Ik ken je niet maar wil hier wel in mee gaan om je punt te onderstrepen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:28 schreef Fascination het volgende:
het wordt maar weer eens duidelijk dat ik de onbetwiste nummer 1 smooth talker ben.
Wasn't mequote:Op donderdag 27 maart 2014 13:50 schreef kree het volgende:
R&P / Als versieren niet zo gemakkelijk gaat #nog even tot weekend
Dat hebben jullie weer snel voor elkaar
Nee maar serieus, ik post daar tegenwoordig nauwelijk nogquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:50 schreef kree het volgende:
Er moet natuurlijk niet teveel slap geouwehoert worden daarquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:53 schreef kree het volgende:
Nou het blijft opzich altijd wel een leuk topic.
Ben nu maar een beetje hier naar toe verhuisd
Aijumu tricked mequote:Op donderdag 27 maart 2014 13:50 schreef kree het volgende:
Opzich wel goed, maar hmms ja op een gegeven moment ga je werken ook missen ofzoquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
En Kree, hoe is 't leven voor jou op moment? Verveel je je veel nu?
Vrijwilligerswerk niks voor jou?quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:59 schreef kree het volgende:
[..]
Opzich wel goed, maar hmms ja op een gegeven moment ga je werken ook missen ofzo
Heb wel eens zitten kijken wat ze hier hadden via de gemeente, maarja beetje koffie schenkenquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk niks voor jou?
Niks mis met koffie schenken en daarmee laat je tenminste wel iets positiefs zienquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:01 schreef kree het volgende:
[..]
Heb wel eens zitten kijken wat ze hier hadden via de gemeente, maarja beetje koffie schenkenenzo.
Of ouderen vermaken nahh.
Binnenkort moet ik weer langs de gemeente, zal het eens doorspreken daar als ze niks anders hebben.
´Voel mijn pols eens.....volgens mij doe je mijn hart op hol slaan´quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:05 schreef kree het volgende:
Mjah, die verpleegsters zijn meestal wel leuk jah
Smooth Friend.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
´Voel mijn pols eens.....volgens mij doe je mijn hart op hol slaan´
Of zoiets.
Was 'ie weer open?quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:50 schreef kree het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |