Die zag ik gister nog in de kijkshop voor 46 euro dacht ik, per stuk wel. Hadden ook een grotere variant.quote:Op zondag 6 april 2014 14:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb een grote blender, en deze http://www.tommyteleshopp(...)Tpy70CFanjwgodSZoAsQ
Die is goed voor de wat kleinere shakes, en is bij mij tot nu toe niet kapot gegaan. Makkelijk schoon te maken, erg belangrijk.Je krijgt er nu 2 voor de prijs van 1 zag ik.
Ik gebruik nog steeds deze:quote:Op zondag 6 april 2014 13:46 schreef Faeroer het volgende:
Wellicht een beetje offtopic, maar mijn havermout/pindakaas/chocomelk/broccoli blender heeft het begeven.
Geen tijd om broodjes in de ochtend te smeren. Iemand ervaring met een blender die niet na twee maanden dagelijks gebruik dood gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot dat men zei dat het absoluut minimaal was die salemenala vergiftigingskans, en dat las ik wel op meer plekken...
Ik krijg namelijk geen ei meer door m'n keel de laatste maanden.
Van gekookte krijg ik gas in m'n maag en kokhalsneigingen als ik ze ruik lol....
En gebakken vind ik ook geen hol meer aan...
Veel te veel van die dingen gevroten dus![]()
Nu heb ik d'r gisteren en vandaag 6 gewoon rauw gedronken![]()
En het viel reuze mee. Seconden werk nu i.p.v. een kwartier zitten kutten voor je ze op hebt.
En het smaakt absoluut nergens naar anders dan naar heel licht gezouten water...
Kwa eiwitten kwaliteit is het brosience en alles, maar ja, nu kan ik wel weer eieren naar binnen krijgen...![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 07-04-2014 07:31:39 ]
quote:Op maandag 7 april 2014 07:25 schreef RaymondK het volgende:
Er zijn hier mensen die eieren rauw eten toch?
Paar weken terug zat ik nog zo te doen toen iemand dat hier zei -->LOL, onze Hulk Hogan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot dat men zei dat het absoluut minimaal was die salemenala vergiftigingskans...
Ik krijg namelijk geen ei meer door m'n keel de laatste maanden.
Van gekookte krijg ik gas in m'n maag en kokhalsneigingen als ik ze ruik lol....
En gebakken vind ik ook geen hol meer aan...
Veel te veel van die dingen gevroten dus![]()
Nu heb ik d'r gisteren en vandaag 6 gewoon rauw gedronken![]()
En het viel reuze mee. Seconden werk nu i.p.v. een kwartier zitten kutten voor je ze op hebt.
En het smaakt absoluut nergens naar anders dan naar heel licht gezouten water...
Kwa eiwitten kwaliteit is het brosience en alles, maar ja, nu kan ik wel weer eieren naar binnen krijgen...![]()
Deathlift or Die.
Waar woon je?quote:Op zondag 6 april 2014 17:35 schreef RickoKun het volgende:
Beste mannen,
Ik zit de komende tijd met financiėle problemen. Nu wil ik jullie zeggen dat echt bodybuilden mij niet de voorrang heeft. Ik wil vet afvallen maar niet voor de 40 euro per maand die ik nu moet betalen. Om toch mijn spierkracht te behouden zit ik er over na te denken om de meest basische krachttraining te doen icm cardio om de vetjes eraf te laten knallen.
Tot zover de informatie die misschien niet nodig ismaar om de meeste spieren alsnog te kunnen trainen thuis, wil ik ook mijn rugspieren trainen. Nou zie ik weleens van die bars die je tussen je deurpost kan hangen. Maar in hoeverre dragen deze mijn gewicht? Zijn ze uitschuifbaar? Passen deze zomaar bij elke deurpost? Ik ben overigens 81 kilo met 1,72 meter!
Hebben jullie tips waar ik deze kan opvragen?
(Ik weet, dit moet stiekem in het fitness topic, maar ik heb hier altijd wel de beste adviezen)
lolquote:
Gaat het wel lekker snelquote:Op maandag 7 april 2014 07:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ja nou![]()
werd al misselijk bij het pellen van die gekookte![]()
Dit chug je zo weg![]()
Als het maar niet een keer back fired....
Salmanela in de cut
Je bedoelt als er in 1 miljoen eieren 100 zitten die iets van bloeiende salmanela bevatten, dan is de kans dat als je veel rauwe eet dat je iets oploopt groter dan de kans dat wanneer je een kleiner aantal rauw eet oploopt?quote:Op maandag 7 april 2014 07:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gaat het wel lekker snel
Kun je geen recept vinden zodat het iets meer naar pannenkoeken neigt ofzo? Met jouw aantal kcal past dat makkelijk en krijg je alsnog je eieren binnenIk zou in ieder geval niet zoveel rauwe eieren eten.
Ik gok dat er wel meer dan 1 op de miljoen eieren salmonella bevat. Ik zou het risico in ieder geval niet nemen want je bent er echt wel een paar weken uit.quote:Op maandag 7 april 2014 07:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je bedoelt als er in 1 miljoen eieren 100 zitten die iets van bloeiende salmanela bevatten, dan is de kans dat als je veel rauwe eet dat je iets oploopt groter dan de kans dat wanneer je minder rauw eet oploopt?
Of zit er nog iets niets gezonds aan?
Kan wel ff bladeren kwa recepten nog eens ja
volgens mij zijn eieren tegenwoordig rete vers....quote:Op maandag 7 april 2014 07:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik gok dat er wel meer dan 1 op de miljoen eieren salmonella bevat. Ik zou het risico in ieder geval niet nemen want je bent er echt wel een paar weken uit.
ja dan heb je ze echt zo uit de poepert, verser kan nietquote:Op maandag 7 april 2014 07:46 schreef Halcon het volgende:
Gewoon bij een kippenboer halen. Ik haalde ze altijd bij een bekende die wat kippen had.
Daarom. Salmonella is klote.quote:Op maandag 7 april 2014 07:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja dan heb je ze echt zo uit de poepert, verser kan niet
toch las ik dat het bij gezonde mensen alleen diaree en buikpijn geeft (wil je niet natuurlijk)quote:
De een heeft er meer last van dan een ander.quote:Op maandag 7 april 2014 07:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
toch las ik dat het bij gezonde mensen alleen diaree en buikpijn geeft (wil je niet natuurlijk)
bij zieke mensen kan het wel extreme problemen geven.
ik ga eens zo'n pannekoek maken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |