Haten op Gertjequote:Op zondag 30 maart 2014 17:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's wel te hopen, want meestal is hij daar de enige met zinnige teksten.
Is een randdebiel die Hulzebosch nadoet. Vreselijk.quote:
Zacht uitgedrukt, ik zou een bidon richting z'n hoofd gooien.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:36 schreef marcodej het volgende:
Het antwoord op de vraag waarom er zoveel valpartijen op lange, brede wegen waren:
[ afbeelding ]
Wat een mafkees.
Ik zou er vol over heen rijden.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zacht uitgedrukt, ik zou een bidon richting z'n hoofd gooien.
Dat zou van jou dan natuurlijk ook een idioot maken.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zou er vol over heen rijden.
Wat een idioot
Met een leuke jump erover heen springen, maar het achterwiel net niet hoog genoeg optrekken, zodat die in het kruis landtquote:Op zondag 30 maart 2014 20:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zou van jou dan natuurlijk ook een idioot maken.
quote:Na zijn val in de slotfase van Gent-Wevelgem is André Greipel vanavond meteen naar het ziekenhuis getrokken. Daar werd een derdegraads AC-luxatie van het sleutelbeen vastgesteld. Het sleutelbeen is door de val uit de kom gegaan en beide gewrichtsbanden tussen sleutelbeen en schouder zijn volledig afgescheurd.
Het letsel zal vanavond nog geopereerd worden door dokter Toon Claes. De afgescheurde gewrichtsbanden zullen vervangen worden en er zal een plaatje geplaatst worden ter versteviging. De onfortuinlijke renner zal uiteraard de nacht in het ziekenhuis doorbrengen.
De diagnose maakt meteen een einde aan het voorjaar van Greipel. In de selectie van de Driedaagse van De Panne wordt hij niet vervangen.
Is dat geen photoshop?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:36 schreef marcodej het volgende:
Het antwoord op de vraag waarom er zoveel valpartijen op lange, brede wegen waren:
[ afbeelding ]
Wat een mafkees.
Je kon er op wachten.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:33 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Nee die staan hier
http://gwphotoguy.tumblr.com/
Nice.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:33 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Nee die staan hier
http://gwphotoguy.tumblr.com/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |