quote:Op maandag 31 maart 2014 12:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beetje kromme vergelijking. Niemand wordt verplicht tot autorijden. Ik heb er niks op tegen om autorijden onlosmakelijk te koppelen aan bepaalde regels en vereisten. Je gaat autorijden dus draag je een gordel.
quote:Mensen moeten de vrijheid hebben om hun leven naar eigen inzicht in te richten. Wie zich graag de vernieling in wil rijden, moet dat kunnen doen.
Ditquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Top, graag ook voor drugs en alcohol invoeren
Dat laatste is niet mijn statement. Mensen die gevaarlijk rijden, brengen niet alleen zichzelf, maar ook anderen in gevaar. Als mensen zichzelf te pletter willen rijden tegen een boom aan, moeten ze dat maar doen. Zolang ze aan het verkeer deelnemen, hebben ze te voldoen aan veiligheidsvoorschriften.quote:
Waarom in vredesnaam?quote:
De gordel en de airbag uit mijn voorbeeld zijn daar een uitstekend voorbeeld van. Draagt niks bij aan de veiligheid van de overige deelnemers aan het verkeer maar uitsluitend die van jezelf.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat laatste is niet mijn statement. Mensen die gevaarlijk rijden, brengen niet alleen zichzelf, maar ook anderen in gevaar. Als mensen zichzelf te pletter willen rijden tegen een boom aan, moeten ze dat maar doen. Zolang ze aan het verkeer deelnemen, hebben ze te voldoen aan veiligheidsvoorschriften.
Dit is vooral mijn ergernis. Wat kan het mij schelen dat de gemiddelde Jan of Klaas zichzelf dood rookt, het is alleen irritant dat ik ook dat vieze luchtje moet ruiken en inademen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:47 schreef Tweakix het volgende:
[..]
Roken schaadt ook mensen die in de buurt van rokers zitten, bijvoorbeeld kinderen.
ik vind ook wel eens iets irritant.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:49 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dit is vooral mijn ergernis. Wat kan het mij schelen dat de gemiddelde Jan of Klaas zichzelf dood rookt, het is alleen irritant dat ik ook dat vieze luchtje moet ruiken en inademen.
Dat de brug open staat is ook irritant. Maar niet nadelig voor je gezondheid.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:51 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik vind ook wel eens iets irritant.
Als ik rook is dat niet nadelig voor jouw gezondheid.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat de brug open staat is ook irritant. Maar niet nadelig voor je gezondheid.
Dat wel.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:19 schreef .Masturbatron. het volgende:
goed voor de volksgezondheid ik zeg doen
ik geloof in beginsel in totale vrijheid vh individu maar tegelijkertijd zijn mensen maar dieren en soms beesten en die moeten soms in dwang worden gehouden. en als jij een natie bestuurt wil je toch wel een beetje dat je gezonde burgers hebtquote:Op maandag 31 maart 2014 18:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dat wel.
Toch is het dom om dit te doen, mensen moeten vrijheid hebben, dit slaat nergens op. Zij gaan eerder dood, eigen schuld, eigen keus.
Er zijn zo'n 170 enge mensen die de natie besturen en meer dan 17 miljoen mensen die dat niet doen. Het belang van die 17 miljoen moet toch wel zwaarder wegen dat die enge 170 mensen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:22 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ik geloof in beginsel in totale vrijheid vh individu maar tegelijkertijd zijn mensen maar dieren en soms beesten en die moeten soms in dwang worden gehouden. en als jij een natie bestuurt wil je toch wel een beetje dat je gezonde burgers hebt
Je ziet hen als minderwaardig?quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:22 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ik geloof in beginsel in totale vrijheid vh individu maar tegelijkertijd zijn mensen maar dieren en soms beesten en die moeten soms in dwang worden gehouden. en als jij een natie bestuurt wil je toch wel een beetje dat je gezonde burgers hebt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |