Mja ik heb er voornamelijk ook geen zin in om te doenquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet toch wel kunnen dan.
Heb hier ook een stuk terug moeten leggen omdat het aan een stuk door is gelegd in 3 kamers + gang.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja ik heb er voornamelijk ook geen zin in om te doen
Even KPD sc kapen dusquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Sterf af. Hier post ik niet meer vandaag
Theron? Ik had haar niet direct herkend. Lekker ding, en ze praat nog Nederlands ook.quote:
Ja dus.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Theron? Ik had haar niet direct herkend. Lekker ding, en ze praat nog Nederlands ook.
quote:
Ah, niet zo fijn. Als je afleiding zoekt, in de sc van r&p zitten er n paar.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
![]()
Dag 3 heDe zwelling is nu op zijn ergst en het doet ook nog wel flink zeer met vlagen
Veel pijnstillers dus nog
haha thanksquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ah, niet zo fijn. Als je afleiding zoekt, in de sc van r&p zitten er n paar.
Sterkte, Aldo.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
haha thanks
Mwoah zit half voetbal te kijken, en een beetje te hopen dat ik me morgen weer ok voel
quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dankje
ik voel me nu wel volwassen zo![]()
Als dat pijn doet, word ik liever niet volwassen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dankje
ik voel me nu wel volwassen zo![]()
Jatochquote:
jij hebt ze nog?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als dat pijn doet, word ik liever niet volwassen.
Teringquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
JatochNormaal als ik iets had lag ik altijd thuis op de bank met een mama die mij verzorgde
![]()
[..]
jij hebt ze nog?
quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
JatochNormaal als ik iets had lag ik altijd thuis op de bank met een mama die mij verzorgde
![]()
[..]
jij hebt ze nog?
Ik heb er nog drie. Waarvan 1 met vulling.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
![]()
[..]
jij hebt ze nog?
Lucky you!quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb er nog drie. Waarvan 1 met vulling.
Waarom moeten ze eruit?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Lucky you!
mijn kaakchirurg raadde mij aan om over 4 weken de andere kant te laten verwijderen![]()
twijfels![]()
Krijgt hij niet gewoon betaald per getrokken tand? Volgens mij zeggen ze dat standaardquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Lucky you!
mijn kaakchirurg raadde mij aan om over 4 weken de andere kant te laten verwijderen![]()
twijfels![]()
Omdat hij dat zeiquote:
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Krijgt hij niet gewoon betaald per getrokken tand? Volgens mij zeggen ze dat standaard
Jezus, wat een kutsmoes. Hij wil zeker met de Kerst op de bahama's zitten. Verstandskiezen laat je zitten totdat je er last van krijgt. Dan kun je ze er acuut uit laten halen. Anders laat je ze lekker zitten. En dan betaalt de kaakchirurg zijn boot en tweede huis maar ergens anders van.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Omdat hij dat zeiEn ik er misschien later last van kan krijgen
Ja ik denk ook niet dat ik dat over 4 weken ga doenquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jezus, wat een kutsmoes. Hij wil zeker met de Kerst op de bahama's zitten. Verstandskiezen laat je zitten totdat je er last van krijgt. Dan kun je ze er acuut uit laten halen. Anders laat je ze lekker zitten. En dan betaalt de kaakchirurg zijn boot en tweede huis maar ergens anders van.
Dat ligt er maar net aan door wie.quote:
Arme chirurgquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jezus, wat een kutsmoes. Hij wil zeker met de Kerst op de bahama's zitten. Verstandskiezen laat je zitten totdat je er last van krijgt. Dan kun je ze er acuut uit laten halen. Anders laat je ze lekker zitten. En dan betaalt de kaakchirurg zijn boot en tweede huis maar ergens anders van.
Random mensen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan door wie.
Politie is minder leuk...quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan door wie.
De scheidsrechter van de F-jes die je 's ochtends van de middenstip afschopt is ook niet zo fijn hoorquote:
Maar wel tofquote:
NO MORE SNOW!!quote:
Weet jij alles van toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |