SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verder
Ik jou ook. Je komt nog maar zo zelden langsquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:35 schreef Tjacka het volgende:
mis jou wel hoor lav
vind wel jammer
ik had nog zo beloofd maja
ja stom hequote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik jou ook. Je komt nog maar zo zelden langs
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja stom he
naja hier kom ik tenminste bij de rest heb ik mijn aandacht wel verloren
je mag mij ook op andere manieren contacten hoor
Ik denk het niet. Men lijkt zich er bij neer te leggen. Lijkt he, dus misschien gebeurt het toch nog wel.quote:
Viel van mijn kant wel mee eigenlijk. Van m'n ex kant ook, maar hij had er klaarblijkelijk best wat moeite mee. Snap er niets van, zij is bij mij weg gegaan en een week later op hem gedoken en hij mag mij daarom niet. Logica ver te zoeken. Maar heb me perfect gedragen, probeerde gesprekjes met 'm aan te knopen en al maar helaas, hij ontweek me de hele avond.quote:
vast een fokkerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Viel van mijn kant wel mee eigenlijk. Van m'n ex kant ook, maar hij had er klaarblijkelijk best wat moeite mee. Snap er niets van, zij is bij mij weg gegaan en een week later op hem gedoken en hij mag mij daarom niet. Logica ver te zoeken. Maar heb me perfect gedragen, probeerde gesprekjes met 'm aan te knopen en al maar helaas, hij ontweek me de hele avond.
Hij si natuurlijk bang dat ze denkt: nou, die Scrummie is toch wel een lekker ding. Best zonde dat we niet meer samen zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Viel van mijn kant wel mee eigenlijk. Van m'n ex kant ook, maar hij had er klaarblijkelijk best wat moeite mee. Snap er niets van, zij is bij mij weg gegaan en een week later op hem gedoken en hij mag mij daarom niet. Logica ver te zoeken. Maar heb me perfect gedragen, probeerde gesprekjes met 'm aan te knopen en al maar helaas, hij ontweek me de hele avond.
Dat hebben kampioenen inderdaad niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee joh, 't is een ajacied. DIe hebben geen manieren
Heeft ie nog een punt ookquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij si natuurlijk bang dat ze denkt: nou, die Scrummie is toch wel een lekker ding. Best zonde dat we niet meer samen zijn
Ingewikkelde situaties zijn dit altijd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heeft ie nog een punt ook![]()
. Ach pff.. Baal er wel van, want als dit zo blijft kan ik geen vrienden met m'n ex blijven. Geen zin in elke keer dit gezeik. Maar goed, zal wel loslopen
.
vaak moet je dat los laten scrum, probleem is vaak als je veel dezelfde vrienden hebt met feestjes vaak lastig.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heeft ie nog een punt ook![]()
. Ach pff.. Baal er wel van, want als dit zo blijft kan ik geen vrienden met m'n ex blijven. Geen zin in elke keer dit gezeik. Maar goed, zal wel loslopen
.
Klopt wel wat je zegt. Probeer het ook wel, maar ja, je gaat als vrienden uit elkaar, je wil het beide ook blijven want nja, soulmates wil ik niet zeggen maar we begrijpen elkaar wel heel heel goed op heel veel gebieden. Maar goed, hoort erbijquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
vaak moet je dat los laten scrum, probleem is vaak als je veel dezelfde vrienden hebt met feestjes vaak lastig.
houden zo scrum, soms lastig maar een goeie vriend behouden is ook erg belangrijkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt. Probeer het ook wel, maar ja, je gaat als vrienden uit elkaar, je wil het beide ook blijven want nja, soulmates wil ik niet zeggen maar we begrijpen elkaar wel heel heel goed op heel veel gebieden. Maar goed, hoort erbij.
@Lav yep, ingewikkeld... Afwikkelen maarrrrrrrr om het lekker luchtig te houden hier![]()
Daar hebben ze helemaal gelijk inquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:55 schreef theguyver het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)n-in-Nederland.dhtml
nederland mooie plek om te gaan stappen vonden ook de veiligheidsmensen van Obama
hoi lavje lekker geslapen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar hebben ze helemaal gelijk in![]()
goeiemorgen
ogh jeee beter in bed kunnen blijven liggen dus?quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Guyvie
Nee niet zo goed geslapen, neus zat dicht en keelpijn.
Nou juist als ik plat lig moet ik erger hoesten, dus maar gewoon aan de slag gegaan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
ogh jeee beter in bed kunnen blijven liggen dus?
Honingquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:58 schreef theguyver het volgende:
vervelend meid beterschap en neem kopje thee met honing
quote:
mijn bijtjes are not amused, ze zijn druk aaan werk om honing te maken wat goed is voor jou keel.quote:
Ik (wij) zouden dat ook graag doen, maar weet niet of dat een beetje te doen is op een dakterras in de binnenstadquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
mijn bijtjes are not amused, ze zijn druk aaan werk om honing te maken wat goed is voor jou keel.
Mja.. tsssk
sorry voor je bijtjes, maar ik word straalmisselijk van honing, kan er niks aan doenquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
mijn bijtjes are not amused, ze zijn druk aaan werk om honing te maken wat goed is voor jou keel.
Mja.. tsssk
die van mij staan ook op een dak net iets buiten centrum, zodat de bijtjes wel wat bloempjes kunnen vinden. een van de vorige topics had ik een foto geplaatstquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik (wij) zouden dat ook graag doen, maar weet niet of dat een beetje te doen is op een dakterras in de binnenstad
Het mag ten koste gaan van het leven van de bovenbuurman btw, dat is geen probleem
Echt? Nog nooit van gehoord. Honingquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
sorry voor je bijtjes, maar ik word straalmisselijk van honing, kan er niks aan doen![]()
Als kind al. Misschien te zoet?quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt? Nog nooit van gehoord. Honing
Maarreh, beterschap!
Lieve mensen doen lieve dingen voor lieve mensen.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lieve mensen doen lieve dingen voor lieve mensen.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Heb weer een leuke gevonden voor onze verzameling oude hits+dansje. Ferdo let je op?
quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Guyvie
Nee niet zo goed geslapen, neus zat dicht en keelpijn.
Keelpijn begint weer op te spelen. Neem dropjes en straks maar weer paracetamol en vroeg naar bed.quote:
Waar moet je heen dan Scrum?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:56 schreef Scrummie het volgende:
Zooo, dat was weer een rondje. Les 5. Vrijdag les 6, verste ooit.
Je gaat lekker!quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Les 30. 9 weken ongeveer nog, en dan denk ik door naar de 10 kilometer.
Ja tuurlijk . Lok haar hierheenquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:36 schreef Scrummie het volgende:
Ik mis starla. Kenne we die hier niet in de Es Cee uitnodigen?
Zal dr even vragen. moment!quote:
quote:Hey Star.
Ik was benieuwd of je het leuk zou vinden om ook gezellig bij ons in de BNW SlowChat te komen buurten. Je bent van harte welkom, ondanks onze stroeve start!
Groet,
Danny
Dat kan ze onmogelijk weerstaanquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zal dr even vragen. moment!
DM gestuurd:
[..]
Hoop het. Ondanks dat ze zo "woessssssh, hier is starla" was kan ik haar wel waarderen om haar opvliegendheid. Heerlijk is dat, zo'n pittige tante.quote:
Ja die meid heeft pitquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoop het. Ondanks dat ze zo "woessssssh, hier is starla" was kan ik haar wel waarderen om haar opvliegendheid. Heerlijk is dat, zo'n pittige tante.
Je bent ook echt een lieverdquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Net als jij, anders was je geen mod![]()
Trusten lav! Hopelijk slaap je lekkerquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent ook echt een lieverd.
Maar ik ga dagzeggen voor vanavond want ik heb erg keelpijn en mijn hoofd doet ook zeer. En dan was het ook nogeens onwijs druk vanavond op BNW. Zal je altijd zien he?
Truste schatties en tot morgen
sweet dreamsquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent ook echt een lieverd.
Maar ik ga dagzeggen voor vanavond want ik heb erg keelpijn en mijn hoofd doet ook zeer. En dan was het ook nogeens onwijs druk vanavond op BNW. Zal je altijd zien he?
Truste schatties en tot morgen
spambots op FB wut?quote:Op donderdag 27 maart 2014 04:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.reddit.com/r/c(...)_spambots_on_reddit/
FB
Nee, onweerstaanbare kerel is dat he?quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:16 schreef starla het volgende:
[..]
Thx, kon het charme-offensief van scrummie niet weerstaan
quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, onweerstaanbare kerel is dat he?
Ook maar es op BNW/SC beland.quote:
Druk aan het werk?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:17 schreef sararaats het volgende:
oef ik vond nog eens een gaatje om te posten.
druk druk druk maar het wordt kalmer.
Ja wrijf het er maar in dat jij wel gewonnen hebt en wij niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ook maar es op BNW/SC beland.
ik ga ff lekker buiten zitten op mijn dak terras Miller en Boek over Ronde huis er bij wat eeen heerlijk weer vandaag
vorige week een hele werk gewerkt en natuurlijk nog leuke dingen gedaanquote:
je mag m wel lenen als ik m uit heb hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja wrijf het er maar in dat jij wel gewonnen hebt en wij niet.
Hoi Sara, Hoezie ook al zo drukquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:35 schreef sararaats het volgende:
[..]
vorige week een hele werk gewerkt en natuurlijk nog leuke dingen gedaan
deze week iets kalmer
Sympathiekquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
je mag m wel lenen als ik m uit heb hooralleen het gaat niet zo hard, veels te druk
Boek is al zo in trek had 2 weken terug een poker avondje met wat vrienden van me ( niveau Lambiekje ) en die zaten echt op mijn boek te kwijlenquote:
OMFB lavje je weet ze wel te vinden,quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:28 schreef Lavenderr het volgende:
Het liedje+dansje van vandaag voor bij de verzameling
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:28 schreef Lavenderr het volgende:
Het liedje+dansje van vandaag voor bij de verzameling
Leuk he? Mijn streven is om er elke dag 1 te vinden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
OMFB lavje je weet ze wel te vinden,
Haha vriendin zat hier op de bank,wat is dat pattyquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk he? Mijn streven is om er elke dag 1 te vinden.
En die rechtse die helemaal uit de maat danstquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Haha vriendin zat hier op de bank,wat is dat patty
LOL was me geeneens opgevallen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En die rechtse die helemaal uit de maat danst.
veel gewerkt (ouders zitten op dit moment in Zuid Afrika)quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat doe je zoal Sara? Leuke dingen?
Dus je zit alleen thuis. En bevalt dat een beetje of mis je je ouders erg? Jullie skypen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
veel gewerkt (ouders zitten op dit moment in Zuid Afrika)
lezen, op de pc zitten (niet letterlijk maar op internet hihi) enz...
ik woon alleen maar ga geregeld de mail checken bij m'n ouders. bwah missen niet echt maar ik zal blij zijn als ze zaterdag veilig in Brussel landenquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus je zit alleen thuis. En bevalt dat een beetje of mis je je ouders erg? Jullie skypen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |