Wordquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:14 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik laat mijn scriptie inbinden in een copycenter at The moment. Ik wordt geholpen door de grootste downer ooit. Als dat maar goed gaat
Dat herinnerd me dat ik even de campina boerenland melk moet toevoegen. Hij is deze week met de mutatie gesaneerdquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:04 schreef SausDip het volgende:
[..]
Ja dat heb ik bij ons aangepast door 2 soorten erboven op planken te presenteren. Die plastic melkkannetjes van Campina een stuk smaller gezet om ruimte voor die volle melk te creëeren; die kannetjes verkoop je toch niet.
Mijn leraar is gewoon gestopt met antwoorden op emailsquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:14 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik laat mijn scriptie inbinden in een copycenter at the moment. Ik word geholpen door de grootste downer ooit. Als dat maar goed gaat
Viel mij ook al op. (A)SM willen eigenlijk geen b-correcties meer. Ik denk dat ik maar een 'das haben wir nicht gewust'tje maak ofzo.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:16 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat herinnerd me dat ik even de campina boerenland melk moet toevoegen. Hij is deze week met de mutatie gesaneerd
Zoiets hoor je gewoon te hebben.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:21 schreef einschtein het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. (A)SM willen eigenlijk geen b-correcties meer. Ik denk dat ik maar een 'das haben wir nicht gewust'tje maak ofzo.
Alle vitamines? Ik heb gister net de mutatie gedaan. Paar nieuwe dingen erbij in gekomen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:23 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zoiets hoor je gewoon te hebben.
Net ook even alle vitamines gesaneerd, eerdaags eens kijken wat we met die 4 lege planken gaan doen
B-correctie: een artikel toevoegen, die je niet standaard in het assortiment hebt, aan het assortiment.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:23 schreef Broccolitaartje het volgende:
ik voel me echt best wel dom hierzo hahaha, jullie gebruiken allemaal termen die ik niet ken...
wat zijn B-correcties? wat betekent het als de campina met de mutaties is gesaneerd?
Dankjewelquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:27 schreef einschtein het volgende:
[..]
B-correctie: een artikel toevoegen, die je niet standaard in het assortiment hebt, aan het assortiment.
Saneren: een artikel die uit het assortiment gaan.
'Campina Boerenland Melk is met de mutatie gesaneerd' betekent dus simpelweg: 'Campina Boerenland Melk is met de laatste mutatie uit het assortiment gegaan'.
Alle 65 varianten. Ik had ze vorige week al uitgesloten in momo dus RE heeft gelukkig ook niets binnen laten komen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:26 schreef einschtein het volgende:
[..]
Alle vitamines? Ik heb gister net de mutatie gedaan. Paar nieuwe dingen erbij in gekomen.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:29 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Ik heb nog veeeeeel te leren
Hoeveel planken (a 1 meter) hadden jullie dan? Wij hebben 3 planken op 1 meter, is wel genoeg.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:29 schreef mujentas het volgende:
[..]
Alle 65 varianten. Ik had ze vorige week al uitgesloten in momo dus RE heeft gelukkig ook niets binnen laten komen.
We verkopen wel wat vitamines, maar vanachter de counter ivm diefstal en zo veel vraag is er nu ook weer niet maar. Als de soorten die wel verkopen op zijn dan bestellen we ze weer.
Als ik weet dat een product ook wel verkoopt wanneer ik het toevoeg, dan komt die b-correctie er ook echt wel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:31 schreef exelletor het volgende:
De enige b-correctie die wij hebben is Cola Vanille volgens mij. Vroeger hadden we ook nog kratten Amstel Blond, maar die zijn nu landelijk us...
We hadden 1 meter, met officieel 1 plank vitamines, maar die plank heeft er nooit gehangen. Nu zijn we naar een hogere metrage gegaan en moeten eigenlijk 4 planken worden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:30 schreef einschtein het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel planken (a 1 meter) hadden jullie dan? Wij hebben 3 planken op 1 meter, is wel genoeg.
4 planken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:33 schreef mujentas het volgende:
[..]
We hadden 1 meter, met officieel 1 plank vitamines, maar die plank heeft er nooit gehangen. Nu zijn we naar een hogere metrage gegaan en moeten eigenlijk 4 planken worden.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:34 schreef exelletor het volgende:
Dus drie meter speciale voeding ofzo?
Maar de prijs van die potjes is wel fors, dus ontzettend diefstalgevoelig.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:34 schreef einschtein het volgende:
[..]
4 planken.3 planken is al overbodig. Het is maar goed dat die dingen een CE van 1 hebben.
Klopt. Maar ik mis er zelden eentje, gaat laatste tijd enorm goed.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:36 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maar de prijs van die potjes is wel fors, dus ontzettend diefstalgevoelig.
Ik zit overigens eens te kijken en wij hebben 154 b-correcties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |