Verstandige keuze idd.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:18 schreef Faithz het volgende:
Fipo :p
Hier een happy Z1 Compact gebruiker! Na 3 iPhones toch over
Die headset is niet verkeerd. Kost in de goedkoopste webwinkel 100 Euro. Dus als je deze kan gebruiken, zou ik het gewoon doen. Voor die overige 30 Euro heb je dan het gemak van de winkel als aanspreekpunt...quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:30 schreef Xummon het volgende:
Toch erg hoe de blinde consument genaaid kan worden.
Via belsimpel kan ik de Z2 bestellen voor 121¤, vandaag gebeld door Truus van Vodafone voor mijn verlenging, omdat ik dus de Z2 wou, zou ik 250¤ moeten betalen voor dezelfde Z2.
Dit dus inclusief abonement van 2gig data en onbeperktmbel/sms.
Het grote verschil: bij vodafone krrijg je een "gratis" headset (waarde 149¤).
Oke nu zal je dus ook zitten met garantie en gsm opsturen als er iets mis mee is. Maar dan nog....
gaat niet om die headset, gaat erom dat men hem als gratis aanprijst terwijl je hem dus duidelijk betaalt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:08 schreef Kenju het volgende:
[..]
Die headset is niet verkeerd. Kost in de goedkoopste webwinkel 100 Euro. Dus als je deze kan gebruiken, zou ik het gewoon doen. Voor die overige 30 Euro heb je dan het gemak van de winkel als aanspreekpunt...
Maar goed, dat de providers de grootste boeven zijn van waarschijnlijk alle standaard dienst-verzorgende organisaties zal toch niets nieuws voor je zijn?
Tuurlijk betaal je ervoor. Dat is altijd zo. Maar je betaalt het niet aan Vodafone, maar aan Sony in de prijs van de Z2.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:34 schreef Xummon het volgende:
[..]
gaat niet om die headset, gaat erom dat men hem als gratis aanprijst terwijl je hem dus duidelijk betaalt.
inderdaad betaal je ook iets meer voor de service in de winkel,
Is een goede serie inderdaad. Ik kocht vorig jaar een 1RNC voor een verlaagde prijs bij een notebook. Behoren gewoon tot de beteren in hun prijsklasse. Dat is wel een voordeel van Sony tov de andere merken als je wat ander spul met een prijsvoordeel neemt: Het is gewoon goed presterend spul in de regel. Vreemd dat een Samsung zich niet geroepen voelt om daar meer in te investeren terwijl zij ook al jaren lang audio-video maken en het alleen houden bij TV's en telefoons (de opgestarte notebook-divisie, waar ontzettend veel concurrentie is, gaan ze echter wèl weer voor). Maar goed, dat is een ander onderwerp.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:11 schreef Catch22- het volgende:
Ik kreeg vorig jaar een mdr1 bij mijn Z en die gebruik ik elke dag. Op zich wel een prima ding
Ík hoor gigantisch veel klachten over de 4.4 Kitkat voor de Z1 Compact. Accuduur van 1 dag, meer vastlopers en vooral irritant, veel mensen hebben last dat de ringtone/smsbliepje niet meer hoorbaar is doordat het niet meer over de speaker gaat maar over het oor van de telefoon. Ik wacht nog even met updaten...quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:58 schreef Opperprutser het volgende:
Nog geen update naar Kitkat hier voor een unbranded Z1 Compact....mensen die 'm wel hebben en ervaringen? Vind 't trouwens echt waardeloos dat de dock voor de compact zo slecht leverbaar is. Zo goed als elke accessoire trouwens..
Ebay staat er vol mee?quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:58 schreef Opperprutser het volgende:
Nog geen update naar Kitkat hier voor een unbranded Z1 Compact....mensen die 'm wel hebben en ervaringen? Vind 't trouwens echt waardeloos dat de dock voor de compact zo slecht leverbaar is. Zo goed als elke accessoire trouwens..
Voornamelijk met namaakquote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:11 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ebay staat er vol mee?
Ik verwacht vandaag of morgen mijn screenprotector van tempered glass binnen, besteld via ebay
Sowieso: Je brengt een toestel met een state of the art (toch wel redelijke!) camera uit. Wat kun je NIET zomaar krijgen? Iets wat elke fotograaf/mens die bijv een groepsfoto wil schieten met zichzelf erbij?! Juist, een statief/tripod/driepoot/standaard....quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:58 schreef Opperprutser het volgende:
Heb na een maand wachten ook eindelijk m'n dock binnen..werkt prima, moet helaas wel m'n hoesje eraf halen anders past het weer niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:58 schreef Opperprutser het volgende:
Oh z1quote:
Weet ik niet. Opzich niet heel anders.quote:
quote:Op zondag 13 april 2014 18:09 schreef Faux. het volgende:
Tevreden, gebruikers? Ben zoekende voor een nieuwe mobiel en kom even peilen of jullie tevreden zijn.
Heb je getwijfeld voordat je 'm kocht? Zo ja, waarom toch ervoor gegaan?quote:
Hier ook een tevreden gebruiker,mijn rubbers van de klepjes zijn wel kapot. Maar de bouwkwaliteit is beter dan HTC. En ik vind het fijn toestel om mee te werken. Ik moet nu nog grofweg een jaar, maar ik ga daar denk ik geen moeite mee krijgen.quote:Op zondag 13 april 2014 18:09 schreef Faux. het volgende:
Tevreden, gebruikers? Ben zoekende voor een nieuwe mobiel en kom even peilen of jullie tevreden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |