SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verder
Ik jou ook. Je komt nog maar zo zelden langsquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:35 schreef Tjacka het volgende:
mis jou wel hoor lav
vind wel jammer
ik had nog zo beloofd maja
ja stom hequote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik jou ook. Je komt nog maar zo zelden langs
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja stom he
naja hier kom ik tenminste bij de rest heb ik mijn aandacht wel verloren
je mag mij ook op andere manieren contacten hoor
Ik denk het niet. Men lijkt zich er bij neer te leggen. Lijkt he, dus misschien gebeurt het toch nog wel.quote:
Viel van mijn kant wel mee eigenlijk. Van m'n ex kant ook, maar hij had er klaarblijkelijk best wat moeite mee. Snap er niets van, zij is bij mij weg gegaan en een week later op hem gedoken en hij mag mij daarom niet. Logica ver te zoeken. Maar heb me perfect gedragen, probeerde gesprekjes met 'm aan te knopen en al maar helaas, hij ontweek me de hele avond.quote:
vast een fokkerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Viel van mijn kant wel mee eigenlijk. Van m'n ex kant ook, maar hij had er klaarblijkelijk best wat moeite mee. Snap er niets van, zij is bij mij weg gegaan en een week later op hem gedoken en hij mag mij daarom niet. Logica ver te zoeken. Maar heb me perfect gedragen, probeerde gesprekjes met 'm aan te knopen en al maar helaas, hij ontweek me de hele avond.
Hij si natuurlijk bang dat ze denkt: nou, die Scrummie is toch wel een lekker ding. Best zonde dat we niet meer samen zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Viel van mijn kant wel mee eigenlijk. Van m'n ex kant ook, maar hij had er klaarblijkelijk best wat moeite mee. Snap er niets van, zij is bij mij weg gegaan en een week later op hem gedoken en hij mag mij daarom niet. Logica ver te zoeken. Maar heb me perfect gedragen, probeerde gesprekjes met 'm aan te knopen en al maar helaas, hij ontweek me de hele avond.
Dat hebben kampioenen inderdaad niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee joh, 't is een ajacied. DIe hebben geen manieren
Heeft ie nog een punt ookquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij si natuurlijk bang dat ze denkt: nou, die Scrummie is toch wel een lekker ding. Best zonde dat we niet meer samen zijn
Ingewikkelde situaties zijn dit altijd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heeft ie nog een punt ook![]()
. Ach pff.. Baal er wel van, want als dit zo blijft kan ik geen vrienden met m'n ex blijven. Geen zin in elke keer dit gezeik. Maar goed, zal wel loslopen
.
vaak moet je dat los laten scrum, probleem is vaak als je veel dezelfde vrienden hebt met feestjes vaak lastig.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heeft ie nog een punt ook![]()
. Ach pff.. Baal er wel van, want als dit zo blijft kan ik geen vrienden met m'n ex blijven. Geen zin in elke keer dit gezeik. Maar goed, zal wel loslopen
.
Klopt wel wat je zegt. Probeer het ook wel, maar ja, je gaat als vrienden uit elkaar, je wil het beide ook blijven want nja, soulmates wil ik niet zeggen maar we begrijpen elkaar wel heel heel goed op heel veel gebieden. Maar goed, hoort erbijquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
vaak moet je dat los laten scrum, probleem is vaak als je veel dezelfde vrienden hebt met feestjes vaak lastig.
houden zo scrum, soms lastig maar een goeie vriend behouden is ook erg belangrijkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt. Probeer het ook wel, maar ja, je gaat als vrienden uit elkaar, je wil het beide ook blijven want nja, soulmates wil ik niet zeggen maar we begrijpen elkaar wel heel heel goed op heel veel gebieden. Maar goed, hoort erbij.
@Lav yep, ingewikkeld... Afwikkelen maarrrrrrrr om het lekker luchtig te houden hier![]()
Daar hebben ze helemaal gelijk inquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:55 schreef theguyver het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)n-in-Nederland.dhtml
nederland mooie plek om te gaan stappen vonden ook de veiligheidsmensen van Obama
hoi lavje lekker geslapen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar hebben ze helemaal gelijk in![]()
goeiemorgen
ogh jeee beter in bed kunnen blijven liggen dus?quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Guyvie
Nee niet zo goed geslapen, neus zat dicht en keelpijn.
Nou juist als ik plat lig moet ik erger hoesten, dus maar gewoon aan de slag gegaan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
ogh jeee beter in bed kunnen blijven liggen dus?
Honingquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:58 schreef theguyver het volgende:
vervelend meid beterschap en neem kopje thee met honing
quote:
mijn bijtjes are not amused, ze zijn druk aaan werk om honing te maken wat goed is voor jou keel.quote:
Ik (wij) zouden dat ook graag doen, maar weet niet of dat een beetje te doen is op een dakterras in de binnenstadquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
mijn bijtjes are not amused, ze zijn druk aaan werk om honing te maken wat goed is voor jou keel.
Mja.. tsssk
sorry voor je bijtjes, maar ik word straalmisselijk van honing, kan er niks aan doenquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
mijn bijtjes are not amused, ze zijn druk aaan werk om honing te maken wat goed is voor jou keel.
Mja.. tsssk
die van mij staan ook op een dak net iets buiten centrum, zodat de bijtjes wel wat bloempjes kunnen vinden. een van de vorige topics had ik een foto geplaatstquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik (wij) zouden dat ook graag doen, maar weet niet of dat een beetje te doen is op een dakterras in de binnenstad
Het mag ten koste gaan van het leven van de bovenbuurman btw, dat is geen probleem
Echt? Nog nooit van gehoord. Honingquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
sorry voor je bijtjes, maar ik word straalmisselijk van honing, kan er niks aan doen![]()
Als kind al. Misschien te zoet?quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt? Nog nooit van gehoord. Honing
Maarreh, beterschap!
Lieve mensen doen lieve dingen voor lieve mensen.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lieve mensen doen lieve dingen voor lieve mensen.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Heb weer een leuke gevonden voor onze verzameling oude hits+dansje. Ferdo let je op?
quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Guyvie
Nee niet zo goed geslapen, neus zat dicht en keelpijn.
Keelpijn begint weer op te spelen. Neem dropjes en straks maar weer paracetamol en vroeg naar bed.quote:
Waar moet je heen dan Scrum?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:56 schreef Scrummie het volgende:
Zooo, dat was weer een rondje. Les 5. Vrijdag les 6, verste ooit.
Je gaat lekker!quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Les 30. 9 weken ongeveer nog, en dan denk ik door naar de 10 kilometer.
Ja tuurlijk . Lok haar hierheenquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:36 schreef Scrummie het volgende:
Ik mis starla. Kenne we die hier niet in de Es Cee uitnodigen?
Zal dr even vragen. moment!quote:
quote:Hey Star.
Ik was benieuwd of je het leuk zou vinden om ook gezellig bij ons in de BNW SlowChat te komen buurten. Je bent van harte welkom, ondanks onze stroeve start!
Groet,
Danny
Dat kan ze onmogelijk weerstaanquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zal dr even vragen. moment!
DM gestuurd:
[..]
Hoop het. Ondanks dat ze zo "woessssssh, hier is starla" was kan ik haar wel waarderen om haar opvliegendheid. Heerlijk is dat, zo'n pittige tante.quote:
Ja die meid heeft pitquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoop het. Ondanks dat ze zo "woessssssh, hier is starla" was kan ik haar wel waarderen om haar opvliegendheid. Heerlijk is dat, zo'n pittige tante.
Je bent ook echt een lieverdquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Net als jij, anders was je geen mod![]()
Trusten lav! Hopelijk slaap je lekkerquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent ook echt een lieverd.
Maar ik ga dagzeggen voor vanavond want ik heb erg keelpijn en mijn hoofd doet ook zeer. En dan was het ook nogeens onwijs druk vanavond op BNW. Zal je altijd zien he?
Truste schatties en tot morgen
sweet dreamsquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent ook echt een lieverd.
Maar ik ga dagzeggen voor vanavond want ik heb erg keelpijn en mijn hoofd doet ook zeer. En dan was het ook nogeens onwijs druk vanavond op BNW. Zal je altijd zien he?
Truste schatties en tot morgen
spambots op FB wut?quote:Op donderdag 27 maart 2014 04:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.reddit.com/r/c(...)_spambots_on_reddit/
FB
Nee, onweerstaanbare kerel is dat he?quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:16 schreef starla het volgende:
[..]
Thx, kon het charme-offensief van scrummie niet weerstaan
quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, onweerstaanbare kerel is dat he?
Ook maar es op BNW/SC beland.quote:
Druk aan het werk?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:17 schreef sararaats het volgende:
oef ik vond nog eens een gaatje om te posten.
druk druk druk maar het wordt kalmer.
Ja wrijf het er maar in dat jij wel gewonnen hebt en wij niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ook maar es op BNW/SC beland.
ik ga ff lekker buiten zitten op mijn dak terras Miller en Boek over Ronde huis er bij wat eeen heerlijk weer vandaag
vorige week een hele werk gewerkt en natuurlijk nog leuke dingen gedaanquote:
je mag m wel lenen als ik m uit heb hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja wrijf het er maar in dat jij wel gewonnen hebt en wij niet.
Hoi Sara, Hoezie ook al zo drukquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:35 schreef sararaats het volgende:
[..]
vorige week een hele werk gewerkt en natuurlijk nog leuke dingen gedaan
deze week iets kalmer
Sympathiekquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
je mag m wel lenen als ik m uit heb hooralleen het gaat niet zo hard, veels te druk
Boek is al zo in trek had 2 weken terug een poker avondje met wat vrienden van me ( niveau Lambiekje ) en die zaten echt op mijn boek te kwijlenquote:
OMFB lavje je weet ze wel te vinden,quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:28 schreef Lavenderr het volgende:
Het liedje+dansje van vandaag voor bij de verzameling
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:28 schreef Lavenderr het volgende:
Het liedje+dansje van vandaag voor bij de verzameling
Leuk he? Mijn streven is om er elke dag 1 te vinden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
OMFB lavje je weet ze wel te vinden,
Haha vriendin zat hier op de bank,wat is dat pattyquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk he? Mijn streven is om er elke dag 1 te vinden.
En die rechtse die helemaal uit de maat danstquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Haha vriendin zat hier op de bank,wat is dat patty
LOL was me geeneens opgevallen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En die rechtse die helemaal uit de maat danst.
veel gewerkt (ouders zitten op dit moment in Zuid Afrika)quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat doe je zoal Sara? Leuke dingen?
Dus je zit alleen thuis. En bevalt dat een beetje of mis je je ouders erg? Jullie skypen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
veel gewerkt (ouders zitten op dit moment in Zuid Afrika)
lezen, op de pc zitten (niet letterlijk maar op internet hihi) enz...
ik woon alleen maar ga geregeld de mail checken bij m'n ouders. bwah missen niet echt maar ik zal blij zijn als ze zaterdag veilig in Brussel landenquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus je zit alleen thuis. En bevalt dat een beetje of mis je je ouders erg? Jullie skypen?
Ja, kan me voorstellen dat je blij bent als ze weer veilig thuis zijn. Ga je het thuis een beetje gezellig maken zaterdag? Bloemetje, gebakje?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik woon alleen maar ga geregeld de mail checken bij m'n ouders. bwah missen niet echt maar ik zal blij zijn als ze zaterdag veilig in Brussel landen
skype niet echt nee, meer sms'en![]()
Even een dipweek lol. Leugens leugens leugensquote:
Scrummieeequote:
Ik dacht al, we zien je zo weinig hier. Gelukkig is de Dip weer over en is de Div weer terugquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Even een dipweek lol. Leugens leugens leugensMaar de knop is weer omgezet en m'n blik staat weer vooruit!
Hoe is het met jou?
[..]
Scrummieeeouwe Feyenoordert van me
Haha, sorryyquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht al, we zien je zo weinig hier. Gelukkig is de Dip weer over en is de Div weer terug
edit: en weer weg bye Div tot later![]()
aha ik de tweede helft was nog wel leuk gebeurde niet eens zoveel eigenlijk . Rode kaart vrije trap en goalquote:
bijna weekendquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:36 schreef sararaats het volgende:
zo vanmiddag de laatste van deze maand werken en nu maar wachten op de dagen van april.
ik kom wel meer piepen maar oh zo druk
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
bijna weekend![]()
SPECIAAL VOOR LAVJEliefste mod op FOK!
Wat vind je ervan Henk dat Blind van Gaal-juichen!-opvolgt?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:57 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
aha ik de tweede helft was nog wel leuk gebeurde niet eens zoveel eigenlijk . Rode kaart vrije trap en goal
heeft ie dat gedaan dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat vind je ervan Henk dat Blind van Gaal-juichen!-opvolgt?
Oh wacht het zit even anders:quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:12 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
heeft ie dat gedaan dan?heb je een linkje ofzo ?
quote:
Oh top! Geen beter begin van het weekend he?quote:
oooh ik dacht dat blind ging juichen!!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wacht het zit even anders:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ndscoach-oranje.html
eerst Hiddink, dan in 2016 Blind.
Sorry Henkquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:44 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
oooh ik dacht dat blind ging juichen!!maar ik weet niet wat ik daarvan moet vinden. Volgens mij heeft Blind nog geen 1 team gecoacht dus om dan al bondscoach te worden ..
quote:
Beetje kort maar wel lekker.quote:
Meen je dat? Tof man!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:23 schreef theguyver het volgende:
[..]moge kerel stuur ff mij je adres ik stuur je het boek als ik m uit heb
Ff wat vogelgeluiden voor je. Rustig aan het weekend beginnenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Beetje kort maar wel lekker.
Nog 1 nachtje en dan weekendZal wel druk zijn met deze weersomstandigheden.
Jij nog half uurtje zeker?
[..]
Meen je dat? Tof man!![]()
Zal het zo even doorsturen en dat boek terug als ik hem uit heb.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Beetje kort maar wel lekker.
Nog 1 nachtje en dan weekendZal wel druk zijn met deze weersomstandigheden.
Jij nog half uurtje zeker?
[..]
Meen je dat? Tof man!![]()
Zal het zo even doorsturen en dat boek terug als ik hem uit heb.
Flesje rode wijn, kaarsjes zwijmel film de notebook er op, kan niet beterquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Weekend!! Na gedane arbeid is het goed rusten borrels drinken.
playboyquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Flesje rode wijn, kaarsjes zwijmel film de notebook er op, kan niet beter
Ik ga zo eens Game of Thrones kijkenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Flesje rode wijn, kaarsjes zwijmel film de notebook er op, kan niet beter
quote:
voor de mama theelichtjes van liefste mama en voor de papa een Turf (Kalmthouts bier)quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, kan me voorstellen dat je blij bent als ze weer veilig thuis zijn. Ga je het thuis een beetje gezellig maken zaterdag? Bloemetje, gebakje?
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt he? Guyvie is een echte Casanova
Ah wat lief . Zullen ze hartstikke leuk vinden Saraquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
voor de mama theelichtjes van liefste mama en voor de papa een Turf (Kalmthouts bier)
Plak ze en geniet van de mooie dag.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:16 schreef theguyver het volgende:
[..]valt mee hoor.
enne goodmorning peeps ik ga mijn band plakken![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Plak ze en geniet van de mooie dag.
Mijn tuintje roept
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die staat ook in de Kluis. Heeft Summers daar geplaatst.
mooi stukje goed verteld ook, ik ga morgen even verder kijkenquote:
Ja heerlijk!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Iedereen aan het genieten van het mooie weer?
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja heerlijk!
Met een rosé op het terras in de zon. Hoe luxe wil je het hebben?
ja gaat welquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker lang!
Hoe bevalt het werken tot nu toe?
Dat is altijd fijn. Salarisquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja gaat wel
soms beetje saai, maar verder wel leuk
maandag salaris
iets van 60 uur gewerkt laatste anderhalf week dus best veel geldquote:
Uitrusten en genieten van het mooie weer, tenminste als het bij jou ook mooi is?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
iets van 60 uur gewerkt laatste anderhalf week dus best veel geld
nu gelukkig lang weekend dus
Ja Lquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey B! Ook uitgewerkt voor het weekend?
Ik hou het rustig. Ben net weer helemaal beter en het wordt een avondje filmpje kijken denk ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja L
Nou ja morgen avond weer maar dat is morgen pas. Vanavond klein feestje dus eieren met spek gaan er wel in hoor morgen ochtend.
Jij nog plannen?
het geheim was toch chocolade en ijs ??quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt he? Guyvie is een echte Casanova
Een lekkere jank film.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hou het rustig. Ben net weer helemaal beter en het wordt een avondje filmpje kijken denk ik.
En het rosé'tje vanmiddag hielp ookquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:23 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
het geheim was toch chocolade en ijs ??
Wel icm een top lichaamquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:23 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
het geheim was toch chocolade en ijs ??
rosé echt een vrouwendrank natuurlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En het rosé'tje vanmiddag hielp ook
Hou jij ook van snotter films?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:34 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga vanavond ook filmpje doen, gaan we samen kijken lav.
Welke zullen we doen Scrum?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:34 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga vanavond ook filmpje doen, gaan we samen kijken lav.
Ken ik niet. Is daar ook een clipje van?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:03 schreef Blaadjes het volgende:
Kikkerdril!
Leuke film, heb ik echt al vaak gezien.![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ken ik niet. Is daar ook een clipje van?
Leuk die kinderen. Die vragen ookquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
![]()
En toch heb ik hem al vaak gezien haha.
Haha, ja m'n neefjes en nichtjes zijn er gek op. Om de zoveel tijd is het: Ome B(m'n ene nichtje zegt nog steeds opa...jonge opaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk die kinderen. Die vragen ook
jepquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is dat met kettingzagen enzo Henk?
idd al die moderne techniek is niks. Een ouderwetse roestige handzaag werkt veel beter.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:15 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
jepmaar eerlijk gezegd hou ik daar niet zo veel van
duurt wel lang voor je door het bot bentquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
idd al die moderne techniek is niks. Een ouderwetse roestige handzaag werkt veel beter.
iew!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:24 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
duurt wel lang voor je door het bot bent
aardig weer hierquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uitrusten en genieten van het mooie weer, tenminste als het bij jou ook mooi is?
Ik voel het al best, de zon. Je moet nu echt oppassen dat je niet verbrandt. De zon is krachtig.
Ook goedquote:
Gewoon laten gaan die traantjes. geeft je goed gevoel achteraf.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook goed. Als ik je traantjes maar weg kan vegen!
Ja, soms is dat weleens goed. Lekker potje janken en je kan er weer tegen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan die traantjes. geeft je goed gevoel achteraf.
Nieuw album?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
nieuwe album van johnny cash is echt baas
ja paar dagen geleden uitgekomen, net voor het eerst geluisterdquote:
Oh, dat ga ik ook even luisteren, kan niet anders dan goed zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja paar dagen geleden uitgekomen, net voor het eerst geluisterd
ik denk dat ik die album ga kopen als ik salaris hebquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, dat ga ik ook even luisteren, kan niet anders dan goed zijn.
Ik ook. Wil dat gewoon hebben.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik denk dat ik die album ga kopen als ik salaris heb
JA LEUK HA HA HAquote:Op zondag 30 maart 2014 10:29 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh.
Wat rustig hier.....
Ow ja en psv :p
ha blaadjes keer op tijd wakker, enne het is zondag hequote:Op zondag 30 maart 2014 10:29 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh.
Wat rustig hier.....
Ow ja en psv :p
Ja mooi op tijd he?quote:Op zondag 30 maart 2014 10:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
ha blaadjes keer op tijd wakker, enne het is zondag he
goeie morgen
gister was het ook heerlijk, heb het er toen echt ff van genoten.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja mooi op tijd he?
Dacht wordt mooi weer dus daar maar even van genieten.
Nee hoefde gisteren overdag niet te werken. ..had nacht gehad.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
gister was het ook heerlijk, heb het er toen echt ff van genoten.
luieren op dak speeltuin enzo, of moest je werken gisteren.
Het is mooi weer om of een terrasje te pakken of met je tuinstoel op je terras te zitten als je dat hebt.
Helaas vorig jaar heeft de huurbaas het badje lek geprikt en van dak gegooid, moet nog nieuwe kopen, maar die komt dit keer ook niet hier, geen zin in gezeik.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee hoefde gisteren overdag niet te werken. ..had nacht gehad.
Misschien even naar het strand straks. Terras bij een strandtent dus.
Wel optijd terug voor ajax natuurlijk
Staat het badje al buiten?
lol we zijn echt van alle markten thuis hier.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:00 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
hoe raad je het?woon overigens wel in Groningen dus was een beetje dubbel gisteren
Mijn opa woonde in grunn...in een flat.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:00 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
hoe raad je het?woon overigens wel in Groningen dus was een beetje dubbel gisteren
Zolang er maar iets bij zit wat opblaasbaar isquote:Op zondag 30 maart 2014 10:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Helaas vorig jaar heeft de huurbaas het badje lek geprikt en van dak gegooid, moet nog nieuwe kopen, maar die komt dit keer ook niet hier, geen zin in gezeik.
heb nu 2 strandstoelen voor op dak, opblaasbaar palmboompje er bij.
quote:Op zondag 30 maart 2014 11:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zolang er maar iets bij zit wat opblaasbaar is
Volgens mij zit die pop in die boomquote:Op zondag 30 maart 2014 11:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zolang er maar iets bij zit wat opblaasbaar is
haha nice . Woonde hij in het Oosterpark? Daar was het oude stadion, ben ik nog 1 keer geweest voor een benefietwedstrijd . Woon zelf niet in de stad maar provinciequote:Op zondag 30 maart 2014 11:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mijn opa woonde in grunn...in een flat.
Vaak stukjes voetbal van Groningen gekeken vanaf zijn balkon.
Je kon net een heel klein stukje van het veld zien
Was wel jaren 80
quote:Op zondag 30 maart 2014 11:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens mij zit die pop in die boom![]()
Goeiemorgen
Yep oosterpark. Ben de naam van de flat kwojt maar die zal er vast nog staan.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:15 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
haha nice . Woonde hij in het Oosterpark? Daar was het oude stadion, ben ik nog 1 keer geweest voor een benefietwedstrijd . Woon zelf niet in de stad maar provincie
Mogguh L!quote:Op zondag 30 maart 2014 11:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens mij zit die pop in die boom![]()
Goeiemorgen
Jajajajajajaja...:pquote:Op zondag 30 maart 2014 11:18 schreef theguyver het volgende:
[..]Dames heren waar zien jullie me voor aan, dit feestbeest is niet meer zo..
aha ik ken alle flats daar niet sorryquote:Op zondag 30 maart 2014 11:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yep oosterpark. Ben de naam van de flat kwojt maar die zal er vast nog staan.
Kwam daar vaak want mn neef woonde paar straten verder.
Dat zeker en in die tijd was Groningen best goed. Constant suptop.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:25 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
aha ik ken alle flats daar niet sorrymaar wel leuk dat je gratis voetbal mee kon pikken
aha die tijd heb ik niet mee gemaaktquote:Op zondag 30 maart 2014 11:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat zeker en in die tijd was Groningen best goed. Constant suptop.
o had niet gezien dit . Volgens mijquote:Op zondag 30 maart 2014 11:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
lol we zijn echt van alle markten thuis hier.
PSV feyenoord AJAX AZ en Twente, mis ik er nog wat?
Yep en toen stelde dat nog wat voor. Europacup 1 2 en 3.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:38 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
aha die tijd heb ik niet mee gemaaktwas dat ook de tijd dat ze europees voetbal speelden? Ben even vergeten tegen wie ze ook alweer moesten. Had daar laatst wat over gelezen
inderdaad, AZ doet het nog aardig maar er doen ook gewoon te veel clubs mee, laatste europese overwinning van NL bodem was feyenoord meen ik een decenia terug .quote:Op zondag 30 maart 2014 11:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yep en toen stelde dat nog wat voor. Europacup 1 2 en 3.
Je had iets bereikt als je eu 3 haalde. nu wordt het bijna als een last gezien. ...zo jammer
Klopt en het is nog steeds knap om te winnen of ver te komen alleen is het mogen meedoen niet zo bijzonder meer.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
inderdaad, AZ doet het nog aardig maar er doen ook gewoon te veel clubs mee, laatste europese overwinning van NL bodem was feyenoord meen ik een decenia terug .
stel voor PEC Zwolle wint de beker, gaaf voor die club, maar niet voor onze europa score, ook al komen ze verquote:Op zondag 30 maart 2014 12:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Klopt en het is nog steeds knap om te winnen of ver te komen alleen is het mogen meedoen niet zo bijzonder meer.
Juist en dat is zo jammer. Fuck off met die score. Ze gaan europa in.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
stel voor PEC Zwolle wint de beker, gaaf voor die club, maar niet voor onze europa score, ook al komen ze ver
Drom gun het een kleine club echt wel.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Juist en dat is zo jammer. Fuck off met die score. Ze gaan europa in.
Concentreer jij je nou maar op de wedstrijd van straks. Twente is niet echt in de positie om een ander wat te gunnenquote:Op zondag 30 maart 2014 12:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Drom gun het een kleine club echt wel.
sorry AJAX maar GOOOOO PEC!!
En als ik me er concentreer help ik de spelers? ben al tijdje niet meer naar een wedstrijd geweest.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Concentreer jij je nou maar op de wedstrijd van straks. Twente is niet echt in de positie om een ander wat te gunnen
Echt niet.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
En als ik me er concentreer help ik de spelers? ben al tijdje niet meer naar een wedstrijd geweest.
twente heeft al paar keer de beker gewonnen AJAX veels te veel daarom gun ik het PEC, competitie wint AJAX wel, wees lief blaadjes gun PEC die beker wint de underdog ook es wat
Strijk es over je hart man...quote:
Echt niet. De joden gaan winnen.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Strijk es over je hart man...
Vond zo mooi dat PEC even boven aanstond begin dit jaar.
ga je naar de wedstrijd toe in het hol van de leeuw? gezellig naast scrummie zitten
Insmeren had je zelf al gedaan zeker?quote:Op zondag 30 maart 2014 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een heerlijk weertje![]()
*zonnebril pakt en naar buiten gaat![]()
later
champions league kunnen we niet aan en europa league komen we met moeite is in de kwartfinale in Nederland. Tis TRIESTquote:Op zondag 30 maart 2014 11:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yep en toen stelde dat nog wat voor. Europacup 1 2 en 3.
Je had iets bereikt als je eu 3 haalde. nu wordt het bijna als een last gezien. ...zo jammer
De dode Marokkaanse overvallers?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:23 schreef Lavenderr het volgende:
Er staat een feesttent naast het AZ-stadion , wat hebben ze te vieren?
Hey Mata, ja ben weer helemaal de oude hoor. Thanks for askingquote:Op zondag 30 maart 2014 16:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De dode Marokkaanse overvallers?
Of is het vliegtuig eindelijk gevonden?
Hoe is het met je, al wat opgeknapt, Lav?
Mooi!quote:Op zondag 30 maart 2014 16:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Mata, ja ben weer helemaal de oude hoor. Thanks for asking.
Vliegtuig nog niet gevonden ondanks onomstotelijk bewijs.
En over die overvallers kan ik alleen maardoen.
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:23 schreef Lavenderr het volgende:
quote:
Goed hè.quote:
Auw. Deze is wel heul heul heul mooi zeg. Sprakeloos verder.quote:
Ja echt he. Brok in je keel.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Auw. Deze is wel heul heul heul mooi zeg. Sprakeloos verder.
Owwwww.... heerlijk nummer zeg..quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:16 schreef Scrummie het volgende:
Moet straks nog stukkie rijden; die plaat van Johnny Cash gaat op repeat!
Kanarie in het broedhok was eerder en heeft er 5.quote:
ja idd, binnen kort veel gepiep vanuit je okquote:Op maandag 31 maart 2014 17:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Kanarie in het broedhok was eerder en heeft er 5.
Die kwartels heb ik nog maar net. Wel tof dat ze nu al eieren leggen.
Benieuwd of daar wat uitkomt.
Ohhhh wat mooiquote:Op maandag 31 maart 2014 17:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Kanarie in het broedhok was eerder en heeft er 5.
Die kwartels heb ik nog maar net. Wel tof dat ze nu al eieren leggen.
Benieuwd of daar wat uitkomt.
Ajax kampioen, dat zal het zijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:23 schreef Lavenderr het volgende:
Kijk je VI?quote:
Ik kijk VI altijd terug.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk je VI?
Soms is dat lachen best storend, zeker wanneer iemand een serieus verhaal te vertellen heeft, zoals daarnet die journalist van VI.
Nee, dat gaat niet meer he? Ik vind het soms wel een beetje erg overdreven dat gelach.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kijk VI altijd terug.
VI en serieus gaan tegenwoordig niet samen. Vroeger kon het wel.
Evenwicht vinden tussen dat van vroeger en dat van nu, dan heb je een perfecte mix.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet meer he? Ik vind het soms wel een beetje erg overdreven dat gelach.
Ja, inderdaad. Maar ik vermaak me er verder prima mee hoor. Vind het een topshowquote:Op maandag 31 maart 2014 21:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Evenwicht vinden tussen dat van vroeger en dat van nu, dan heb je een perfecte mix.
Wie is te gast?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar ik vermaak me er verder prima mee hoor. Vind het een topshow
...en goeiemorgenquote:
1 aprilquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:53 schreef theguyver het volgende:
Moge, ik heb vanochtend lang gesprek gehad met Danny Roodbol en Hij heeft de knoop door gehakt, FOK.nl gaat fuseren met Geenstijl.nl de gezamelijke site gaat geenfok.nl heten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |