Hou eens op met je infantiele derde persoon posts, je bent hier niet op de kleuterschool.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:34 schreef Baas_Rudi het volgende:
[..]
Baas Rudi adviseert je dan om in het vervolg je mening niet als een feit te presenteren.
Baas Mata heeft ernstige twijfels bij dat laatste.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou eens op met je infantiele derde persoon posts, je bent hier niet op de kleuterschool.
Thnx, zit te schateren van het lachen, die had ik echt even nodigquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Baas Mata heeft ernstige twijfels bij dat laatste.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Baas Rudi vraagt waar jij je mee bemoeit. Baas Rudi vraagt zich af of je niet beter werk kunt zoeken in plaats van je te bemoeien met Baas Rudi.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou eens op met je infantiele derde persoon posts, je bent hier niet op de kleuterschool.
Ik zat al in deze reeks toen jij nog een wachtwoord zat te bedenken, daarbij hoef ik geen werk te zoekenquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:41 schreef Baas_Rudi het volgende:
[..]
Baas Rudi vraagt waar jij je mee bemoeit. Baas Rudi vraagt zich af of je niet beter werk kunt zoeken in plaats van je te bemoeien met Baas Rudi.
Nu is iedereen spontaan werkeloos.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:41 schreef Baas_Rudi het volgende:
[..]
Baas Rudi vraagt waar jij je mee bemoeit. Baas Rudi vraagt zich af of je niet beter werk kunt zoeken in plaats van je te bemoeien met Baas Rudi.
Baas Rudi ook, alleen onder een andere naam.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat al in deze reeks toen jij nog een wachtwoord zat te bedenken, daarbij hoef ik geen werk te zoeken
Baas Rudi trekt zich niets aan van reputaties. Sterker nog: Baas Rudi heeft er lak aan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat al in deze reeks toen jij nog een wachtwoord zat te bedenken, daarbij hoef ik geen werk te zoeken
Nee, als je die onzin uitkraamt die Maccie eruit gooit, niks wil onderbouwen, mensen aanvalt omdat je hun posts simpelweg niet begrijpt, alles in den extreme wil trekken om een punt te maken, ad hominems en stropoppen als snoepjes gebruikt en geen quotes wil geven als erom gevraagd is, dan val je in de categorie 'te dom om te poepen'.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Want als je het opneemt voor uitkeringsgerechtigden dan moet je wel een lage opleiding hebben, werkloos zijn of anderzins aan de onderkant van de arbeidsmarkt en samenleving bevinden ofzo?
Mooi, nou nog inlezen en niet zo dom blaten dat je de verkeerde adviseert werk te gaan zoeken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:45 schreef Baas_Rudi het volgende:
[..]
Baas Rudi trekt zich niets aan van reputaties. Sterker nog: Baas Rudi heeft er lak aan.
Baas Rudi heeft uiteraard een baan. Als je je beter ingelezen zou hebben, zou je hebben geweten dat Baas Rudi een baan heeft.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, nou nog inlezen en niet zo dom blaten dat je de verkeerde adviseert werk te gaan zoeken.
Heb je zelf al en baan?
Mooi, nu nog normaal leren posten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:50 schreef Baas_Rudi het volgende:
[..]
Baas Rudi heeft uiteraard een baan. Als je je beter ingelezen zou hebben, zou je hebben geweten dat Baas Rudi een baan heeft.
Baas Rudi heeft nog geen dag een uitkering gehad. En zo hoort het.
Waarom hang je nou weer de moral high ground ridder uit? Al het slechte is pech en al het goede is geluk, wat een simplistische kutredenatie zeg. Tering.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Mensen moeten eens leren beseffen hoeveel mazzel ze hebben in het leven dat ze nooit zijn getroffen door ongeluk, ziekte, of andere ellende buiten hun eigen invloed.
Ook nooit studiefinanciering ontvangen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:50 schreef Baas_Rudi het volgende:
[..]
Baas Rudi heeft uiteraard een baan. Als je je beter ingelezen zou hebben, zou je hebben geweten dat Baas Rudi een baan heeft.
Baas Rudi heeft nog geen dag een uitkering gehad. En zo hoort het.
Niet per definitie inderdaad, maar in veel gevallen komt het daar wel op neer aangezien er echt maar weinig mensen zijn die lui zijn of niet hogerop willen komen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom hang je nou weer de moral high ground ridder uit? Al het slechte is pech en al het goede is geluk, wat een simplistische kutredenatie zeg. Tering.
Nou dan, verkondig dat dan ook niet.quote:
Nou, vooruit. Ik heb ook zo`n user waar ik allergisch voor ben in dit topic.quote:Verder neem ik wat harder stelling tegen Baasje Rudi omdat ik me kapot erger aan zijn infantiele stijl van posten.
Ach, jij bent ook niet altijd (meestal niet) de genuanceerdheid zelve.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou dan, verkondig dat dan ook niet.
Ouder1 is wat dat betreft een forum-brede ergernis hoor.quote:Nou, vooruit. Ik heb ook zo`n user waar ik allergisch voor ben in dit topic.
Dat heeft ieder1, zelfs de gemiddelde bijstandstrekker zal moeite hebben haar "verdedigende" posts niet neer t halen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:05 schreef Scorpie het volgende:
Nou, vooruit. Ik heb ook zo`n user waar ik allergisch voor ben in dit topic.
Dat is hoe we rollen. IRL ben ik lang niet zo.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach, jij bent ook niet altijd (meestal niet) de genuanceerdheid zelve.
Nou, ik moet soms wel heel veel moeite doen om haar niet-tenenkrommende posts terug te vinden in de enorme puinzooi die ze dumpt op dit forum.quote:Ouder1 is wat dat betreft een forum-brede ergernis hoor.
Al is soms de afkeer wel wat gezocht, niet al haar posts zijn tenenkrommend.
'Alles is eigen schuld en gevolg van een lamzak houding' is ook simplistisch.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom hang je nou weer de moral high ground ridder uit? Al het slechte is pech en al het goede is geluk, wat een simplistische kutredenatie zeg. Tering.
Baas Rudi heeft nog geen dag opleiding gehad.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook nooit studiefinanciering ontvangen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |