Deze man hequote:Op woensdag 26 maart 2014 19:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jajajaja!! Je houdt er gewoon om zo hard in je kont geneukt te worden zodat je 112 moet bellen he viespeukie!
Amarantha is gewoon een toffe usernamequote:Op woensdag 26 maart 2014 23:33 schreef Amarantha het volgende:
Op google gevonden toen ik fantasie namen had ingetypt
quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Amarantha is gewoon een toffe username
Maar waar ging je "stuk vod" toen over? Zocht je op "Plantagehouder" en welke info verwachtte je?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:13 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik kon niets vinden op de zoekterm "plantagehouder" toen ik een stuk vod moest schrijven voor geschiedenis op school. Daar hebben de kids anno 2014 geen last meer van, ik sta namelijk bovenaan.
Overigens is het mij niet duidelijk wat de fokster doet tussen de afbeeldingen op de eerste pagina.
Ze konden ook vliegenquote:Op donderdag 27 maart 2014 08:56 schreef Spinosaurus het volgende:
Hoe heb je ooit zo iets kunnen verzinnen?
Naam van een dinosaurus dus heb ik niet verzonnen.
Waar kom het vandaan?
Het is een naam van een dinosaurus.
Is er een achterliggend verhaal?
Toen ik jonger was was ik heel erg geïnteresseerd in dinosauriërs en ik heb toen ook alle drie de delen van Jurassic Park gezien. In het derde deel wordt de Spinosaurus heel indrukwekkend afgebeeld, echt een beest.
Hhahaha xDquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ze konden ook vliegen
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |