Ja, ziekgemeld en ik denk dat ik niet terug ga deze week, ik wil nu echt uitzieken. Vorige week had ik gewoon ziek thuis moeten blijven maar die mondelingen...quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:53 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Hoe is het met jou?
Gebeld om je ziek te melden of gaat het nu weer een beetje?
Goed dat je door hebt gezet!quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja, ziekgemeld en ik denk dat ik niet terug ga deze week, ik wil nu echt uitzieken. Vorige week had ik gewoon ziek thuis moeten blijven maar die mondelingen...
Ik heb om half twee een doktersafspraak. Hoop dat ie iets voor me kan doen, maar ik vrees dat ik met een kluitje in t riet gestuurd ga worden, de assistente begon al "heb je al iets genomen tegen de hoest?" volgens mij wilde ze me niet laten komen...
maar ik hoest verdomme al twee weken (tot kotsen aan toe), heb diarree, ben totaal uitgeput en, oh ja, zwanger... ik kan zo niet werken en ik wil anders in elk geval bevestiging dat ik rustig aan moet doen ivm begrip/onbegrip op werk
quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Het handschoenenvakje van de auto is ook een heul logische plek om een echofoto neer te leggen![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Het handschoenenvakje van de auto is ook een heul logische plek om een echofoto neer te leggen![]()
![]()
ja, ik ook. Maar dat werkt niet als iemand anders ze er uit haaltquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:34 schreef kwakz0r het volgende:
Je hebt je foto weer!
Ik bewaar ze allemaal in t roze mapje van de VK waar nu ook t ziekenhuisspul inzit, afsprakenkaart enzo.
Ik heb een plofkop met spleetogen en zo rood als een tomaat!quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:14 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Freggels zijn leuk maar kan me indenken dat je je er nu niet lekker bij voelt.
Bij ons is die op plastic geprintquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Weet iedereen dat van die echo's die je op dat dunne gladde papier krijgt door warmte, licht en tijd vaag worden? Dus voor de zekerheid een scan/foto van maken als je die hebt.
hehehe, kom je je reputatie redden?quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Bij ons is die op plastic geprint.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Weet iedereen dat van die echo's die je op dat dunne gladde papier krijgt door warmte, licht en tijd vaag worden? Dus voor de zekerheid een scan/foto van maken als je die hebt.
waarom?quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:53 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Ik heb van de week een vriendin wijs gemaakt dat je het alleen kunt behouden als je er doorzichtige nagellak over smeert![]()
Zoals bij een zwangerschapstest.
![]()
Ik had gehoopt dat ze zelf het geniale plan zou bedenken om er een foto/scan van te maken. Niet dus.![]()
Omdat ze altijd zo lekker goedgelovig isquote:
Maar... is door dat plagen nu haar echo verpest of begrijp ik het niet goed?quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:59 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Omdat ze altijd zo lekker goedgelovig is![]()
En ik haar best plagen mag.
Nee, het ging over mijn echo. Ze is niet zwangerquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:00 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Maar... is door dat plagen nu haar echo verpest of begrijp ik het niet goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
ik heb van de eerste zwangerschap nog 1 test. En van deze nog twee. Ik had ook al mijn ovulatietesten nog liggen ter vergelijking, maar ik heb recentelijk alles weggepleurd. (en dat was stiekem best veelquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:01 schreef BlueEyes het volgende:
De echo's zijn wel gescand, de eerste test hebben we moeten slopen en is in de prullenbak beland.
De 2e test heb ik eigenlijk geen idee van waar ik die gelaten heb.
Heb nog wel de tests van september, alleen die kan ik niet over mijn hart krijgen weg te doen.
Nee,quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:03 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dus jouw echo is verpest nu? Ik snap um nie...
OK dan, je tekst 'Ik had gehoopt dat ze zelf het geniale plan zou bedenken om er een foto/scan van te maken. Niet dus.' is wat misleidendquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:06 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Nee,ik heb het haar alleen wijs gemaakt. Er is verder niks gebeurt hoor
![]()
Ik bewaar mijn test (ik heb er 1 gedaan en ik heb nog 1 nieuwe) samen met mijn echo in een doosje.
jaaaa Rijstbaby is er!! Gefeliciteerd met jullie dochter!!quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:17 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Jij mag alle redenen hebben om mij te missen lieve Pierke en andere dames
Want gister om 18:26 uur is ons leven verrijkt met een .. DOCHTER!!![]()
![]()
Het was pittig en vreselijk afzien, maar heej! Ze is er!![]()
Wellicht binnenkort meer details
dat lijkt me helemaal geen gemis. DOEIII HCG!!quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:15 schreef Burdie het volgende:
Ik heb vorige week nog een zwangerschapstest gedaan. Drie weken post partum is er niet eens meer een twijfelstreepje te zien...![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik had er helemaal niet over nagedacht dat de foto zal vervagen door 't licht. Waarschijnlijk koop ik dan het fotolijstje wel, maar zeg ik dat ze nog een half jaar moet wachten voordat daar een foto in kan.
Lieve lieve Rijstebuiltje,quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:17 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Jij mag alle redenen hebben om mij te missen lieve Pierke en andere dames
Want gister om 18:26 uur is ons leven verrijkt met een .. DOCHTER!!![]()
![]()
Het was pittig en vreselijk afzien, maar heej! Ze is er!![]()
Wellicht binnenkort meer details
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |