abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138528247
Godsakker: de reclame voor de nieuwe Mini: Born in Holland. }:| :r
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zaterdag 5 april 2014 @ 00:39:05 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138528987
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 00:21 schreef Kees22 het volgende:
Godsakker: de reclame voor de nieuwe Mini: Born in Holland. }:| :r
Born in Limburg was het alternatief...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_138529088
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 00:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Born in Limburg was het alternatief...
Welnee: Born in the Netherlands had heel goed gekund. Zelfs of juist met een oranje Mini. Of beter nog een Mini in rood-wit-blauw. Het is een leuke woordspeling, die zelfs het gebruik van Engels goedmaakt.

Dat die Limburgers het pikken verbaast me trouwens ook wel. Als ik daar werkte zou ik er niet blij van worden.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_138560777
Holandés, Holanda, La Haya.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138560865
The Netherlands, Dutch.
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_138560997
Kennen jullie deze site? Amerikaanse studenten die een kaartje van europa moeten benoemen... _O-

http://www.boredpanda.com(...)an-countries-on-map/

Dit is een Signature....
  zondag 6 april 2014 @ 13:29:43 #107
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_138566739
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 08:41 schreef virl3 het volgende:
Kennen jullie deze site? Amerikaanse studenten die een kaartje van europa moeten benoemen... _O-

http://www.boredpanda.com(...)an-countries-on-map/

[ afbeelding ]
Die is al een paar keer voorbij gekomen in KAA. ;)

Die kaartjes zijn niet slecht voor niet-Europeanen. De vakantieman liet zien dat mensen hun eigen land niet kunnen vinden op de kaart en hoe doen Europeanen het bv op een VS staten quiz?
reset
pi_138577596
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 13:29 schreef Individual het volgende:

[..]

Die is al een paar keer voorbij gekomen in KAA. ;)

Die kaartjes zijn niet slecht voor niet-Europeanen. De vakantieman liet zien dat mensen hun eigen land niet kunnen vinden op de kaart en hoe doen Europeanen het bv op een VS staten quiz?
Ik was al vanaf jongs af aan geintereseerd in topografie en kaarten enzo (niet zo gek), nog steeds als ik kaarten zie hangen, moet ik ernaar kijken en blijf ik kijken.

Toch zou ik bij de VS ook maar iets van 70-80% scoren. Ik weet alles wel ongeveer, maar of het nou Kentucky of Kansas of Tenessee is, zou ik ook verkeerd kunnen gokken... ;)

Bovenstaande kaartje vind ik helemaal niet slecht gedaan voor iemand die nog nooit in Europa geweest is.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_138598099
Inderdaad. En Nederland staat er correct op, zelfs!
pi_138598241
quote:
14s.gif Op zondag 6 april 2014 07:27 schreef El_Matador het volgende:
Holandés, Holanda, La Haya.
Helemaal niet!
neerlandés/neerlandesa, el Países Bajos.

Zoals ik al schreef: in ELKE Europese taal zijn er afzonderlijke woorden voor Nederland en Holland.
  maandag 7 april 2014 @ 00:42:10 #111
277627 Seven.
We are Borg.
pi_138598433
I'm Dutch of I'm from Holland, close to Arrrrrrrrrrnum.

Soms verstaan ze Poland in plaats van Holland.
Resistance is futile.
pi_138598600
Ik heb deze limericks toch al geplaatst?

Said a logical linguist named Rolles,
`As we always call Polish folk ”Poles”,
for better precision
(I am a logician)
we ought to call Dutch people ”Holes”.'

Voor de duidelijkheid verbeterd naar:

Said a logical linguist named Rolles,
`As we always call Polish folk ”Poles”,
it's my proposition
(I am a logician)
that we call folk from Holland just ”Holes”.'
pi_138598748
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:36 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Helemaal niet!
neerlandés/neerlandesa, el Países Bajos.

Zoals ik al schreef: in ELKE Europese taal zijn er afzonderlijke woorden voor Nederland en Holland.
Leuk, ik maak andere keuzes. Flikker op met je Paises Bajos.

pi_138598821
quote:
10s.gif Op maandag 7 april 2014 00:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Leuk, ik maak andere keuzes. Flikker op met je Paises Bajos.
Gemakzucht. Lui.
En weinig respect voor het land waar je kennelijk vandaan komt.
Mag hoor. Slappe zak! Bepaald geen matador!
pi_138599228
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:02 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Gemakzucht. Lui.
En weinig respect voor het land waar je kennelijk vandaan komt.
Mag hoor. Slappe zak! Bepaald geen matador!
_O-

Ik kom uit Holland, waanzinnige. :*

pi_138599523
quote:
8s.gif Op maandag 7 april 2014 01:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O-

Ik kom uit Holland, waanzinnige. :*
Holland is geen land.
Het zijn twee provincies, waarvan de noordelijke bovendien grotendeels bestaat uit West-Friesland, of het is een Randstad, waar merkwaardigerwijs de stad Utrecht soms ook bijhoort, of het is een voormalig Graafschap uit de tijd van de Zeven Verenigde Provincies.
Maar een land is het alleen geweest onder regering van een Franse broer van Napoleon.

Natuurlijk kun je uit Noord- of Zuid-Holland komen. Ik kom uit Noord-Brabant. In Spanje kom je uit Catalonië, Andalusië, Castilië, Galicië of Baskenland of zo.
En je komt uit een dorp zoals Zevenhuizen of, als je pech hebt, uit een stad als Amsterdam of zo.
Maar we hebben het hier niet over straten, dorpen, streken of provincies, maar over landen.

Uit welk land kom jij?
pi_138599545
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:42 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Holland is geen land.
Het zijn twee provincies, waarvan de noordelijke bovendien grotendeels bestaat uit West-Friesland, of het is een Randstad, waar merkwaardigerwijs de stad Utrecht soms ook bijhoort, of het is een voormalig Graafschap uit de tijd van de Zeven Verenigde Provincies.
Maar een land is het alleen geweest onder regering van een Franse broer van Napoleon.

Natuurlijk kun je uit Noord- of Zuid-Holland komen. Ik kom uit Noord-Brabant. In Spanje kom je uit Catalonië, Andalusië, Castilië, Galicië of Baskenland of zo.
En je komt uit een dorp zoals Zevenhuizen of, als je pech hebt, uit een stad als Amsterdam of zo.
Maar we hebben het hier niet over straten, dorpen, streken of provincies, maar over landen.

Uit welk land kom jij?
Holland.

pi_138599575
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 01:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Holland.
Als het land waaruit je zegt te komen niet bestaat, (aannemende dat je niet meer dan 200 jaar oud bent), besta jij zelf dan wel?
pi_138599618
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:45 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Als het land waaruit je zegt te komen niet bestaat, (aannemende dat je niet meer dan 200 jaar oud bent), besta jij zelf dan wel?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit is mijn vlag:

pi_138599767
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 01:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit is mijn vlag:

[ afbeelding ]
Voetbalintelligentie. Als het maar allitereert is het goed. Hup Holland Hup. Holland Heineken House.

Deze kaart onderstreept alleen maar dat het grootste en belangrijkste deel van Nederland buiten Holland ligt.

En waarom Oranje-Blanje-Bleu een argument zou zijn, ontgaat me.

Je ondergraaft je eigen stelling.
pi_138599780
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:00 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Voetbalintelligentie. Als het maar allitereert is het goed. Hup Holland Hup. Holland Heineken House.

Deze kaart onderstreept alleen maar dat het grootste en belangrijkste deel van Nederland buiten Holland ligt.

En waarom Oranje-Blanje-Bleu een argument zou zijn, ontgaat me.

Je ondergraaft je eigen stelling.
Argument? Stelling? WTF? :D Er is geen stelling. Jij flipt bij hoe ik Holland zie. Truste Kees.

pi_138599816
quote:
10s.gif Op maandag 7 april 2014 02:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Argument? Stelling? WTF? :D Er is geen stelling. Jij flipt bij hoe ik Holland zie. Truste Kees.
Dat plaatje is best wel een utopisch beeld :P
pi_138599824
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:08 schreef Speculant. het volgende:

[..]

Dat plaatje is best wel een utopisch beeld :P
Om maar even aan te geven hoe veranderlijk onze geschiedenis en vooral geografisch was. Maar oh jee, het gif CO2 gaat 'ons' overspoelen... _O- :N

pi_138604204
quote:
12s.gif Op maandag 7 april 2014 02:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Om maar even aan te geven hoe veranderlijk onze geschiedenis en vooral geografisch was. Maar oh jee, het gif CO2 gaat 'ons' overspoelen... _O- :N
:')
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_138612628
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:19 schreef Felagund het volgende:

[..]

:')
Ja precies, de enige mogelijke reactie op die AGW-hoax.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')