Van iedereen hier?quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:07 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Jaja, ik hou bij wie er in welk filiaal werkt
Welk filiaal werk jij dan?quote:
Ja.quote:
Dan weet ik bij welke filialen ik af en toe het SSC moet checken om weer aan mooie pareltjes te komen.quote:
Ben benieuwd of we 300 eens halen, moet lukken.quote:Ja wij gaan gewoon weer even plussen deze week. 230 here we come
Velen zijn daar niet zo open over i.v.m. eventuele herkenbaarheid. Ik maak me er zelf niet zo druk om, maar ik snap dat sommigen daar niet zo veel over kwijt willen.quote:
AGF is wel een super leuke afdeling om op te werken . Anders dan de rest. Veel meer kwaliteitsgericht enzo.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:06 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ben er inderdaad gelijk begonnen. Gaat uiteraard beter dan in het begin. Maar alle begin is moeilijk
Omzet? Dat klinkt echt laag, haha. Bij Jumbo zaten we op 4 ton per week als doel, haalden we ook. C1000 was 3,5 ton.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:09 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we 300 eens halen, moet lukken.
In de OP staat Regio Arnhem/Nijmegen. Daar houd ik het bij. Er zijn mensen hier die het weten, en er zijn er een paar die het niet weten.quote:
Door de nickname is de heer Schipper inderdaad niet te herkennen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:09 schreef OudeBok het volgende:
Velen zijn daar niet zo open over i.v.m. eventuele herkenbaarheid. Ik maak me er zelf niet zo druk om, maar ik snap dat sommigen daar niet zo veel over kwijt willen.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:10 schreef exelletor het volgende:
[..]
Door de nickname is de heer Schipper inderdaad niet te herkennen.
Niet bij de mijne.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:10 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Laten we het houden op Amstelveen
Hangt ook van je grootte af, natuurlijk. Wij zijn een relatief kleine buurtwinkel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:10 schreef OudeBok het volgende:
Omzet? Dat klinkt echt laag, haha. Bij Jumbo zaten we op 4 ton per week als doel, haalden we ook. C1000 was 3,5 ton.
Huh, kan je zien wat andere filialen hebben ingestuurd?quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:09 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Dan weet ik bij welke filialen ik af en toe het SSC moet checken om weer aan mooie pareltjes te komen.
JA VERTELquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:13 schreef Broccolitaartje het volgende:
Willen jullie ook weten in welk filiaal ik werk of is dat niet zo nodig
Haha, voor lang niet iedereen natuurlijkquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:10 schreef exelletor het volgende:
[..]
Door de nickname is de heer Schipper inderdaad niet te herkennen.
Het is heel makkelijk te herleiden voor iemand, toch zet ik het nooit hier direct neer. Ik geef tenslotte wel eens adviezen die niet door iedere collega in een MT gewaardeerd zullen worden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:11 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Niet bij de mijne.
Maar kan inderdaad begrijpen dat mensen niet altijd hun indentiteit willen prijsgeven. En dat respecteer ik.
Nou, het was wel gelijk een duik in het diepe ja. Gelukkig is de winkel (en dus de afdeling) niet heel erg groot. Wat ik persoonlijk erg fijn vindt. Heb om bepaalde privé redenen een tijdje geen werk gehad, en zat diep in de put. En daar ben ik nu mooi uitgeklommen, en dit is een erg mooi begin. Ik had het niet beter kunnen treffen!quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:09 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
AGF is wel een super leuke afdeling om op te werken . Anders dan de rest. Veel meer kwaliteitsgericht enzo.
Leuk om er op te beginnen, ik doe meestal liever aan doorstroom omdat op AGF veel op je af kan komen. Maar als je het goed oppakt kan het natuurlijk ook
Jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:13 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Huh, kan je zien wat andere filialen hebben ingestuurd?
Ik geef liever niet teveel privacy-gevoelige informatie prijs, maar ik kan jou wel vertellen dat AH 1628 THE PLACE TO BE ISquote:
Eemplein 65 3812EA AMERSFOORTquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:14 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Ik geef liever niet teveel privacy-gevoelige informatie prijs, maar ik kan jou wel vertellen dat AH 1628 THE PLACE TO BE IS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |