een dodo baby?
Meldt! Met nog altijd pijnlijke voorweeen en 39 weken vandaag!
Ahhwwww Hoe oud is ze? Kun je het aan haar uitleggen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:59 schreef geppie het volgende:
Dot. van harte met je babietje!
Dodoria succes en ook voor bolletje hoop ik dat het doorzet!
Hier een beetje sippiglaatste weken gaat onze dochter vaak naar de overblijf, ook als ik niet moet werken. Omdat ik zó ontzettend moe ben. Zegt ze vanochtend; waarom moet ik eigenlijk zo vaak overblijven? Werk je zoveel of heb je gewoon geen zin om me om te halen? Ik vond het zo 'zielig' klinken, voel me echt schuldig!
Wij hebben er met onze bijna 4 jarige veel over gepraat. Het is inderdaad een hele verandering, maar praten uitleggen nog meer praten en nog meer uitleggen deed het hem. L. kon op een gegeven moment niet meer op schoot en dat vond ik echt vervelend. En zij ook trouwens. Maar door uit te leggen hoe het kwam en dat het weer wel zou kunnen als de broertjes er zouden zijn accepteerde ze het. Ja het heeft ons echt energie gekost en nog steeds, maar nu plukken we er wel de vruchten van want de broertjes zijn zonder problemen geaccepteerd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:09 schreef geppie het volgende:
5,5 jaar, op zich wel hoor. Maar ze is al niet laaiend enthousiast over het hele gebeuren (papa en mama straks moeten delen met een zusje) dat maakt het soms wel wat lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |