quote:
Yup. Geen idee waar hij nu uithangt, in ieder geval niet op Fok!.....quote:Op zondag 6 april 2014 04:16 schreef flipsen het volgende:
Maartena al een tijd niet gezien, die had die toch als UI?
Verlaat je gemeente nooit. De wereld is gevaarlijk!quote:Op zondag 6 april 2014 20:25 schreef Barbusse het volgende:
Godverdomme, wat een benepen triestheid in dat topic over die twee meisjes die zoek zijn in Panama....
Mag ik zo nog wel even naar de kroeg 250m verderop? Ik had namelijk afgesproken met een paar mensenquote:Op zondag 6 april 2014 21:05 schreef Individual het volgende:
[..]
Verlaat je gemeente nooit. De wereld is gevaarlijk!
Jij bent sowieso fout bezig door in het buutnland te wonen. Levensgevaarlijk!quote:Op zondag 6 april 2014 21:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik zo nog wel even naar de kroeg 250m verderop? Ik had namelijk afgesproken met een paar mensen
Ik verlaat mijn huis dan ook niet zonder mijn vertrouwde machete, vislijntje, kompas, medicijnkit, satteliettelefoon en proteinepasta. Risico's nemen, ok. Maar het moet natuurlijk niet te gek worden he?quote:Op zondag 6 april 2014 21:10 schreef Individual het volgende:
[..]
Jij bent sowieso fout bezig door in het buutnland te wonen. Levensgevaarlijk!
Is het niet altijd dat velen hier een mening moeten hebben over gewoon weg 'alles'?quote:Op zondag 6 april 2014 20:25 schreef Barbusse het volgende:
Godverdomme, wat een benepen triestheid in dat topic over die twee meisjes die zoek zijn in Panama....
Een mening hebben is prima. Die mening ventileren als deze van het niveau "Eigen schuld als je als 22 jarige meid zonodig de wereld wilt zien en dan verkracht wordt" etc is, dan heb je die gewoon voor je te houden als je iets van fatsoen in je donder hebt.quote:Op zondag 6 april 2014 21:21 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Is het niet altijd dat velen hier een mening moeten hebben over gewoon weg 'alles'?![]()
Zuid-Amerika is standaard 'drugs,verkrachtingen en armoedige bende'. Gaat het over Afrika dan is het 'stelletje apen, achterlijke bende etc.' . Het midden-oosten moet of een hek rond of een parkeerplaats worden. Gaat het over een vrouw die ervoor kiest om haar kind geboren te laten worden ipv chemotherapie te ondergaan, en daarmee sterft, heb je een half topic vol met commentaren als 'wat een egoistisch wijf'...
quote:Op zondag 6 april 2014 21:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik verlaat mijn huis dan ook niet zonder mijn vertrouwde machete, vislijntje, kompas, medicijnkit, satteliettelefoon en proteinepasta. Risico's nemen, ok. Maar het moet natuurlijk niet te gek worden he?
Bear Gryllis aint got nuttin' on me.quote:
Misschien kom ik te weinig nog in Nederland, maar ik erger me kapot aan dit soort meningen als ik niet opletquote:Op zondag 6 april 2014 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een mening hebben is prima. Die mening ventileren als deze van het niveau "Eigen schuld als je als 22 jarige meid zonodig de wereld wilt zien en dan verkracht wordt" etc is, dan heb je die gewoon voor je te houden als je iets van fatsoen in je donder hebt.
toen ik een tijd in Zimbabwe ging wonen heb ik daar een topic over geopend. Je moet de reacties in dat topic voor de lol eens lezen...echt grappig!quote:Op zondag 6 april 2014 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een mening hebben is prima. Die mening ventileren als deze van het niveau "Eigen schuld als je als 22 jarige meid zonodig de wereld wilt zien en dan verkracht wordt" etc is, dan heb je die gewoon voor je te houden als je iets van fatsoen in je donder hebt.
Linkje?quote:Op zondag 6 april 2014 21:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
toen ik een tijd in Zimbabwe ging wonen heb ik daar een topic over geopend. Je moet de reacties in dat topic voor de lol eens lezen...echt grappig!
wel leuke herrineringen trouwens, leuk om het topic terug te lezen!quote:Op zondag 6 april 2014 21:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
KAA / Blondine verhuist naar Zimbabwe, wie helpt?
ik was wel jong en naief, trouwens.
Nu snap ik waarom je een jas aanhad in die warmte, extra zakken!quote:Op zondag 6 april 2014 21:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik verlaat mijn huis dan ook niet zonder mijn vertrouwde machete, vislijntje, kompas, medicijnkit, satteliettelefoon en proteinepasta. Risico's nemen, ok. Maar het moet natuurlijk niet te gek worden he?
Je leeft nog, dat is al heel wat als je al die voorspellingen leestquote:Op zondag 6 april 2014 21:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
alleen de username is anders, inderdaad!quote:Op zondag 6 april 2014 22:19 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Je leeft nog, dat is al heel wat als je al die voorspellingen leest
quote:Op zondag 6 april 2014 21:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Shit, betraptquote:Op zondag 6 april 2014 22:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je een jas aanhad in die warmte, extra zakken!
quote:Op maandag 7 april 2014 02:18 schreef breaky het volgende:
Helaas kom ik hier in Laos ook nog wel eens klagende Nederlanders tegen. Hoogtepunt was een mevrouw die klaagde dat de melba toast zacht werd met deze vochtigheid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |