SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.![]()
Ik en mijn goonz zijn een klein leger dus je argument is ongeldigquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Belangrijk genoeg dat hier een klein legertje stond.
Ik geb een teef, straks wordt ze zwanger.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
fappen voor de spiegel en klaarkomen en het daarna laten oplikken door de hond of kat
amateur, ik had niet eens een id bij me toen ik naar de appie gingquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was dit weekend nog in Den Haag en liep daar zonder mij te kunnen identificeren
Ik geloof dat ik de stoerheidsprijs bij deze wel gewonnen heb.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nergens voor nodig.
[..]
Volgens wiki:
[ afbeelding ]
Hij wordt toch genegeerd door Rez.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zet Flip eens niet zo voor lul :s
Graag gedaan.quote:
Snow wint altijdquote:
Ik ben leuker.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik sloof mij uit voor je en je quote flip
jeetje
eikel
Succes. Je zal het nodig hebben met je wiskundequote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij wordt toch genegeerd door Rez.
[..]
Graag gedaan.
[..]
Snow wint altijd.
[..]
Ik ben leuker.
Nu slapen, lief blijven doen boys. Welterusten
neuh hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Succes. Je zal het nodig hebben met je wiskunde
Nog een Nicki Minaj voor het slapen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |