quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:47 schreef zwellever het volgende:
[..]
Ik voor de helft en ben ook nog eens knapper
quote:
Vanass hoort niet bij de groep. Vanass heeft een eigen administratie.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:47 schreef frensje het volgende:
mag Vanes wel van haar eigen zakgeld-eten eten? Alleen overblijfsels toch
aaaarrrgggghhhhhhhhhhhhh waarom nouquote:
vanes niet gedronken vanavond?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:47 schreef frensje het volgende:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:48 schreef Joezi het volgende:
Saaie stream zegcommenteren is lastig, ik ga naar de SC!
Die verstopt van allesquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:47 schreef frensje het volgende:
nee heeft een brief van haar kinderen gehad, of ze wil stoppen met zuipenquote:
noet zeuren knulquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:48 schreef Joezi het volgende:
overblijfsels is deze week toch Isa en.... ? maar niet vanassquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:47 schreef frensje het volgende:
Wat is dit?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmmm ja die heeft ook wel lekkere tietjes![]()
[ afbeelding ]
Ga je weer de hele SC op zijn kop zetten met 1 opmerking en verder de rest van de avond zitten f5en, hopende op een reactiequote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:48 schreef Joezi het volgende:
Had hij even naar voren gekamt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:29 schreef Joezi het volgende:
Ruud heeft geen eens haar op zijn billen, wat een loser!
[ afbeelding ]
zal wel mogen dan, Isa is er ook bijquote:
Ben al 5kg afgevallen sinds ik geen rijst en pannenkoeken meer eetquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Andrea weer 2 kilo afgevallen, gisteren ook al.. Het houdt wederom niet op.
Sigaretten boven op het keukenkastje.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vanass hoort niet bij de groep. Vanass heeft een eigen administratie.
Vind ik ookquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:48 schreef Grunge. het volgende:
Het blijft bijzonder dat Nico in Utopia zit en dat zij en Rienk elkaar geweldig vinden. Echt heel bijzonder. Want zo'n Rienk had anders misschien wel nooit iemand gevonden. Hij is gefrustreerd, kan enorm kwaad worden, heeft mijns inziens walgelijke meningen over sommige dingen... maar Nico vindt 'm leuk.
Jim, Vanes zei gister tegen Jim dat ze het zou overnemenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:49 schreef martend het volgende:
[..]
overblijfsels is deze week toch Isa en.... ? maar niet vanass
Die verstopt vaker dingen als de plus langskomtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:49 schreef frensje het volgende:
[..]
zal wel mogen dan, Isa is er ook bij
oke dat had ik gezien maar vroeg me af of ze zich eraan hield. ja dusquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:49 schreef frensje het volgende:
[..]
nee heeft een brief van haar kinderen gehad, of ze wil stoppen met zuipen
ah dank!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:50 schreef frensje het volgende:
[..]
Jim, Vanes zei gister tegen Jim dat ze het zou overnemen
Zij is net als Dr. Dre, precies hetzelfde als die oude vrouw in Requiem etc.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat die vroegbejaarde Kenau er nog in zit na die brief van haar
kinderen en haar vader eerder vandaag ...... wat heeft die een bord voor haar kop
Ik ben al 6 kilo kwijt door niet in Utopia te etenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:50 schreef blanket het volgende:
[..]
Ben al 5kg afgevallen sinds ik geen rijst en pannenkoeken meer eet
Erg hè?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:51 schreef Jibba het volgende:
Wat lult Vanessa. Die heeft zelf voor Robin gekozen en nu zegt ze dat 'sommigen' voortaan beter eerst nadenken en dan doen, bladiebla.
Top jonguhquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:51 schreef castratortje het volgende:
[..]
Ik ben al 6 kilo kwijt door niet in Utopia te eten
Vanas staat er nog steeds achter,als enige onderhandquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:51 schreef Jibba het volgende:
Wat lult Vanessa. Die heeft zelf voor Robin gekozen en nu zegt ze dat 'sommigen' voortaan beter eerst nadenken en dan doen, bladiebla.
Echte liefdequote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:52 schreef Grunge. het volgende:
OMGGG. Rienk die zegt wat Nico wel en niet mag doen en zeggen. En ze vindt het prima.
Die moeten gewoon in een zelfvoorzienend boerderijtje gaan wonen ofzo. Hun utopiaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:52 schreef Grunge. het volgende:
OMGGG. Rienk die zegt wat Nico wel en niet mag doen en zeggen. En ze vindt het prima.
Ja want Vanas is boos op de buitenwereld en vindt dat ze zich daar niks van aan moeten trekken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:52 schreef zwellever het volgende:
[..]
Vanas staat er nog steeds achter,als enige onderhand
Jimmy!!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:52 schreef pollewop77 het volgende:
Jimmy heeft door dat ie niet door Robin naar huis is gestuurd
Jimmy Omanette heeft een link gedeeld.
3 minuten geleden
Eindelijk heb ik dit goed bekeken, Utopia NL: Robin Bottemanne moet van de redactie …:
Jammer Jammer Jammer, maar ondanks alles is oke, ik ben bij mijn kids en vrienden en nieuwe vrienden.
Thanks voor de steun.
Ik denk dat je Nico een beetje onderschatquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:52 schreef Grunge. het volgende:
Stond al in een eerdere COSquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:52 schreef pollewop77 het volgende:
3 minuten geleden
Eindelijk heb ik dit goed bekeken, Utopia NL: Robin Bottemanne moet van de redactie …:
Jammer Jammer Jammer, maar ondanks alles is oke, ik ben bij mijn kids en vrienden en nieuwe vrienden.
Thanks voor de steun.
wilde hij niet zelf naar huis? dan vind ik het schandequote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:52 schreef pollewop77 het volgende:
3 minuten geleden
Thanks voor de steun.
ik zie voortaan alles als gescript dus dit ook..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat een huichelaarster die Vanessa
Nu zegt ze dat iedereen Robin heeft gekozen voor Robin vanwege het mannenblad en dat Wytze veel betere ideeën had en tenminste rust in de groep zou hebben gebracht. Ze zegt dat ze daarom tegen de groep heeft gezegd dat ze eerst moeten nadenken.
Het was Vanessa die zaterdag tegen Robin zei dat ze voor haar zou kiezen omdat zij tenminste voor wat reuring in de groep zou zorgen..
Vind ik ook. Rienk mag ook best wat water bij de wijn doen, me dunkt. Hij heeft zijn punt al gemaakt door jaren op straat te wonen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:53 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Die moeten gewoon in een zelfvoorzienend boerderijtje gaan wonen ofzo. Hun utopia
Zeker omdat ik haar net een lief mailtje heb gestuurd en ik nu niet kan horen of ze 'm heeft gelezen.quote:
Hmm geeft het dus wel een beetje toe! Dacht echt dat ie zelf zo graag wou gaan, en dat het zo gespeeld werd om het nog spannend te maken,.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:52 schreef pollewop77 het volgende:
3 minuten geleden
Thanks voor de steun.
Ja...snap jij het nogquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Nu zegt ze dat iedereen Robin heeft gekozen voor Robin vanwege het mannenblad en dat Wytze veel betere ideeën had en tenminste rust in de groep zou hebben gebracht. Ze zegt dat ze daarom tegen de groep heeft gezegd dat ze eerst moeten nadenken.
Het was Vanessa die zaterdag tegen Robin zei dat ze voor haar zou kiezen omdat zij tenminste voor wat reuring in de groep zou zorgen..
dat was de reden van Isa toch ook? dat ze koos voor Robin want dan kwam er wat actie in de tentquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Nee, maar veel andere vrouwen zouden zeggen: "Dat bepaal ik zelf wel!" Ik vind het echt bijzonder hoe zij oké is met alles wat en wie Rienk is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Nico een beetje onderschat
Is dat van Facebook?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:54 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
knap want hij heeft het vier minuten geleden geplaatst
Dat is pas echt kutquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zeker omdat ik haar net een lief mailtje heb gestuurd en ik nu niet kan horen of ze 'm heeft gelezen.
Nico vind het gewoon leuk om met Rienk te filosoferen.. dat trekt haar in hem aan.. wanneer ze uit Utopia zijn, verwacht ik echt niet meer dat ze een 'stelletje' blijven.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:52 schreef Grunge. het volgende:
Jimquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:52 schreef pollewop77 het volgende:
3 minuten geleden
Thanks voor de steun.
http://glamora.ma/2014/03/is_utopia_dan_toch_gescript.htmlquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:54 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
knap want hij heeft het vier minuten geleden geplaatst
Gewoon niet waar! Omdat Jimmy het zegt?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:52 schreef pollewop77 het volgende:
3 minuten geleden
Thanks voor de steun.
Goed bezig, onze Jimquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is een FB-post van Jimmy, paar minuten geleden.
ik als brabo schaam me voor vanesquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa: Ik ga ook niet meer uit de vuilnisbak eten, want ik doe het voor een ander.
Oh mijn God 'ik stem altijd voor, ik blijf hoe ik ben en ga me eigen niet anders voor doen'
Heeft hij geen 'zwijgplicht' over dit soort dingen? Ik neem aan dat hij een contract met JdeM heeft getekend.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is een FB-post van Jimmy, paar minuten geleden.
Ja, maar Isa heeft niet gezegd dat ze beter voor Wytze hadden kunnen keizen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:55 schreef martend het volgende:
[..]
dat was de reden van Isa toch ook? dat ze koos voor Robin want dan kwam er wat actie in de tent
Was het niet veel in de SC?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:56 schreef Joezi het volgende:
Huub heeft wat uit te leggen! HUUB MELDEN IN DE COS NU! Ik wordt helemaal paranormaal hiero!
Alsof die zich daar niet uit kan lullen. 'In principe niet.' Dan weten wij genoeg, maar ze kan iets anders bedoelen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:56 schreef Joezi het volgende:
Huub heeft wat uit te leggen! HUUB MELDEN IN DE COS NU! Ik wordt helemaal paranormaal hiero!
We moeten ons beter indentificren, vind ikquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Emil: Ik ben het zat dat gelul over onze 'identiteit'
"Maar uiteindelijk bepaal je nog altijd zelf." "In principe niet." (Even uit mijn hoofd geciteerd.)quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:58 schreef Kijkertje het volgende:
Mensen blijf denken!Robin heeft Jimmy er uit gestemd omdat hij nr 1 in de polls stond. Wat si daar zo moeilijk aan?
WBquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee weinig starre garde, en weinig back-up van de rebellen daaro
Helemaal para brotha !!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:56 schreef Joezi het volgende:
The first rule of Fight Club is: You do not talk about Fight Club. The second rule of Fight Club is: You do not talk about Fight Club.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee weinig starre garde, en weinig back-up van de rebellen daaro
Dat zijn gasten die een vrouw voor snel geld laten werken , zodat ze zelf op de luie reet kunnen blijven zitten en alleen overeind komen als de klant weg is en ze het geld aan kunnen pakken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:44 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Wat zijn bikkers?
Ben jij Vanas de vroegbejaarde kenau?.
Zijn zak ook geschuurd?quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:00 schreef martend het volgende:
Isa is ook veels te goed...... die idioot van een ruud laat voor de gein zijn kont schuren... heeft ruwe billen nu en Lisa mag de plekken verzorgen...![]()
![]()
ongelooflijke zak
Pooiers?quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:00 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Dat zijn gasten die een vrouw voor snel geld laten werken , zodat ze zelf op de luie reet kunnen blijven zitten en alleen overeind komen als de klant weg is en ze het geld aan kunnen pakken.
Paranormaal bestaat niet dus maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:56 schreef Joezi het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |