abonnement Unibet Coolblue
pi_138331912
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:16 schreef acbs2 het volgende:
@apostrof Die berlin waar je op duidt is de berlin wall print: idd een FL exclusive. De berlin city map print is exclusief voor de adidas berlin flagship store. Vind die footlocker cw's wel erg nice. Milan camo en berlin wall zijn onderweg. Prisms zijn on deck.
Gisteren de Ocean online gekocht bij Adidas online, de multicolor was daar toen al uitverkocht. Vandaag bij Adidas in Amsterdam nog een multicolor in mijn maat kunnen kopen. Zag daar dus ook de Ocean in het echt. Vind de ocean eigenlijk het mooiste, maar das mijn smaak natuurlijk :)

Qua maat vallen ze TTS voor mij, in Nike maat 11, bij de ZX Flux ook 11
  zondag 30 maart 2014 @ 18:46:19 #102
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_138334001
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:16 schreef acbs2 het volgende:
@apostrof Die berlin waar je op duidt is de berlin wall print: idd een FL exclusive. De berlin city map print is exclusief voor de adidas berlin flagship store. Vind die footlocker cw's wel erg nice. Milan camo en berlin wall zijn onderweg. Prisms zijn on deck.
Ik heb helemaal liggen slapen op die flux releases terwijl er veel toffe cw's uitkwamen. Ach ja, helaas.
Love will tear us apart (Joy Division)
  zondag 30 maart 2014 @ 19:01:01 #103
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_138334451
Vraagje!
Is Nike Jordan 3 en Spizike, beide gedragen, voor 100 euro per paar, een goeie prijs?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  zondag 30 maart 2014 @ 19:05:50 #104
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_138334632
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 02:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die zijn hard, met de flux heeft Adidas goud in handen

Damnnn

[ afbeelding ]
WAAAAAR?
En altijd het laatste woord.
pi_138339208
quote:
11s.gif Op zondag 30 maart 2014 19:01 schreef VeerEli het volgende:
Vraagje!
Is Nike Jordan 3 en Spizike, beide gedragen, voor 100 euro per paar, een goeie prijs?
Ligt er aan welke Jordan III en Spizike 't zijn en in welke staat ze zijn.
  zondag 30 maart 2014 @ 20:58:09 #106
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_138339319
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:56 schreef flotser het volgende:

[..]

Ligt er aan welke Jordan III en Spizike 't zijn en in welke staat ze zijn.
Black cement. Gedragen staat, maar zien er nog prima uit.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_138341435
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:58 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Black cement. Gedragen staat, maar zien er nog prima uit.
Dan is 100 euro een goede prijs.
  zondag 30 maart 2014 @ 21:58:28 #108
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_138342680
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:36 schreef flotser het volgende:

[..]

Dan is 100 euro een goede prijs.
Dank je :)
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  maandag 31 maart 2014 @ 14:24:32 #109
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_138362291
Afgelopen weekend was ik een nachtje in Antwerpen en bij Avenue hadden ze redelijk veel ZX Flux, alleen niet de Multi (opvallend dat die het hardste van allemaal gaat aangezien ik 'm één van de moeilijkste zou vinden om dagelijks te dragen). Op de foto's vond ik ze heel dope steeds maar IRL toch enigszins tegenvallen. Ik vond de zool toch een beetje clunky, terwijl het minder lomp is dan die van de Roshe. De upper is wel echt gaaf qua materiaal en toegepaste technologieën.

Sowieso hadden ze een toffe collectie @ Avenue momenteel.

Toevallig ook langs YOUR geweest en daar lag een sneakertijdschrift waar ik even in zat te bladeren. Zag ik weer als features de Saucony "Cotton Candy" en Asics x St. Alfreds van vorig jaar, die ik beiden destijds heel gaaf vond maar nooit meer ergens online of in NL gezien heb. Vanochtend even gezocht en schijnbaar wel beiden gewoon gereleased (St. Alfreds pas in 2014 als ik het goed zag?). Jullie wel gezien? Zeker nergens meer voor normale prijzen te krijgen ook :+
pi_138363122
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:24 schreef Xurk het volgende:
Afgelopen weekend was ik een nachtje in Antwerpen en bij Avenue hadden ze redelijk veel ZX Flux, alleen niet de Multi (opvallend dat die het hardste van allemaal gaat aangezien ik 'm één van de moeilijkste zou vinden om dagelijks te dragen). Op de foto's vond ik ze heel dope steeds maar IRL toch enigszins tegenvallen. Ik vond de zool toch een beetje clunky, terwijl het minder lomp is dan die van de Roshe. De upper is wel echt gaaf qua materiaal en toegepaste technologieën.

Sowieso hadden ze een toffe collectie @ Avenue momenteel.

Toevallig ook langs YOUR geweest en daar lag een sneakertijdschrift waar ik even in zat te bladeren. Zag ik weer als features de Saucony "Cotton Candy" en Asics x St. Alfreds van vorig jaar, die ik beiden destijds heel gaaf vond maar nooit meer ergens online of in NL gezien heb. Vanochtend even gezocht en schijnbaar wel beiden gewoon gereleased (St. Alfreds pas in 2014 als ik het goed zag?). Jullie wel gezien? Zeker nergens meer voor normale prijzen te krijgen ook :+
Ik draag vandaag de multicolor, vind 'm prachtig, idd geen schoen om dagelijks te dragen, maar daar koop ik 'm ook niet voor. Dit wordt hooguit 10x per jaar gedragen ;) De oceans heb ik online gekocht, nog niet in huis,maar wel al ff in de handen gehad bij Adidas. De oceans vind ik de mooiste.

Waar de cotton candy is gereleased weet ik niet meer, had ik nl geen echte aandacht voor toen. Die St. Alfreds is gereleased bij Seventyfive van Wou in Amsterdam. Had ik wel aandacht voor, maar er kwam die periode superveel uit, dus heb 'm voorbij laten gaan. Wel een heerlijk schoentje, maar je kan niet alles hebben ;)
  maandag 31 maart 2014 @ 16:25:45 #112
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_138366613
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:50 schreef flotser het volgende:

[..]

Ik draag vandaag de multicolor, vind 'm prachtig, idd geen schoen om dagelijks te dragen, maar daar koop ik 'm ook niet voor. Dit wordt hooguit 10x per jaar gedragen ;) De oceans heb ik online gekocht, nog niet in huis,maar wel al ff in de handen gehad bij Adidas. De oceans vind ik de mooiste.

Geen pic posten :')

vo
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_138367555
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:24 schreef Xurk het volgende:
Afgelopen weekend was ik een nachtje in Antwerpen en bij Avenue hadden ze redelijk veel ZX Flux, alleen niet de Multi (opvallend dat die het hardste van allemaal gaat aangezien ik 'm één van de moeilijkste zou vinden om dagelijks te dragen). Op de foto's vond ik ze heel dope steeds maar IRL toch enigszins tegenvallen. Ik vond de zool toch een beetje clunky, terwijl het minder lomp is dan die van de Roshe. De upper is wel echt gaaf qua materiaal en toegepaste technologieën.

Sowieso hadden ze een toffe collectie @ Avenue momenteel.

Toevallig ook langs YOUR geweest en daar lag een sneakertijdschrift waar ik even in zat te bladeren. Zag ik weer als features de Saucony "Cotton Candy" en Asics x St. Alfreds van vorig jaar, die ik beiden destijds heel gaaf vond maar nooit meer ergens online of in NL gezien heb. Vanochtend even gezocht en schijnbaar wel beiden gewoon gereleased (St. Alfreds pas in 2014 als ik het goed zag?). Jullie wel gezien? Zeker nergens meer voor normale prijzen te krijgen ook :+
St alfreds waren geloof ik vorig jaar, nog best wat hype om heen. Zijn ook nog in meerdere stores gereleased dan in de seventyfive, iig woei en 290sqm voor zover ik weet.
Die saucony weet ik niet zeker, maar zijn geloof ik niet in NL uitgekomen.
Faka G
pi_138367633
quote:
Voor als je nog wat hype bij je hype wilde. Ben sowieso geen fan van de foamposites, maar ieder zijn ding.
pi_138367802
Die zwarte vind ik nog best nice tbh, zou ze niet dragen though.
Faka G
pi_138367851
Zijn ook niet echt lelijk ofzo, maar dat resellprijsje straks omdat het én Foamposite én Supreme is.. de prijs staat niet in verhouding tot wat je krijgt.

Nou ja, als ik mij daar druk over blijf maken ben ik op mijn honderdste nog bezig.
pi_138367939
Ik vind het gewoon jammer van de collab, had iets veel mooiers uit kunnen komen.
Beetje zoals die Patta x Diadora.

Zag gisteren ook iets van Saucony en Patta langskomen, godzijdank was dat een niet gebruikte sample.
pi_138371928
Komt er nog een nieuwe lading van die Flux Multicolour? Nike Flyknit GreyWolf vind ik ook wel gaaf alleen die is ook niet te koop in Nederland als ik het goed heb.
pi_138375015
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:06 schreef CornflakesXL het volgende:
Komt er nog een nieuwe lading van die Flux Multicolour? Nike Flyknit GreyWolf vind ik ook wel gaaf alleen die is ook niet te koop in Nederland als ik het goed heb.
Even bellen met een Adidas Originals verkooppunt bij je in de buurt. Vanmorgen ook nog een paar kunnen halen nadat mijn online order bij Adidas was geannuleerd wegens te veel bestellingen..
pi_138375383
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:06 schreef CornflakesXL het volgende:
Komt er nog een nieuwe lading van die Flux Multicolour? Nike Flyknit GreyWolf vind ik ook wel gaaf alleen die is ook niet te koop in Nederland als ik het goed heb.
Greywolf? Die cw bestaat geloof ik niet.
Je hebt wel wolf grey maar als je die chukka met rode swoosh bedoeld maar die is al een tijd geleden gereleased als het goed is.
Faka G
pi_138378103
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:33 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Greywolf? Die cw bestaat geloof ik niet.
Je hebt wel wolf grey maar als je die chukka met rode swoosh bedoeld maar die is al een tijd geleden gereleased als het goed is.
Of de Lunar One wolfgrey... maar das van 't zelfde laken een pak, ook al een flink tijdje geleden gereleased :)
pi_138381044
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:33 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Greywolf? Die cw bestaat geloof ik niet.
Je hebt wel wolf grey maar als je die chukka met rode swoosh bedoeld maar die is al een tijd geleden gereleased als het goed is.
Ja wolf grey bedoelde ik, heb je enig idee waar ik die nog te koop zijn?
pi_138381140
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:26 schreef Fleauris het volgende:

[..]

Even bellen met een Adidas Originals verkooppunt bij je in de buurt. Vanmorgen ook nog een paar kunnen halen nadat mijn online order bij Adidas was geannuleerd wegens te veel bestellingen..
Oké dankjewel, ga ik zeker doen.
  maandag 31 maart 2014 @ 23:39:48 #124
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_138385491
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:50 schreef flotser het volgende:
Waar de cotton candy is gereleased weet ik niet meer, had ik nl geen echte aandacht voor toen. Die St. Alfreds is gereleased bij Seventyfive van Wou in Amsterdam. Had ik wel aandacht voor, maar er kwam die periode superveel uit, dus heb 'm voorbij laten gaan. Wel een heerlijk schoentje, maar je kan niet alles hebben ;)
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:49 schreef Atta-boy het volgende:
St alfreds waren geloof ik vorig jaar, nog best wat hype om heen. Zijn ook nog in meerdere stores gereleased dan in de seventyfive, iig woei en 290sqm voor zover ik weet.
Die saucony weet ik niet zeker, maar zijn geloof ik niet in NL uitgekomen.
Duidelijk, thanks :) Ik weet wel dat de release van de St. Alfreds een beetje een drama was, maar het is eerlijk gezegd dan compleet aan me voorbij gekomen toen ze daadwerkelijk uitkwamen. En nu snap ik ook waarom ik de "Cotton Candy" niet meer gezien heb.

Sowieso volg ik pas sinds een paar maanden veel sneaker-related accounts op Instagram, waar ik toch wel veel aan heb. Daarvoor was het vooral 1x per dag Hypebeast checken en af en toe een vast rondje webshops doen. Dan weet je wel dat er iets uit gaat komen, maar niet waar en wanneer. Hetzelfde probleem als met de "When Pigs Fly" destijds :P

Vandaag stond ik in Utrecht op de trein te wachten, stond er ineens iemand voor me met de Yeezy II Solar Red aan zijn voeten. Ik had nog nooit iemand gezien met Yeezy's, dacht dat iedereen ze alleen voor de resell haalde :D ( ;) ). Ik heb hem nog bijna aangesproken ook :')
pi_138385715
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:04 schreef CornflakesXL het volgende:

[..]

Ja wolf grey bedoelde ik, heb je enig idee waar ik die nog te koop zijn?
Wolfgrey is van een oudere collectie volgens mij, zal lastig zijn die nog te vinden. In de huidige collectie zit een Squadron blue die qua kleur in de buurt komt.
Onder andere bij Nike online te krijgen (http://store.nike.com/nl/(...)d-872838/pgid-720059)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')