Als kut puber op fok was zij de grote boegieman voor mij.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
hey yvje alles goed
graag gedaan
Het boeit me niks Mikey.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk zelf dan de titel suggereert een lijst maar je krijgt een hotlink naar een andere pagina.Nou zou ik ook niet heel die lijst erin plakken maar belicht dan wat grotere titels apart eronder.
kleine moeite zoveel vreugde.
Als fan wil ik lezen welke titels de blogger aanspreken.
Zijn eigen menning horen. Al zijn ze daar niet zo dol op bij fok games.
Ik ben een beschaafde jongenman. Vraag maar aan Typisch.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb via via vernomen dat je een erge tokkie bent.
Hij is niet eens neger dat was toch wel een klap in het gezicht toen ik daar achterkwam.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb via via vernomen dat je een erge tokkie bent.
Daar denken sommige mensen anders over.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben een beschaafde jongenman. Vraag maar aan Typisch.
Zoals?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar denken sommige mensen anders over.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:55 schreef SjaakBauer het volgende:
Namen en rugnummers wil ik. Namen en rugnummers.
Je hoeft niet te reageren hoor.quote:
Zoveel waarheid.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deltion of Landstede dat is kiezen als tussen aids en kanker.
dat is het allemaal in dat gedeelte van het landquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deltion of Landstede dat is kiezen als tussen aids en kanker.
True gezien de derde het ROC is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is het allemaal in dat gedeelte van het land
Oldest trick in the book.quote:
Ik zag hem weer voorbijkomen en moest weer lachen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oldest trick in the book.
Deze post is ook al oud trouwenw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |