quote:
Yup. Geen idee waar hij nu uithangt, in ieder geval niet op Fok!.....quote:Op zondag 6 april 2014 04:16 schreef flipsen het volgende:
Maartena al een tijd niet gezien, die had die toch als UI?
Verlaat je gemeente nooit. De wereld is gevaarlijk!quote:Op zondag 6 april 2014 20:25 schreef Barbusse het volgende:
Godverdomme, wat een benepen triestheid in dat topic over die twee meisjes die zoek zijn in Panama....
Mag ik zo nog wel even naar de kroeg 250m verderop? Ik had namelijk afgesproken met een paar mensenquote:Op zondag 6 april 2014 21:05 schreef Individual het volgende:
[..]
Verlaat je gemeente nooit. De wereld is gevaarlijk!
Jij bent sowieso fout bezig door in het buutnland te wonen. Levensgevaarlijk!quote:Op zondag 6 april 2014 21:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik zo nog wel even naar de kroeg 250m verderop? Ik had namelijk afgesproken met een paar mensen
Ik verlaat mijn huis dan ook niet zonder mijn vertrouwde machete, vislijntje, kompas, medicijnkit, satteliettelefoon en proteinepasta. Risico's nemen, ok. Maar het moet natuurlijk niet te gek worden he?quote:Op zondag 6 april 2014 21:10 schreef Individual het volgende:
[..]
Jij bent sowieso fout bezig door in het buutnland te wonen. Levensgevaarlijk!
Is het niet altijd dat velen hier een mening moeten hebben over gewoon weg 'alles'?quote:Op zondag 6 april 2014 20:25 schreef Barbusse het volgende:
Godverdomme, wat een benepen triestheid in dat topic over die twee meisjes die zoek zijn in Panama....
Een mening hebben is prima. Die mening ventileren als deze van het niveau "Eigen schuld als je als 22 jarige meid zonodig de wereld wilt zien en dan verkracht wordt" etc is, dan heb je die gewoon voor je te houden als je iets van fatsoen in je donder hebt.quote:Op zondag 6 april 2014 21:21 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Is het niet altijd dat velen hier een mening moeten hebben over gewoon weg 'alles'?![]()
Zuid-Amerika is standaard 'drugs,verkrachtingen en armoedige bende'. Gaat het over Afrika dan is het 'stelletje apen, achterlijke bende etc.' . Het midden-oosten moet of een hek rond of een parkeerplaats worden. Gaat het over een vrouw die ervoor kiest om haar kind geboren te laten worden ipv chemotherapie te ondergaan, en daarmee sterft, heb je een half topic vol met commentaren als 'wat een egoistisch wijf'...
quote:Op zondag 6 april 2014 21:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik verlaat mijn huis dan ook niet zonder mijn vertrouwde machete, vislijntje, kompas, medicijnkit, satteliettelefoon en proteinepasta. Risico's nemen, ok. Maar het moet natuurlijk niet te gek worden he?
Bear Gryllis aint got nuttin' on me.quote:
Misschien kom ik te weinig nog in Nederland, maar ik erger me kapot aan dit soort meningen als ik niet opletquote:Op zondag 6 april 2014 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een mening hebben is prima. Die mening ventileren als deze van het niveau "Eigen schuld als je als 22 jarige meid zonodig de wereld wilt zien en dan verkracht wordt" etc is, dan heb je die gewoon voor je te houden als je iets van fatsoen in je donder hebt.
toen ik een tijd in Zimbabwe ging wonen heb ik daar een topic over geopend. Je moet de reacties in dat topic voor de lol eens lezen...echt grappig!quote:Op zondag 6 april 2014 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een mening hebben is prima. Die mening ventileren als deze van het niveau "Eigen schuld als je als 22 jarige meid zonodig de wereld wilt zien en dan verkracht wordt" etc is, dan heb je die gewoon voor je te houden als je iets van fatsoen in je donder hebt.
Linkje?quote:Op zondag 6 april 2014 21:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
toen ik een tijd in Zimbabwe ging wonen heb ik daar een topic over geopend. Je moet de reacties in dat topic voor de lol eens lezen...echt grappig!
wel leuke herrineringen trouwens, leuk om het topic terug te lezen!quote:Op zondag 6 april 2014 21:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
KAA / Blondine verhuist naar Zimbabwe, wie helpt?
ik was wel jong en naief, trouwens.
Nu snap ik waarom je een jas aanhad in die warmte, extra zakken!quote:Op zondag 6 april 2014 21:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik verlaat mijn huis dan ook niet zonder mijn vertrouwde machete, vislijntje, kompas, medicijnkit, satteliettelefoon en proteinepasta. Risico's nemen, ok. Maar het moet natuurlijk niet te gek worden he?
Je leeft nog, dat is al heel wat als je al die voorspellingen leestquote:Op zondag 6 april 2014 21:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
alleen de username is anders, inderdaad!quote:Op zondag 6 april 2014 22:19 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Je leeft nog, dat is al heel wat als je al die voorspellingen leest
quote:Op zondag 6 april 2014 21:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Shit, betraptquote:Op zondag 6 april 2014 22:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je een jas aanhad in die warmte, extra zakken!
quote:Op maandag 7 april 2014 02:18 schreef breaky het volgende:
Helaas kom ik hier in Laos ook nog wel eens klagende Nederlanders tegen. Hoogtepunt was een mevrouw die klaagde dat de melba toast zacht werd met deze vochtigheid![]()
Goddamnit. *rent naar winkelquote:
Daar heb je toch een koelkast voor!..begrijp dat dan!quote:Op maandag 7 april 2014 09:01 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik ga vandaag voor het eerst vanuit de stad te voet terug naar huis in plaats van met de bus, het is toch mooi weer. Met mijn gevoel voor richting wordt dat vast weer een ontdekkingsreis van een paar uur in plaats 50 minuten doorwandelen, maar ik ga me er toch aan wagen
[..]Smolt d'r hagelslag niet?
Wat?quote:Op woensdag 9 april 2014 07:23 schreef Dven het volgende:
Hier aan de kust laatst een Hollandse gehoord die klaagde dat het zand te warm was
Was ze te gierig om slippers te kopen ofzo?quote:Op woensdag 9 april 2014 07:23 schreef Dven het volgende:
Hier aan de kust laatst een Hollandse gehoord die klaagde dat het zand te warm was
Dat soort klapjosties kom je hier ook tegen hoor. "God, wat is het heet hier!" Ja, wat dacht je, in augustus?quote:Op woensdag 9 april 2014 09:32 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Was ze te gierig om slippers te kopen ofzo?
Echt, dat soort mensen moeten niet verder komen dan hun achtertuinquote:Op woensdag 9 april 2014 10:33 schreef Prego het volgende:
een paar jaar terug bij de McDo (Frankrijk):
"eeeuuh yes, 4 menus McKroket please"
en vervolgens beginnen te kankeren en schelden op het meisje aan de kassa (die er natuurlijk niks van begreep) omdat ze "geen Engels spreekt".![]()
ik moest er bijna van huilen
McD is een plaatjesrestaurant toch? Vind de mckroket dan maar op het menu. Tis net pictionary.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:33 schreef Prego het volgende:
en vervolgens beginnen te kankeren en schelden op het meisje aan de kassa (die er natuurlijk niks van begreep) omdat ze "geen Engels spreekt".![]()
Nee, met Pictionary valt er tenminste wat te lachen en te winnenquote:Op woensdag 9 april 2014 10:44 schreef Individual het volgende:
[..]
McD is een plaatjesrestaurant toch? Vind de mckroket dan maar op het menu. Tis net pictionary.
Ik ben een paar jaar geleden bijgesprongen toen een Nederlander op het terras van een wegrestaurant door zijn eigen hond werd gegrepen. Ze waren ook op weg terug naar NL, maar spraken geen woord Frans (en waarschijnlijk van schrik nog minder). Binnen een paar seconden stonden er allemaal mensen omheen, en ik denk dan dat die weten wat ze moeten doen...... maar dat bleek niet het geval dus na een tijdje ben ik me gaan bemoeien met zowel de EHBO, als later met het vertalen voor de paramedics van de brandweer en de politie. Die politie was hilarisch, trouwens: die kwamen met gierende banden aanrijden, parkeerden schuin voor de brandweerwagen (alsof die wilde ontsnappenquote:Op woensdag 9 april 2014 10:33 schreef Prego het volgende:
Stomme buut'nlanderquote:Op woensdag 9 april 2014 16:19 schreef flipsen het volgende:
Klagende KaaskoppenOok zo eentje die het in het regenwoud in Peru te warm en te vochtig vond met te veel enge beestjes, prikkende muggen en kans op malaria, buiktyfus, gele koorts en meer van dat soort ongemakken
![]()
Oh wacht, dat was ik
Ik heb in een regenwoud ook regen gehad en verwachte een warme douche. Was toch wel wat frisser. Ik wil m'n geld terug!quote:Op woensdag 9 april 2014 16:22 schreef Gaoxing het volgende:
In Taman Negara, Maleisie: "Nou regent het alweer".
Joh, zouden ze het daarom regentijd in het regenwoud noemen?
Sukkel! Dan had je naar warmwaterregenwoud moeten gaan. Kleine lettertjes lezen he....quote:Op woensdag 9 april 2014 16:26 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik heb in een regenwoud ook regen gehad en verwachte een warme douche. Was toch wel wat frisser. Ik wil m'n geld terug!
quote:
Op vakantie in Jakarta "Mike" slippers gekocht voor $2 en dacht dat het dure Nikes waren. Dat was me ook al eerder in West Afrika en India gebeurd. Je kan die mensen echt niet vertrouwen!quote:"We bought 'Ray-Ban' sunglasses for five euros (£3.50) from a street trader, only to find out they were fake."
quote:"Topless sunbathing on the beach should be banned. The holiday was ruined as my husband spent all day looking at other women."
Die maken ze altijd veel te klein!quote:Op woensdag 9 april 2014 16:30 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Sukkel! Dan had je naar warmwaterregenwoud moeten gaan. Kleine lettertjes lezen he....
Tuig is hetquote:Op woensdag 9 april 2014 16:34 schreef Individual het volgende:
[..]
[..]
Op vakantie in Jakarta "Mike" slippers gekocht voor $2 en dacht dat het dure Nikes waren. Dat was me ook al eerder in West Afrika en India gebeurd. Je kan die mensen echt niet vertrouwen!
quote:"It took us nine hours to fly home from Jamaica to England it only took the Americans three hours to get home."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |