Echt he Whahaha. No way dat ik die zou geven. Okay voor 50k misschien, maar niet zoenen of in de ogen kijken.quote:
Jammer dit, waarom mijn username erbij? Ik zit alleen achter VMS' zusje aan, verder alleen legit.quote:
Haten op CDAquote:
Niet bij mij. Achterbakse gristenen. Kijk bv Zembla over de lelieteelt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Het probleem van CDA is dat het waarschijnlijk bij iedereen op nr3 komt.
Ik beschouw mezelf als (in willekeurige volgorde) progressief, liberaal en sociaal.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:53 schreef Klokov het volgende:
Wat is jouw top 3 cor?
Hier
1. D66
2. VVD
3. CDA
quote:
Wat haat je op Dion Graus? Dankzij hem hebben we 144 red een dierquote:
Fixed.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Jammer dit, waarom mijn username erbij? Ik zit alleen achter VMS' zusjeG.R.S.aan, verder alleen legit.
Je bedoelt de caviapolitie? Doen alsof je opkomt voor de dieren, maar het klimaatprobleem ontkennen. Hoe tegenstrijdig kun je zijn?quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat haat je op Dion Graus? Dankzij hem hebben we 144 red een dier
D66 dusquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf als (in willekeurige volgorde) progressief, liberaal en sociaal.
Dat is mijn #2.quote:
Pvd is alles behalve progressief.quote:
Ach, dat klimaat lekker boeiend. Men kijkt veel te benauwd over periodes van 50 of 100 jaar. Terwijl als je het in periodes van pak em beet 1000 jaar bekijkt zie je altijd golfbewegingen in temperaturen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je bedoelt de caviapolitie? Doen alsof je opkomt voor de dieren, maar het klimaatprobleem ontkennen. Hoe tegenstrijdig kun je zijn?
Niet om nu die hele discussie nu hier te voeren, maar het is wel erg toevallig dat de sterke stijging van CO2 niveau gelijktijdig begon met de grootschalige toepassing van aardolie en aardgas.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Ach, dat klimaat lekker boeiend. Men kijkt veel te benauwd over periodes van 50 of 100 jaar. Terwijl als je het in periodes van pak em beet 1000 jaar bekijkt zie je altijd golfbewegingen in temperaturen.
Voor meer info verwijs ik naar Salomon Kroonenberg.
http://www.kennislink.nl/publicaties/de-menselijke-maat
quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:11 schreef fathank het volgende:
ONZ / [PAINT] Obama in The Netherlands.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |