NEC al 12 keer gelijk dit seizoen. Dat zegt ook wel dat ze niet minder zijn dan de rest van het rechterrijtje imo. Bijvoorbeeld een ADO heeft veel meer wedstrijden verloren en staat wat te hoog nu. NEC weet ook wel redelijk te scoren, maar hun verdededing is zulks een drama....quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
NEC heeft inderdaad heel veel pech, maar ik vind ze wel duidelijk slechter dan de rest. Roda is wat mij betreft de negatieve uitschieter. Die zijn kwalitatief ongeveer gelijkwaardig maar hebben totaal geen vechtlust. Alsof ze het helemaal niet erg vinden om te degraderen.
Als Nec niet wint morgen is het afgelopen met ze.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Roda-RKC gaat in ieder geval erg veel duidelijk maken wat betreft directe degradatie.
Klopt. Laat RKC maar winnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Roda-RKC gaat in ieder geval erg veel duidelijk maken wat betreft directe degradatie.
Mede daarom is het al leukquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan zijn gelijk 6 andere clubs in paniek
Ik heb niet een hele erge voorkeur, maar dan toch liever Roda er uit ja. Of Utrecht, gewoon voor het effectquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mede daarom is het al leukMaar serieus, dat is toch een veel charmantere club. Met een leuke coach.
Bij NEC viel het toch wel mee?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda JC en NEC zouden moeten degraderen om het eeuwig durende wanbeleid. Daar leren ze het nooit.
PEC en Cambuur zijn tenminste geconfronteerd met de feiten en de juiste weg ingeslagen. Van al die andere genoemde clubs kan je dat niet zeggen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
En net alsof er bij PEC, ADO, Cambuur zo goed beleid is gevoerdEn NAC en Utrecht
De kroon spannen momenteel natuurlijk Sparta en De Graafschap
Waar wordt nu goed beleid gevoerd? Ik zou zeggen bij PEC, GAE, Feijenoord, Ajax, RKC, AZ en Heracles. Meer zeker niet. Misschien nog wel minder, maar bij Ajax camufleren de uitslagen veel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PEC en Cambuur zijn tenminste geconfronteerd met de feiten en de juiste weg ingeslagen. Van al die andere genoemde clubs kan je dat niet zeggen.
Oprechte vraag, wat is er mis met het beleid bij PEC, NAC of Cambuur? De rest ken ik de verhalen van, ja, maar bij PEC is het voor zover ik weet sinds Everse best rustig.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
En net alsof er bij PEC, ADO, Cambuur zo goed beleid is gevoerdEn NAC en Utrecht
En Heerenveen
De kroon spannen momenteel natuurlijk Sparta en De Graafschap![]()
Nee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij liggen clubs als PEC en GAE gewoon heel dicht bij elkaar
Ik doelde op het verledenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oprechte vraag, wat is er mis met het beleid bij PEC, NAC of Cambuur? De rest ken ik de verhalen van, ja, maar bij PEC is het voor zover ik weet sinds Everse best rustig.
Als die degraderen komt echt direct het voortbestaan van de club in gevaar. Zou toch sneu zijn, al heb ik verder niets met NAC of Breda.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
En NAC is gewoon een beetje zieligDie hebben weinig ruimte om nog beleid te voeren
Ook als ze niet degraderenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als die degraderen komt echt direct het voortbestaan van de club in gevaar. Zou toch sneu zijn, al heb ik verder niets met NAC of Breda.
Baas! Extra rondje door de vetkampstraat!twitter:iDanny_S twitterde op vrijdag 28-03-2014 om 17:54:50Route 20 April #FinaleKNVBbeker #FinalePECZwolle bekend! #PECZWOLLE http://t.co/5OcKXlrZVi reageer retweet
Nac kom op man die hadden al 8 keer failliet moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oprechte vraag, wat is er mis met het beleid bij PEC, NAC of Cambuur? De rest ken ik de verhalen van, ja, maar bij PEC is het voor zover ik weet sinds Everse best rustig.
Wat een kul, NEC heeft de laatste jaren positief gedraaid mede dankzij de transfers van Cilessen, Nuytink en Vleminckx. Maar laten we dit topic over PEC houden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda JC en NEC zouden moeten degraderen om het eeuwig durende wanbeleid. Daar leren ze het nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |