Gewoon vriendschappelijk of ... ?quote:
Chai.quote:
Chaiquote:
Gewoon vriendschappelijk. Ze is net ontslagen en allesquote:
Awwww.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Chai
[..]
Gewoon vriendschappelijk. Ze is net ontslagen en alles
Jep. Beetje klagen, beetje zeuren. Misschien een knuffel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww.Ze heeft dus een beetje steun nodig.
Het kleurt inderdaad veel beter bij het tapijtquote:
Jezus Kaneel, zo klinkt het wel heel plichtmatig.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jep. Beetje klagen, beetje zeuren. Misschien een knuffel.
Filmpje kijken en weer naar huis.
Film kijken is the universal code voor seks.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jep. Beetje klagen, beetje zeuren. Misschien een knuffel.
Filmpje kijken en weer naar huis.
Kaneel's troost service, gesprekje, knuffel (optioneel) en een drankjequote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Jezus Kaneel, zo klinkt het wel heel plichtmatig.
Film aanzetten is het meer.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Film kijken is the universal code voor seks.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Jezus Kaneel, zo klinkt het wel heel plichtmatig.
Ow. Maar ik ga mijn penis niet in haar steken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Film kijken is the universal code voor seks.
Dat is dan 100 euro.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kaneel's troost service, gesprekje, knuffel (optioneel) en een drankje
Ja, idd. Er zijn nog films die ik eigenlijk echt moet kijken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Film aanzetten is het meer.
Kun je net zo goed naar een psych gaan.quote:
Denken dat je nog een keuze hebtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow. Maar ik ga mijn penis niet in haar steken.
Dan wil ik wel een happy endquote:
My Little Pony the movie?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, idd. Er zijn nog films die ik eigenlijk echt moet kijken.
Ik date geen Bronies.quote:
Welke films dan wel?quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Kun je net zo goed naar een psych gaan.
Alsof ik haar niet al meermalen heb afgewezen. Sedan, pls.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een happy endOh wacht dat is iets anders en ergens anders
Baas.quote:
Dat zegt natuurlijk ook niet veel!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof ik haar niet al meermalen heb afgewezen. Sedan, pls.
Jij, WT?quote:
En omdat ik zo aardig was een tas terug te brengen bij de eigenaar heb ik een fles wijn en cadeau bon gekregenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VA date, Tijn date, Feer en Fas date.
Wow, such love.
Nu jij nog.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VA date, Tijn date, Feer en Fas date.
Wow, such love.
Omdat je dykerig bent?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:09 schreef Fascination het volgende:
Waarom doe ik m'n haar toch altijd zo dykerig. Jesus christ.
quote:
Heel goed, heel goed.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En omdat ik zo aardig was een tas terug te brengen bij de eigenaar heb ik een fles wijn en cadeau bon gekregen![]()
Wie weet, wie weet.quote:
Heb je iemand op het oog?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heel goed, heel goed.
[..]
Wie weet, wie weet.
O. Ik dacht dat je dat bedoelde.quote:
Hmmm.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk niet weten wie ik zou moeten daten.
Roy!quote:
Hoe is 't?quote:
Vanwege het weer?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:24 schreef Fascination het volgende:
Wel weer lastig om te bepalen welke jas ik aan moet doen zaterdag.
#Vrouwenstrugglesquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:24 schreef Fascination het volgende:
Joah.quote:
Als het echt zo warm wordt, dan heb ik geen geschikte jas. En m'n enige lentejas is kapoet.quote:
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het echt zo warm wordt, dan heb ik geen geschikte jas. En m'n enige lentejas is kapoet.
Nee, overdag.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
's avonds?
Dan is het nog aardig koud ander.
Kiek nou toch wat lief.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:17 schreef All-out het volgende:
en gelukkig is Fasc altijd bereid om welk topic dan ook van een cynisch ondertoontje te voorzien
*insert: neemt-hoed-af-smiley*
quote:
Lange regenjasquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:24 schreef Fascination het volgende:
Goed hoor.quote:
Ik doe gewoon een jas aan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon outfit erop aanpassen
Als man is dat simpel, wat jullie vrouwen dan doen geen idee
Voor volgende week?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben nu al zenuwachtig noooo
Dinsdag. 20:00.quote:
Dat zou wel een stunt zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Anders staan er ineens FOK!kers me op te wachten. Geen zin in.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Anders staan er ineens FOK!kers me op te wachten. Geen zin in.
Geen water meer in huis. Fuck. Wilde net thee zetten.quote:
Heb je geen kraan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen water meer in huis. Fuck. Wilde net thee zetten.
Jawel, maar daar komt dus geen water uit.quote:
Je hebt geen kraan in huis?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen water meer in huis. Fuck. Wilde net thee zetten.
Read woman.quote:
Adoooquote:
Jeetje. Hopelijk gaat het snel beter.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Adooo
Ja, better than expected iig.. Maar een gigantisch dikke spierknoop bij m'n schouder waar zelfs de huisarts nog ff van stond te kijken, dus doorverwijzing naar fysio en de waarschuwing dat ik zo voorzichtig mogelijk moest doen om eventuele ontstekingen te voorkomen
Oh en goedenavond trouwens, peepz![]()
Hoe kom je eraan dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Adooo
Ja, better than expected iig.. Maar een gigantisch dikke spierknoop bij m'n schouder waar zelfs de huisarts nog ff van stond te kijken, dus doorverwijzing naar fysio en de waarschuwing dat ik zo voorzichtig mogelijk moest doen om eventuele ontstekingen te voorkomen
Dat hoop ik ook.. Ik wil weer geaaid kunnen worden zonder dat het vervelend voeltquote:
Ja, hoe kom je er weer afquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel, maar daar komt dus geen water uit.
Waterdruk is weg.quote:
Wat.quote:
Ow, beetje drukken, masseren en relaxen en komt weer goed dus!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Adooo
Ik wil het niet eens wetenquote:
Weet niet, moet erom lachen.quote:
Dat is wel vaker hier. Er zijn ook al mannetjes voor geweest, maar die leidingen hier zijn gewoon ruk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet niet, moet erom lachen.Moeke een avond weg en meteen geen water meer uit de kraan.
Jawelquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, beetje drukken, masseren en relaxen en komt weer goed dus!
Gelukkig!
[..]
Ik wil het niet eens weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |