Wij hebben op sommige dagen een speciale spiegelaarquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:57 schreef exelletor het volgende:
Wij spiegelen alleen twee planken per pad + tijdens nee-verkoop.
Ik vind winkelbeeld op mijn afdeling sowieso, door de hele winkel eigenlijk, heel erg belangrijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:56 schreef marsipilamie het volgende:
[..]
Dan zou je niet bij ons moeten werken...bij ons wordt zelden gespiegeld.
Wat heel erg jammer is voor het winkelbeeld..... Maar jah bij ons zit verkoopklaar nog zeker 80-100 uur boven plan.
Welke filiaal?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:58 schreef BELASTING het volgende:
Hallo allemaal! Ik werk ook bij de AH
Ik werk in Amstelveen als verkoopklaar medewerker (restanten) op de groenteafdeling. Wat mij na 2 maanden nog steeds goed bevalt.
Naast de groenteafdeling houd ik uiteraard ook regelmatig panklaar en maaltijden bij.
Vragen over mij? Waarom ik er werk? Vraag maar raak!
Hooiquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:58 schreef BELASTING het volgende:
Ik werk in Amstelveen als verkoopklaar medewerker (restanten) op de groenteafdeling. Wat mij na 2 maanden nog steeds goed bevalt.
Naast de groenteafdeling houd ik uiteraard ook regelmatig panklaar en maaltijden bij.
Waarom werk je bij de ah?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:58 schreef BELASTING het volgende:
Ja hoor, na de eerste klant af geroomd te hebben ben ik al een kassabanddivider bij een klant aan het inbrengen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wel een klant per keer he, anders zit de box zo vol
Alleen wij van de counter doen de buizen erin, in principe. Kans dat dát fout gaat, is erg klein.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:57 schreef SLP_ het volgende:
Bij ons zijn afgelopen week twee keer de kokers er verkeerd in gestoptHet pijltje bovenop de koker was blijkbaar niet duidelijk genoeg, dus nu staat er een instructiebriefje op de buis geplakt
De SM vindt het ook leuk dat hij ~6 keer zoveel krijgt betaald, terwijl jij meer verstand hebt van sommige zaken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:00 schreef OudeBok het volgende:
Alleen wij van de counter doen de buizen erin, in principe. Kans dat dát fout gaat, is erg klein.
Vond laatst wel leuk toen ik m'n SM uit moest leggen hoe die buizen nu precies werken met de console in het telkantoor, had er de ballen verstand van.
TL's hadden ook een mail maar naar buiten mailen kon niet. Tegenwoordig is het standaard antwoord. Mail me even.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat was (A)SM-eyes only. Hoewel er volgens mij wel een MT-box was voordat Google kwam.
Ja, ik leg altijd na het tellen de buizen op de kassa's zodat caissiere ze er in kan doen, want hoe moeilijk kan het zijn?! Maarja, blijkbaar is het toch lastig want heb de afgelopen weken te vaak lamson air moeten bellenquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:00 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Alleen wij van de counter doen de buizen erin, in principe. Kans dat dát fout gaat, is erg klein.
Vond laatst wel leuk toen ik m'n SM uit moest leggen hoe die buizen nu precies werken met de console in het telkantoor, had er de ballen verstand van.
Bourgondischelaan.quote:
Hallo!quote:
Werk nodig. Gezellige winkel. Toffe collega'squote:
Haha, so truequote:Op woensdag 26 maart 2014 00:01 schreef exelletor het volgende:
[..]
De SM vindt het ook leuk dat hij ~6 keer zoveel krijgt betaald, terwijl jij meer verstand hebt van sommige zaken.
Nou ja, zolang je er op tijd achter komt, krijg je hem nog wel eruit. Als 'ie al dicht is... tsja.. Dan wordt het lastig.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:01 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja, ik leg altijd na het tellen de buizen op de kassa's zodat caissiere ze er in kan doen, want hoe moeilijk kan het zijn?! Maarja, blijkbaar is het toch lastig want heb de afgelopen weken te vaak lamson air moeten bellen
Zo ziet mijn afdeling Va er ook uit hoor, maar vooral het houdbare gedeelte van verkoopklaar wordt bij ons zelden rechtgetrokken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:59 schreef OudeBok het volgende:
Eerste wat mijn TL aan me vroeg toen ik met de counter begon: Wat vind je belangrijk op de afdeling, wat zijn de punten waar je het meeste aandacht aan gaat besteden?
Antwoord: Winkelbeeld en rijen.
Mandjes constant strak opgeruimd wanneer mogelijk, constant vegen wanneer nodig, dozenhok de hele dag door strak opgeruimd, geen lege emmers bij bloemen en planten, een nette inpaktafel en een gespiegelde, altijd gevulde kast met tabak zijn de punten waar ik héél erg op let tijdens m'n diensten. Zodra de kans er is er iets aan te doen als het niet klopt, spring ik er meteen bovenop. Werkt ook veel prettiger.
Welkom. Hopelijk trekt de omzet in de winkel ook eens aan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:02 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Bourgondischelaan.
[..]
Hallo!
[..]
Werk nodig. Gezellige winkel. Toffe collega's
Niet dat ik al die filialen uit mijn hoofd kenquote:
Moet jij eens niet plussen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:05 schreef ikbenschipper het volgende:
Welkom. Hopelijk trekt de omzet in de winkel ook eens aan.
Ben er inderdaad gelijk begonnen. Gaat uiteraard beter dan in het begin. Maar alle begin is moeilijkquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:05 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Welkom. Hopelijk trekt de omzet in de winkel ook eens aan.
Lukt het allemaal een beetje op de AGFafdeling. Ben je daar meteen op gekomen? Toch veel meer kennis voor nodig dan de rest.
Hahaha de administratiequote:Op woensdag 26 maart 2014 00:05 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Niet dat ik al die filialen uit mijn hoofd ken. Moet natuurlijk wel even de administratie bijwerken
quote:
Ja wij gaan gewoon weer even plussen deze week. 230 here we comequote:
Why, haha.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:07 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Jaja, ik hou bij wie er in welk filiaal werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |