Nou ja, ze waren gewoon niet beter.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hahaha, wat een faal van OPQS.
Wat hadden ze dan moeten doen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hahaha, wat een faal van OPQS.
Terpstra had nog wel een keertje mogen proberen. Die heeft de laatste 5 km alleen maar in de wielen geplakt, maar was nog wel goed genoeg om 2e te worden.quote:
Maar niet genoeg om weg te komen, blijkbaar.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Terpstra had nog wel een keertje mogen proberen. Die heeft de laatste 5 km alleen maar in de wielen geplakt, maar was nog wel goed genoeg om 2e te worden.
Vandenbergh is een strijkijzer. Dit was toch alleen maar logisch.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel raar dat Vandenbergh moest blijven rijden en Terpstra zich mocht sparen, terwijl Vandenbergh nog de meeste "cartouches" had.
Als je niets probeert, kom je idd niet weg.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar niet genoeg om weg te komen, blijkbaar.
Het wiel is rond.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als je niets probeert, kom je idd niet weg.
En dan niet eens vijfde worden..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:09 schreef Tommeke het volgende:
Wat een tactiek van Lotto ook
Niet meehelpen in de achtervolging en dan wegrijden voor een 5e plek...
Denk dat Niki gewoon niet kon.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Terpstra had nog wel een keertje mogen proberen. Die heeft de laatste 5 km alleen maar in de wielen geplakt, maar was nog wel goed genoeg om 2e te worden.
Ze zijn beiden kansloos tegen Sagan, dus ze moesten sowieso wegrijden, dan is het lomp om de betere tempo te laten maken voor de ander die leeg aan het lopen was.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vandenbergh is een strijkijzer. Dit was toch alleen maar logisch.
Idd. Ze zaten daar met 2. Roelandts ook nog.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan niet eens vijfde worden..
Hebben ze nu eigenlijk andere banden dan vorig jaar? Kan me niet herinneren dat het vorig jaar zo erg was.quote:
Nog steeds die Spaanse Italiaanse Vittoria's.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hebben ze nu eigenlijk andere banden dan vorig jaar? Kan me niet herinneren dat het vorig jaar zo erg was.
Zonder pech gaat hij in RVV en P-R demonstreren, alleen Cancellara nog even in de greppel rijden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:11 schreef Marcoss het volgende:
Vanmarcke reed een enorm vage koers. Eerst al die pechgevallen, daarna indruk maken op de strook erna, kansloos achteraan rijden op het klimmetje daarna, toen Cancellara voorbij geknald kwam, leek hij hersteld en ging hij goed mee om daarna weer door anderen ingehaald te worden. En dan in de slotfase nog een sterke aanval naar plek 5
Vanaf de bank is het altijd zo makkelijk. Stom gereden, faal dit faal dat. Maar je moet wel kunnen.quote:
Je zag op 10km al aan zijn gezicht dat hij helemaal stuk zat, die aanval van hem kwam ook uit zijn kleine teen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vanaf de bank is het altijd zo makkelijk. Stom gereden, faal dit faal dat. Maar je moet wel kunnen.
Die lekke banden hebben veel pech gebracht. Die 2e keer moest hij op het einde alleen naar voren rijden, aangezien hij op dat smalle weggetje helemaal niets aan ploeggenoten had. Toen had hij zich op de Paterberg gewoon in de rij moeten zetten en niet het tempo moeten gaan opschroeven aan de kop. Daarbij heeft hij zich schijnbaar toch wel danig op zijn adem getrapt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:11 schreef Marcoss het volgende:
Vanmarcke reed een enorm vage koers. Eerst al die pechgevallen, daarna indruk maken op de strook erna, kansloos achteraan rijden op het klimmetje daarna, toen Cancellara voorbij geknald kwam, leek hij hersteld en ging hij goed mee om daarna weer door anderen ingehaald te worden. En dan in de slotfase nog een sterke aanval naar plek 5
Er zijn toch wel meer ploegen die daarop rijden?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nog steeds die Spaanse Italiaanse Vittoria's.
Van de WT ploegen alleen Belkin en Giant, verder nog een groot aantal ploegen:quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Er zijn toch wel meer ploegen die daarop rijden?
Zijn trouwens idd banden die snel lek rijden, blijkt ook uit alle testen.
Wynants is normaal ook altijd wel bij de beste 20 in de koers. Jammer dat die viel vandaag. Die had sowieso wel in die 2e groep gezeten. Vraag is wat zijn blessures zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:19 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat Boom in de RvV en PR geen rol van betekenis kan gaan spelen anders zou Belkin een prima tandem hebben in de finale. Van de rest van Belkin verwacht ik niet veel.
Bol zou in dit soort koersen toch ook wel wat kunnen ? En zal Hofland nu al wat kunnen in de RvV ?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wynants is normaal ook altijd wel bij de beste 20 in de koers. Jammer dat die viel vandaag. Die had sowieso wel in die 2e groep gezeten. Vraag is wat zijn blessures zijn.
http://www.conti.nl/wp-co(...)_Bandentest_crop.pdfquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Van de WT ploegen alleen Belkin en Giant, verder nog een groot aantal ploegen:
http://www.vittoria.com/company/sponsoring/
Bol komt gewoon nog wat te kort. Steeds denk ik dat ie de stap kan maken en gebeurt het toch weer niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bol zou in dit soort koersen toch ook wel wat kunnen ? En zal Hofland nu al wat kunnen in de RvV ?
Was voor mijn gevoel vorig jaar ook al erg vaakquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hebben ze nu eigenlijk andere banden dan vorig jaar? Kan me niet herinneren dat het vorig jaar zo erg was.
Ze rijden best vaak lek idd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Was voor mijn gevoel vorig jaar ook al erg vaak
Waarom gebruiken ze dat dan? Of ben ik de enige die "niet lek rijden" wel belangrijk vindt bij bandenkeuze?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze rijden best vaak lek idd.
Maar ja, dat heb je met Vittoria.
Lage rolweerstand. Vittoria scoort bijna altijd (en meestal veruit) als laagste op de rolweerstand. Op lekweerstand scoren ze bijna altijd ver onder het gemiddelde.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waarom gebruiken ze dat dan? Of ben ik de enige die "niet lek rijden" wel belangrijk vindt bij bandenkeuze?
In blok zou het wel wat kunnen worden idd,maar buiten Vanmarcke zie ik er verder niet iemand de finale rijden. Als ze daarvoor hun werk maar goed gedaan hebben dan zie ik Vanmarcke samen met Cance als de favoriet volgende week.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bol komt gewoon nog wat te kort. Steeds denk ik dat ie de stap kan maken en gebeurt het toch weer niet.
Leezer was sterk in MSR, daar verwacht ik ook nog wel wat van. Reed vandaag op een heel ongelukkig moment lek, kwam nog wel na een lange achtervolging terug, maar toen was het op. Tjallingii en Van Emden ogen ook sterk. Denk dat ze in blok nog wel goed voor de dag kunnen gaan komen volgende week.
En Hofland rijdt geen RVV.
Vanmarcke toch meer voor Roubaix. Daar zie ik Cancellara (opnieuw) niet in staat om hem te lossen, op een Vlaamse heuvel zie ik dat wel lukken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
In blok zou het wel wat kunnen worden idd,maar buiten Vanmarcke zie ik er verder niet iemand de finale rijden. Als ze daarvoor hun werk maar goed gedaan hebben dan zie ik Vanmarcke samen met Cance als de favoriet volgende week.
quote:Mark Cavendish ontbreekt zondag aan de start van Gent-Wevelgem. Cavendish kampt met een virusinfectie en voelt zich daardoor niet fit genoeg om de Belgische klassieker, onderdeel van de UCI WorldTour, te rijden.
"Balen, want ik was heel gemotiveerd voor Gent-Wevelgem. Dat is een wedstrijd die ik nog nooit heb gewonnen'', zei Cavendish vrijdagavond.
De zieke sprinter heeft de afgelopen dagen amper kunnen trainen. "Donderdag had ik na een uur al spierpijn, ik kon niet verder. Met vijftien kilometer per uur ben ik naar huis getuft."
"Ik kon niet harder en heb de rest van de dag op bed gelegen'', aldus de Brit. "Vandaag ging het iets beter, maar niet goed genoeg om op mijn fiets te stappen.''
De wereldkampioen van 2011 wordt in de ploeg van Omega Pharma-QuickStep vervangen door Iljo Keisse. Drievoudig winnaar Tom Boonen geldt als kopman van de Belgische equipe.
Veel meer dan dit kom ik niet tegen:quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:47 schreef Steven184 het volgende:
Iemand een goede samenvatting van gisteren ergens gevonden?
Boom in de finale van een klassieker.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:19 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat Boom in de RvV en PR geen rol van betekenis kan gaan spelen anders zou Belkin een prima tandem hebben in de finale. Van de rest van Belkin verwacht ik niet veel.
Thanks, die had ik inderdaad ook gezien. Nouja, helaas dan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:10 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Veel meer dan dit kom ik niet tegen:
http://www.sporza.be/cm/s(...)lag?playlist=7.39499
Hahaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:06 schreef groenen het volgende:
[..]
Boom in de finale van een klassieker.
Twee jaar terug nog in PR!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:06 schreef groenen het volgende:
[..]
Boom in de finale van een klassieker.
Ik denk zelfs dat hij dan winstkansen had gehad. Hij was echt wel goed die dag, alleen die lekke band kwam wel op een heel slecht moment: net aangesloten bij de groep Van Summeren en er geen volgwagens achter.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:44 schreef franklop het volgende:
En blijf erbij dat als hij die lekke band niet had in de versie van Vansummeren en Tjallingii, dat hij dan zeker podium had gehad. Maar goed, rabo/belkin en lekke banden
Laatste 25 kilometer:quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:47 schreef Steven184 het volgende:
Iemand een goede samenvatting van gisteren ergens gevonden?
Bron: http://www.wielerland.nlquote:Gent-Wevelgem: achttien Nederlanders van start
zaterdag 29 maart 2014
Gent-Wevelgem zal zondag van start gaan met achttien Nederlanders. Dat zijn er drie meer dan in 2013 toen er vijftien landgenoten meereden. Lars Boom maakt in de WorldTour-wedstrijd zijn rentree in het peloton.
Boom is één van de vijf Nederlanders die vertrekt namens de ploeg. De overige deelnemers zijn Tom Leezer, Rick Flens, Bram Tankink en Maarten Tjallingii. Moreno Hofland stond aanvankelijk ook op de startlijst, maar hij heeft zich ziek moeten afmelden en wordt vervanger door Robert Wagner.
Giant-Shimano rijdt met Ramon Sinkeldam, Roy Curvers, Albert Timmer en Koen de Kort. Garmin-Sharp levert drie Nederlanders af: Sebastian Langeveld, Raymond Kreder en Dylan van Baarle. Boy en Danny van Poppel gaan beide namens Trek Factory Racing van start. Kenny van Hummel en Johnny Hoogerland doen mee namens Androni-Giocatolli. Jens Mouris (Orica-GreenEdge) en Wesley Kreder (Wanty-Groupe Gobert) nemen eveneens deel.
Thanks!quote:
quote:De koplopers hebben er duchtig de pees opgelegd in het eerste wedstrijduur. Veuchelen en co legden immers ruim 44,5 km af. Hun voorsprong blijft intussen schommelen rond 10'20".
En het eindigt in een massasprint.quote:
Heb ik ook wel eens meegemaakt, zat ik achterin het peloton, dat rijdt rechtdoor. Ik denk "huh, we moeten hier toch rechts". Dat was ook zo, dus ik zat meteen voorinquote:
Nu ja, alles beter dan die Casper afdalingquote:Op zondag 30 maart 2014 15:15 schreef heywoodu het volgende:
Lekker weggetje op die afdaling van de Kemmelberg
Jimmy Casper is het niet met jou eens.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:15 schreef heywoodu het volgende:
Lekker weggetje op die afdaling van de Kemmelberg
Auquote:Op zondag 30 maart 2014 15:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jimmy Casper is het niet met jou eens.
Zag er niet lekker uit.quote:
En maar zeggen dat de communicatie van wezenlijk belang is voor de veiligheidquote:Op zondag 30 maart 2014 16:09 schreef marcodej het volgende:
Sergeant is de Vlaamse Verhoeven.
"Come aan he! This is the moment."
Iets met z'n benen of knie ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |