abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138178844
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:38 schreef Broccolitaartje het volgende:

[..]

Hahaha, grapjurk. 220 topics doorlezen... ik had toch al verteld dat ik echt het concentratievermogen van een zeester heb...
hou het nu maar bij dan. Dan kan je nog steeds lachen want ze blijven langs komen.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138178900
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:40 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

hou het nu maar bij dan. Dan kan je nog steeds lachen want ze blijven langs komen.
Zo waarlijk helpe mij, God almachtig
pi_138178915
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:39 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Ik kan heel veel hebben, hoor. Zulke grapjes vind ik altijd wel lachen. Ik kan alleen soms niet tegen de toontjes waarop dingen gezegd worden.. Zulke grapjes als deze, keep 'em coming.

Ik schrok vandaag wel even van de afboekingen... Ik deed vandaag afprijzingen en afboekingen van VKK (sappen, gekoelde groenten, vlees, zuivel, verpakt voorgelegd broodbeleg en brood/gebak) en bij het vlees vond ik dingen die al 3-4 dagen over de datum waren en ALLES zo'n beetje van vandaag was niet afgeprijsd gisteren. Beetje jammer. Ik kwam vrij laat aan (zou ergens rond negen beginnen moest maar ff kijken hoe laat ik het zou redden) en kon zelf ook niet meer afstickeren, maar dat vond ik gewoon kut. Ik erger me aan twee dingen het meest:
1. Niet gespiegelde vakken als ik zelf op VKK help/bezig ben. Ik spiegel ze altijd meteen bij, kan niet tegen het aangezicht.
2. Dingen die niet goed afgeprijsd zijn. Zorgt voor meer zoekwerk 's avonds en ik vind het niet kunnen naar de klanten toe.

samengevat: luie vakkenvullers moeten vervangen worden door goede, die goed afboeken en goed afprijzen, zodat het tijd scheelt 's avonds.
Ik haat niet-gespiegelde vakken ook, maar als je echt onder tijdsdruk moet vullen dan snap ik dat je niet alles spiegelt :P En dat niet afprijzen is inderdaad heul erg slecht :') Gebeurt dat echt consequent?
pi_138179044
Over het SSC gesproken, eens een keer geen kudt reactie terug. Maar alsof winkels sinds kort naar buiten kunnen mailen, kom op zeg.

dinsdag 25 maart 2014 @ 23:46:30 #30
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138179081
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:45 schreef einschtein het volgende:
Over het SSC gesproken, eens een keer geen kudt reactie terug. Maar alsof winkels sinds kort naar buiten kunnen mailen, kom op zeg.

[ afbeelding ]
Wat was de vraag?
Order! Ordeeeeeeeeer!
  dinsdag 25 maart 2014 @ 23:46:45 #31
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_138179086
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:42 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Ik haat niet-gespiegelde vakken ook, maar als je echt onder tijdsdruk moet vullen dan snap ik dat je niet alles spiegelt :P En dat niet afprijzen is inderdaad heul erg slecht :') Gebeurt dat echt consequent?
Ik weet het niet, maar ik durf er gif op in te nemen.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_138179112
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:45 schreef einschtein het volgende:

[ afbeelding ]
sinds , 2,5 jaar.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138179126
quote:
Ik kan heel veel hebben, hoor. Zulke grapjes vind ik altijd wel lachen. Ik kan alleen soms niet tegen de toontjes waarop dingen gezegd worden.. Zulke grapjes als deze, keep 'em coming.

Ik schrok vandaag wel even van de afboekingen... Ik deed vandaag afprijzingen en afboekingen van VKK (sappen, gekoelde groenten, vlees, zuivel, verpakt voorgelegd broodbeleg en brood/gebak) en bij het vlees vond ik dingen die al 3-4 dagen over de datum waren en ALLES zo'n beetje van vandaag was niet afgeprijsd gisteren. Beetje jammer. Ik kwam vrij laat aan (zou ergens rond negen beginnen moest maar ff kijken hoe laat ik het zou redden) en kon zelf ook niet meer afstickeren, maar dat vond ik gewoon kut. Ik erger me aan twee dingen het meest:
1. Niet gespiegelde vakken als ik zelf op VKK help/bezig ben. Ik spiegel ze altijd meteen bij, kan niet tegen het aangezicht.
2. Dingen die niet goed afgeprijsd zijn. Zorgt voor meer zoekwerk 's avonds en ik vind het niet kunnen naar de klanten toe.

samengevat: luie vakkenvullers moeten vervangen worden door goede, die goed afboeken en goed afprijzen, zodat het tijd scheelt 's avonds.
Ga jij maar 150 cpu bij vlees vullen, zonder al te veel actie. Net als bij caissieres, is de druk op vakkenvullers gewoon hoog en hoe jij het ziet is te vergelijken met vakkenvullers als bijdraaiers(ik krijg bijvoorbeeld ook niks te horen van tl vka). En dan snap ik echt niet hoe moeilijk het kan zijn om genoeg caissières in te plannen, die bloemen kar eens te vullen en snoep goed bij te houden.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 23:51:03 #34
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_138179241
Nou ja, in principe is er 1 iemand die 's avonds gewoon alle afboekingen en afprijzingen loopt. Vulwerk is dan al gedaan. Hij krijgt er in principe ook wel aardig lang de tijd voor. Laat ik het zo stellen, de tijd die ik in het spiegelen gestoken heb, daarin had ik vlees ook kunnen afprijzen (als onwetende caissière had ik daar niet eerder rekening mee gehouden, ik voelde me best wel dom haha). De druk op vakkenvullers is ook enorm, daarom zou ik het ook niet permanent zeg maar kunnen doen. Ik werk graag onder druk, maar niet onder hoge druk van een TL met een urennorm. Druk vind ik erg fijn, zolang ik zelf grotendeels maar de touwtjes in handen heb :'). Ben alles behalve geschikt als vuller.
pi_138179259
En de planten water te geven. Rotgezicht al die halfdooie planten.
pi_138179261
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:46 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Wat was de vraag?
Geen vraag, meer dat er foutieve info in een handboek staat. Dacht even collegiaal te zijn.

Maar heb degelijk antwoord gekregen. In ieder geval met een duidelijk antwoord wanneer het wordt aangepast. ;)
pi_138179270
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:47 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

sinds , 2,5 jaar.
Dat bedoel ik.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 23:52:55 #38
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_138179295
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:51 schreef Teslynd het volgende:
En de planten water te geven. Rotgezicht al die halfdooie planten.
Dat is een heel dubbel geval. Aan een kant mag je ze niet te vaak wateren, omdat ze dan uitkomen. Aan de andere kant moet het juist, anders gaan ze dood. Gelukkig hebben wij heel weinig halfdooie planten bij ons. We hebben liever uitgekomen bloemen dan dode bloemen of course.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 23:53:16 #39
378682 JohnBercow
pi_138179304
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:51 schreef einschtein het volgende:

[..]

Dat bedoel ik.
Lang leve Lotus Notes -O-
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138179345
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:51 schreef OudeBok het volgende:
Nou ja, in principe is er 1 iemand die 's avonds gewoon alle afboekingen en afprijzingen loopt. Vulwerk is dan al gedaan. Hij krijgt er in principe ook wel aardig lang de tijd voor. Laat ik het zo stellen, de tijd die ik in het spiegelen gestoken heb, daarin had ik vlees ook kunnen afprijzen (als onwetende caissière had ik daar niet eerder rekening mee gehouden, ik voelde me best wel dom haha). De druk op vakkenvullers is ook enorm, daarom zou ik het ook niet permanent zeg maar kunnen doen. Ik werk graag onder druk, maar niet onder hoge druk van een TL met een urennorm. Druk vind ik erg fijn, zolang ik zelf grotendeels maar de touwtjes in handen heb :'). Ben alles behalve geschikt als vuller.
Dat laatste hier ook, maar dan als cassiere. Na 15 minuten stop ik liever het hoofd van de klant tussen de kassalade totdat ik het hoofd zo in de afroombox kan doen.
pi_138179357
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:53 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Lang leve Lotus Notes -O-
Niet meegemaakt. :D
pi_138179389
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:54 schreef einschtein het volgende:

[..]

Dat laatste hier ook, maar dan als cassiere. Na 15 minuten stop ik liever het hoofd van de klant tussen de kassalade totdat ik het hoofd zo in de afroombox kan doen.
:D
  dinsdag 25 maart 2014 @ 23:55:30 #43
378682 JohnBercow
pi_138179391
quote:

[..]

Niet meegemaakt. :D
Dat was (A)SM-eyes only. Hoewel er volgens mij wel een MT-box was voordat Google kwam.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  dinsdag 25 maart 2014 @ 23:55:56 #44
378682 JohnBercow
pi_138179404
quote:

[..]

Wel een klant per keer he, anders zit de box zo vol
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138179415
quote:
1. Niet gespiegelde vakken als ik zelf op VKK help/bezig ben. Ik spiegel ze altijd meteen bij, kan niet tegen het aangezicht
Dan zou je niet bij ons moeten werken...bij ons wordt zelden gespiegeld.
Wat heel erg jammer is voor het winkelbeeld..... Maar jah bij ons zit verkoopklaar nog zeker 80-100 uur boven plan.
pi_138179434
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:55 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Wel een klant per keer he, anders zit de box zo vol
Hahhahahahaha _O-
pi_138179467
Bij ons zijn afgelopen week twee keer de kokers er verkeerd in gestopt :') Het pijltje bovenop de koker was blijkbaar niet duidelijk genoeg, dus nu staat er een instructiebriefje op de buis geplakt :')
pi_138179472
Wij spiegelen alleen twee planken per pad + tijdens nee-verkoop.
pi_138179491
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:56 schreef marsipilamie het volgende:

[..]

Dan zou je niet bij ons moeten werken...bij ons wordt zelden gespiegeld.
Wat heel erg jammer is voor het winkelbeeld..... Maar jah bij ons zit verkoopklaar nog zeker 80-100 uur boven plan.
Zoveel!

Wij maar -tijdens een normale week- 20. Nu gaan ze het plan ook nog even realistisch (12% hoger dan nu), dan hebben we nog ietsje meer speling.

En op zaterdagavond hebben we nu een spiegelploeg. *O*
  dinsdag 25 maart 2014 @ 23:58:48 #50
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_138179508
Hallo allemaal! Ik werk ook bij de AH :D
Ik werk in Amstelveen als verkoopklaar medewerker (restanten) op de groenteafdeling. Wat mij na 2 maanden nog steeds goed bevalt. :s)
Naast de groenteafdeling houd ik uiteraard ook regelmatig panklaar en maaltijden bij.
Vragen over mij? Waarom ik er werk? Vraag maar raak!
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')