c-correcties? wordt dit al vervelend of vinden jullie het nog okee om elke term die jullie gebruiken aan mij uit te leggen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:40 schreef mujentas het volgende:
Ik zie ook 379 c-correcties staan, maar dat aantal klopt niet helemaal geloof ik
Misschien leuk (en handig) om enkele vaak gebruikte termen aan de OP toe te voegen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:44 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
c-correcties? wordt dit al vervelend of vinden jullie het nog okee om elke term die jullie gebruiken aan mij uit te leggen?
Saneringen worden ook wel c-correctie genoemdquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:44 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
c-correcties? wordt dit al vervelend of vinden jullie het nog okee om elke term die jullie gebruiken aan mij uit te leggen?
Wij wel, aantal bij kaas en zuivel en er gaan nog meer komen bij zuivel. Want ik kan je nu op een briefje geven dat die Campina 600ml flessen niet gaan verkopen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:48 schreef exelletor het volgende:
Op de binnenkort US producten na, hebben we nu geen saneringen, geloof ik. Vroeger hadden we er eentje, maar die is nu terug in het assortiment...
Technisch gezien: Uit Sorting en Tijdelijk Uit Sortering.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:49 schreef Wupgup het volgende:
US = uit assortiment
TUS = tijdelijk uit assortiment
Hebben we die ook alvast behandeld.
Klopt, maar wordt volgens mij nergens zo genoemd.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:50 schreef einschtein het volgende:
[..]
Technisch gezien: Uit Sorting en Tijdelijk Uit Sortering.
Hahaha thanks schuimpjesquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:47 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Saneringen worden ook wel c-correctie genoemd
Nee, is ook niet logisch. De fuck kan mij die sortering schelen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:51 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Klopt, maar wordt volgens mij nergens zo genoemd.
Ik zei gisteren precies hetzelfdequote:Op woensdag 26 maart 2014 16:49 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wij wel, aantal bij kaas en zuivel en er gaan nog meer komen bij zuivel. Want ik kan je nu op een briefje geven dat die Campina 600ml flessen niet gaan verkopen.
je moet gewoon een woord doen en dan een nummer (begin bijvoorbeeld bij 1) en dan elke keer als je je wachtwoord moet veranderen omhoog 'tellen'quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:52 schreef Wupgup het volgende:
Heuj, tijd voor een nieuw kleurtje in m'n plaza wachtwoord.
Same here.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:53 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik zei gisteren precies hetzelfde![]()
Maar ja, ik wil het eerst even een kans geven.
Ik zit nu in de kleuren, seizoenen had ik al uitgespeeld en woorden was ik zatquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:54 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
je moet gewoon een woord doen en dan een nummer (begin bijvoorbeeld bij 1) en dan elke keer als je je wachtwoord moet veranderen omhoog 'tellen'
dus bijvoorbeeld:
plaza1
plaza2
plaza3
dan kan je er nooit ver naast zitten als je je wachtwoord weer bent vergeten
Bij ons staat drinkzuivel sowieso niet op worp omdat we geen 1,5 liter pakken verkopen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:54 schreef einschtein het volgende:
[..]
Same here.Staat 3 breed, zie het wel even aan. Ik heb de 1 liter pakken van 6 breed naar 2 breed gezet. Als dat goed gaat, schuif ik alles op en zet ik de Milk&Fruit breder. 2 soorten die nu op 2 breed staan.
Ik begrijp dat ik er geen cent van ga zienquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:22 schreef terrorsjaak het volgende:
Begrijpt iemand iets van die winstuitkering die maandag komt?
We hebben nu ook dzh halfvolle melk en P&E halfvol samen staan, elk op 2 planken.. Alleen hebben we nu iets van 20-25 colli restant van die p&e melk omdat er wss iets fout staat in het systeem waardoor die denkt dat - zoals vroeger - hij nog over 4 lagen van de ric staatquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:04 schreef SausDip het volgende:
[..]
Ja dat heb ik bij ons aangepast door 2 soorten erboven op planken te presenteren. Die plastic melkkannetjes van Campina een stuk smaller gezet om ruimte voor die volle melk te creëeren; die kannetjes verkoop je toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |