Waarom rook je nog?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:06 schreef El_Matador het volgende:
Hoewel ik liberaal en voor keuzevrijheid ben en daarnaast nog rook ook, vind ik het helemaal geen slecht plan. Sigaretten zijn onzindrugs, nauwelijks effect, extreem verslavend en slecht voor jezelf en omgeving.
Zo het gebruik uitfaseren lijkt me prima. Hier is het al heel raar als je rookt, laat staan in het VK van 2025.
Goeie/slechte vraag.quote:
graag liever vandaag dan morgenquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja en voor Red Bull.
Knorr-sauzen.
Kauwgomballen.
Cola Light.![]()
.
overmatig water drinken is slecht voor je gezondheid, WATER VERBIEDEN!!!quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]en alles wat verder slecht is voor de gezondheid of veiligheid van anderen. Ik zeg: verplicht iedereen een helm op als voetganger, fietser, automobilist, piloot. Allemaal uit voorzorg want denken doet de overheid tegenwoordig voor ons
Waaromquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:00 schreef arjan1112 het volgende:
Krijgen de mensen die dan nog wel roken, gratis een pakje shag per week van de zorgverzekeraar ?
Laat die jongen dat toch lekker zelf bepalenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja je noemt allemaal goede redenen om niet te roken and yet je rookt. Stop er dan mee.
Dan gaan ze lekker ergens anders zitten. Bij ouders is het een ander verhaal, hoewel thuis meeroken niet schadelijker voor je longen is dan bijvoorbeeld leven naast een snelweg.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:47 schreef Tweakix het volgende:
[..]
Roken schaadt ook mensen die in de buurt van rokers zitten, bijvoorbeeld kinderen.
Ik raad het hem eigenlijk alleen aan. Of ie stopt of doorgaat is zijn keuze.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:11 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Laat die jongen dat toch lekker zelf bepalen
Exact waarom stoppen zo lastig is. Alleen rokers begrijpen dat.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja je noemt allemaal goede redenen om niet te roken and yet je rookt. Stop er dan mee.
Dan is het goed.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik raad het hem eigenlijk alleen aan. Of ie stopt of doorgaat is zijn keuze.
Ik snap wel dat er een mentale/fysieke verslaving is. Net zoals sommige mensen verslaafd zijn aan gamen, of alcohol etcquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact waarom stoppen zo lastig is. Alleen rokers begrijpen dat.
Nee, het is anders dan dat. Maar goed, het topic gaat over de plannen in hey VK, niet over mijmquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik snap wel dat er een mentale/fysieke verslaving is. Net zoals sommige mensen verslaafd zijn aan gamen, of alcohol etc
Heb je het al wel een keer geprobeerd?
Mogen mensen dan ook zélf beslissen of ze een autogordel dragen en hoe hard ze door de straat willen rijden waar je kinderen op school zitten?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:41 schreef GGMM het volgende:
Slechte zaak, laat mensen gewoon zelf beslissen of ze roken ja of nee.
Ja precies. Belachelijk dat je gewoon heroine en cocaine mag kopen!!quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Top, graag ook voor drugs en alcohol invoeren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |