Zo te zien heeft iemand gewoon een nieuwe reeks geopend. Dinsdag zo te zien.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, volgens mij die avond al.
Sommige mensen leren het nooit
quote:
Wees er maar blij mee. Klinkt bijna als een gevalletje van iemand die toch niet alleen wou zijn en dan maar snel trouwt voor die schijnzekerheid van niet alleen zijn, ook al is ze niet eens tot over haar oren verliefd op die vent.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:17 schreef kree het volgende:
Nou is alweer een tijd terug hoor.
Kwam er op neer, heeeel blabla verhaal ook in briefvorm van 4 kantjes.
Van ligt aan mij etc etc.
Maargoed voor wie het toen een beetje volgde, t was niet echt het standaard meisje.
Eind van het liedje is dat ze daarna vrij snel een vriendje had, waarmee ze volgens mij nu getrouwd is
Dat zijn zulke opmerkingen ook vaak.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En dan vond ik ´m nog wel enigzins voorspelbaar en slijmerig.
Ow dit verhaal, ja dat ken ik wel ja. Zal me wel vergist hebben met benzin dan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:17 schreef kree het volgende:
Maargoed voor wie het toen een beetje volgde, t was niet echt het standaard meisje.
Eind van het liedje is dat ze daarna vrij snel een vriendje had, waarmee ze volgens mij nu getrouwd is
flipske!quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zijn zulke opmerkingen ook vaak.
Nou ik heb er achter af nog best wel over zitten twijfelen of zij het zelfde voelde voor mij als ik voor haar.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wees er maar blij mee. Klinkt bijna als een gevalletje van iemand die toch niet alleen wou zijn en dan maar snel trouwt voor die schijnzekerheid van niet alleen zijn, ook al is ze niet eens tot over haar oren verliefd op die vent.
Ze zijn wel duidelijk op zich. Zou zoiets niet eens erg vinden eigenlijk. Als ik iemand leuk vind mag ze desnoods een flirtopmerking maken in de trant van ´ik mis je soms net zo erg als een rubberen laars een veter mist´ en nog wegzwijmelen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zijn zulke opmerkingen ook vaak.
Wat. Uitgemaakt via een brief?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:17 schreef kree het volgende:
Nee, persoonlijk wel, die brief kreeg ik er nog bij als een soort van toelichting.quote:
Denk maar zo, nu je dit hebt meegemaakt zal je een volgende keer sneller duidelijkheid voor jezelf willen voordat je wederom in een wespennest terecht komt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:25 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik heb er achter af nog best wel over zitten twijfelen of zij het zelfde voelde voor mij als ik voor haar.
Had nog wel regelmatig beetje contact via whatsapp enzo, totdat ze een ander vriendje kreeg en die wilde dat niet.
Daarna is het helemaal doodgebloed.
Omdat ze niet zo'n gangbare naam heeft dacht google dr eens even
Toen kwam ik iets tegen over een trouwdienst.
Nouja had opzich best nog wel contact willen houden.
Maar misschien is het maar beter zo.
Heeft me best wat verdriet gedaan trouwens dat hele gebeuren.
Maar ben er wel aardig over heen nu.
O, oké ... Maar gelukkig dat je daar alweer overheen bent.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:26 schreef kree het volgende:
[..]
Nee, persoonlijk wel, die brief kreeg ik er nog bij als een soort van toelichting.
Oh pls. Dat is wel vies .quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ze zijn wel duidelijk op zich. Zou zoiets niet eens erg vinden eigenlijk. Als ik iemand leuk vind mag ze desnoods een flirtopmerking maken in de trant van ´ik mis je soms net zo erg als een rubberen laars een veter mist´ en nog wegzwijmelen.
nee nee, it is i.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai.
Ik zag je laatst al ergens posten, en ik twijfelde omdat zelfde UI maar andere username.
zwaaien dan. en boe roepen tegen ajax heh.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh pls. Dat is wel vies .![]()
Ik ga vanavond naar AZ trouwens
Retteketet! Leuk zeg! Ben zelf ook nog 2x geweest.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh pls. Dat is wel vies .![]()
Ik ga vanavond naar AZ trouwens
Ik doe niet anders, en klapperen natuurlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:28 schreef perro. het volgende:
[..]
zwaaien dan. en boe roepen tegen ajax heh.
Dat dacht ik zelf ook. Ik verwacht ook niet anders!quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Retteketet! Leuk zeg! Ben zelf ook nog 2x geweest.
En die beker is zo goed als binnen natuurlijk. PEC, dat moet toch te doen zijn.
Flips? Not in a million years.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:36 schreef perro. het volgende:
een chick die van voetbal houdt.
ben je nog single?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |