Jemig. Ik zal het heel rustig proberen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze maken helemaal geen nieuw ticket.Jij bent echt een dom zeg
En een ploeg teveel waar heb je het allemaal weer over
Nee Zwolle speelt gewoon mee in de plee ofs voor een beter ticket mochten ze bij de eerste 8 eindigen en de beker finale verliezen. Iets meer interesse in je club mag wel hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jemig. Ik zal het heel rustig proberen.
De winnaar van de KVNB-beker krijgt een ticket in de play-offronde. Als de bekerwinnaar een CL-ticket pakt, is die plek in de play-offronde dus leeg. Snap je het nog? Die plek gaat dus naar de verliezend bekerfinalist (denk ik).
Als je de verliezend bekerfinalist laat instromen in de tweede voorronde heb je dus een ploeg te veel daar (want dan kom je op een oneven aantal). Volg je die ook?
http://www.elfvoetbal.nl/(...)rlies-in-bekerfinalequote:De voetbalbond stuurde zojuist een persbericht de wereld in om de situatie rond de Europese plekken van de Eredivisie toe te lichten. Of beter gezegd rond de deelname aan de play-offs. PEC Zwolle plaatste zich vorige week immers voor de eindstrijd van het bekertoernooi.
Daarin treft het op Paaszondag 20 april juist Ajax, dat het kampioenschap zondag of volgende week zondag kan pakken. Als PEC Zwolle de eindstrijd wint en de club eindigt bij de bovenste acht, zal plek negen alsnog recht geven op deelname aan de play-offs voor het laatste Europese ticket.
Mocht de finale verloren gaan, dan krijgt PEC Zwolle de positie van de laagst geklasseerde competitie vertegenwoordiger. Dat betekent instroming in de tweede voorronde van de Europa League. Via de play-offs kan de club dan alsnog een hogere instroming afdwingen, namelijk de derde voorronde. Dan heeft nummer negen in de eindstand van de Eredivisie pech.
Eens excuses Tchoch. Drank op de vroege middag nooit goed.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:01 schreef GGMM het volgende:
Even de "discussie" weggehaald vanaf het moment dat er scheldwoorden begonnen te vallen.
Doe gewoon normaal tegen elkaar aub.
Had ik het toch goed.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:14 schreef portie het volgende:
[..]
http://www.elfvoetbal.nl/(...)rlies-in-bekerfinale
Bij verlies van de bekerfinale krijgt zwolle het slechtst mogelijke europese ticket en levert de play offs een beter ticket op. De nummer 3 van de competitie zal dan het beste ticket voor de EL krijgen.
Wint Zwolle de beker krijgen ze een beter ticket en zal de play offs draaien om t slechtste EL ticket.
De europese plekken voor CL en EL van nederland liggen vast maar zullen dus gewoon gerangschikt worden op basis van de bekerfinale.
Ah, dank voor de opheldering.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:14 schreef portie het volgende:
[..]
http://www.elfvoetbal.nl/(...)rlies-in-bekerfinale
Bij verlies van de bekerfinale krijgt zwolle het slechtst mogelijke europese ticket en levert de play offs een beter ticket op. De nummer 3 van de competitie zal dan het beste ticket voor de EL krijgen.
Wint Zwolle de beker krijgen ze een beter ticket en zal de play offs draaien om t slechtste EL ticket.
De europese plekken voor CL en EL van nederland liggen vast maar zullen dus gewoon gerangschikt worden op basis van de bekerfinale.
Fernandez is volgens mij het hele seizoen al niet fit. Hij doet over het algemeen de hele wedstrijd rustig aan om dan vervolgens in de laatste minuten wat z'n best te gaan doen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:35 schreef pleeborstel het volgende:
Waarom start Jans met Benson, was Fernandez niet geheel fit?
Nogal onterecht verlies vanavond
Eens.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
PEC maakt aan alle mogelijke verwarring rond play-off-tickets een einde door gewoon een paar keer achter elkaar te verliezen. De kans dat ze nu nog 8e worden, is bijzonder gering (eigenlijk nihil), wetende dat ze in de laatste drie wedstrijden nog PSV en Twente tegenkomen als tegenstanders.
Groningen heeft een veel makkelijker programma en heeft vandaag uitstekende zaken gedaan door van PEC te winnen. Een negende plaats is voor PEC het hoogst haalbare nu.
PEC kan ophouden met naar boven kijken en zich volledig op de bekerfinale richten. Hopelijk staat er dan een spits in het veld die weet dat de bal tussen die palen door in het net moet worden geschoten.
Ik vind Fernandez beter dan die Benson.quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:44 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Krijg je ervan wanneer men in Fernandez een goede spits ziet.
Ik ook. Benson kan écht niet scoren.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind Fernandez beter dan die Benson.
Allebei even waardeloos. Fernandez behoort tot één van de meest beroerdste spitsen uit de Eredivisie, samen met Benson.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind Fernandez beter dan die Benson.
Ik wil niet al te paranoia doen, maar als dit niet een sneer naar Ron Jans is weet ik het ook niet meer.quote:'We hebben een gouden slag geslagen, hier droomden we van', gaat Booy verder tegenover FOX Sports. Go Ahead staat na de winst tiende, met een voorsprong van zeven punten op de zestiende plaats van RKC Waalwijk. Het gat met de achtste plaats, die sowieso recht geeft op deelname aan de play-offs, is slechts vijf punten.
'Ik zei net al in de kleedkamer dat we voor de play-offs kunnen gaan, maar laten we eerlijk zijn: in Europa hebben we niets te zoeken. Met het oog op de coëfficiëntenlijst moeten de beste clubs Europa in en daar horen wij niet bij', vervolgt Booy.
De enige club met een tagjequote:Op zondag 6 april 2014 17:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Pec supporters vinden dit vast mooi om te zien
[ afbeelding ]
Edit: Spuit 11
quote:Ajax weet zich tijdens de finale om de KNVB-beker mogelijk door vijfduizend fans minder gesteund dan PEC Zwolle. De Amsterdammers kunnen door problemen met het vervoer en ongeregeldheden tijdens de finale van vorig jaar tegen AZ niet alle beschikbaar gestelde tickets afnemen.
De KNVB gaf beide finalisten 17.500 duizend kaarten voor de eindstrijd van zondag 20 april (18.00 uur). Ajax meldt op de eigen website dat het daarvan slechts 12.500 toegangsbewijzen aan zijn supporters kan verkopen.
Er is een beperkt aantal bussen inzetbaar, omdat diverse busmaatschappijen niet langer Ajax-fans willen vervoeren na de finale van 2011 tegen FC Twente. Ook de vervoerscapaciteit van de NS is niet toereikend om aan de vraag van de Amsterdammers te voldoen.
Aanhangers die de finale in De Kuip willen bezoeken kunnen dat alleen doen per combiregeling. PEC Zwolle stelt op de clubsite geen problemen te hebben met het organiseren van het verplichte vervoer en kan mogelijk wel rekenen op de steun van 17.500 fans.
quote:Op zondag 6 april 2014 17:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Pec supporters vinden dit vast mooi om te zien
[ afbeelding ]
Edit: Spuit 11
quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:23 schreef Afwazig het volgende:
Dit shirt besteld
[ afbeelding ]
Naast mijn PEC shirts, Zwolle zonder dolle en bekerfinale shirt die je bij kaartje kreeg misschien een overkill maar kon hem toch niet laten liggen.
Halen! Precies een speler die Zwolle heel goed kan gebruiken komend seizoen. En nog gratis ookquote:Zijn prima prestaties en transfervrije status maken van Evander Sno een gewilde speler voor veel clubs uit de Eredivisie. Onder meer ADO Den Haag, PEC Zwolle en Heracles Almelo hebben interesse in de middenvelder van RKC getoond.
'Hij is zeer gewild', zegt zaakwaarnemer Chiel Dekker tegen Voetbal International over de 27-jarige middenvelder. 'Evander neemt alles in overweging, maar heeft een stap naar de topzes in de Eredivisie als eerste doel. We weten dat er clubs zijn die hem volgen, nu is het afwachten of ook die concreet worden.'
Sno kwam dit seizoen bij RKC tot 21 competitieduels waarin hij vier keer doel trof. Met de Waalwijkers bezet hij de zestiende plek, die aan het einde van het seizoen leidt tot play-offs om handhaving.
Je houdt alleen je hart vast als ie weer eens te lang blijft liggen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Halen! Precies een speler die Zwolle heel goed kan gebruiken komend seizoen. En nog gratis ook
Te weinig successuporters?quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:34 schreef hafcfan het volgende:
Hoe kan het nou nog niet uitverkocht zijn aan Zwolle kant.
Er zijn meer dan 17.500 kaarten beschikbaar voor PEC. Dat is het hele stadion uitverkocht en dan nog 5.000 er bij. Plus dat alleen mensen met een clubcard, seizoenskaart of identiteitsbewijs uit de gemeente Zwolle kaarten kunnen kopen, en dan nog een beperkt aantal per persoon. En dan nog het punt dat er, zoals bij vrijwel alle wedstrijden, vooral buscombi's zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:34 schreef hafcfan het volgende:
Verplichte buscombinatie betalen terwijl ik gratis met de trein kan? /mehquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:34 schreef hafcfan het volgende:
15.000 voor PEC is toch een mooi aantal. Aan die extra 2.500 figuren heb je toch geen reet, dat zijn gelegenheidssupporters die één keertje naar het voetbal gaan. Alsof die 25.000 man van veel grotere clubs als Utrecht, AZ en Twente allemaal fanatieke seizoenkaarthouders waren.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:12 schreef Tchock het volgende:
Ik zou het echt absoluut geen schande vinden als PEC niet alles verkoopt. Als er maar zo veel mogelijk mensen mee gaanBij Ajax zijn ze trouwens ook nog niet uitverkocht, en die hebben maar 12.500 kaarten - veel minder dan PEC.
Ja, dat is primaquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
15.000 voor PEC is toch een mooi aantal. Aan die extra 2.500 figuren heb je toch geen reet, dat zijn gelegenheidssupporters die één keertje naar het voetbal gaan. Alsof die 25.000 man van veel grotere clubs als Utrecht, AZ en Twente allemaal fanatieke seizoenkaarthouders waren.
Niks mis met Kampen eh! Maar het is wel waar, het leeft hier niet echt. Veel mensen vinden leuk wat er daar gebeurd maar bijna niemand bezoekt een wedstrijd daar.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:27 schreef Silenus het volgende:
Nee is ook niks mis mee, maar het is niet dat je dan onwijs hoeft te balen omdat je er daar niet zoveel van hebt. Het is juist mooier om met alle mafkezen in je vak te zitten waarmee je vroeger naar PEC - Helmond Sport zat te kijken...lijkt me. Dat er op de tweede ring nog wat pipo's uit Dalfsen en Kampen zitten is vooral leuk voor de foto's.
Dat is simpelweg niet waar. PEC heeft niet zo'n groot stadion, maar qua percentage wel een van de drukste van de Eredivisie. Gemiddeld meer dan 95% opkomst, dat lukt verder vrijwel geen andere club.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:33 schreef portie het volgende:
[..]
Niks mis met Kampen eh! Maar het is wel waar, het leeft hier niet echt. Veel mensen vinden leuk wat er daar gebeurd maar bijna niemand bezoekt een wedstrijd daar.
15000 is ver boven de vaste fanschare dat Zwolle kent. Het toont enkel aan dat er niet heel veel successuporters rondlopen in Zwolle. Maar dan nog, 15000 mensen staat nog altijd gelijk aan 10% van de inwoners van Zwolle. Roep mij maar een keer wanneer Ajax of Feyenoord 10% van Amsterdam of Rotterdam, zo'n 60.000-80.000 man, ergens mee naar toe krijgen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:15 schreef Obiekulu het volgende:
Er zullen gewoon niet zo veel supporters zijn van deze kunstgrasclub. Niet zo raar.
Ik had het specifiek over kampen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is simpelweg niet waar. PEC heeft niet zo'n groot stadion, maar qua percentage wel een van de drukste van de Eredivisie. Gemiddeld meer dan 95% opkomst, dat lukt verder vrijwel geen andere club.
Edit: of had je het specifiek over kampen? Dan geloof ik je meteen
Dieptepunt in de Juup. Ach, dat viel nog best mee. We draaiden structureel bovenin mee en ik heb mij jarenlang goed vermaakt. Lekker elke vrijdag na het werk de auto in met 4 vrienden en dan richting een obscuur stadion met veel te foute naam. Ben nog bij RBC geweest voordat ze failliet gingen. AGOVV paar keer op het thuisvak met allemaal andere Zwollenaren. Toch prima man. Voor mij was de JL een prima tijd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat is primaPEC is nou eenmaal (nog) niet zo'n hele grote club. Sowieso is 17.500 natuurlijk echt heel erg veel, zo veel man zitten er meestal niet eens bij veel grotere clubs als Vitesse.
Overigens heb ik ook niet zo veel tegen successupporters, maar dat is persoonlijk. Ze leveren alleen maar geld op voor de club![]()
Dat ze het dieptepunt in de Juup niet hebben meegemaakt, soit.
Echte supporter.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Verplichte buscombinatie betalen terwijl ik gratis met de trein kan? /meh
Zo is dat, het is niet dat je nu weer 200 jaar moet wachten op de volgende bekerfinale voor PEC dus alle reden om deze even over te slaan.quote:
Ach, als je dit jaar de EL wint speelt je volgend jaar gewoon CL hoor.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo is dat, het is niet dat je nu weer 200 jaar moet wachten op de volgende bekerfinale voor PEC dus alle reden om deze even over te slaan.
Ik ken meer Ajacieden dan PEC fans in Kampenquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:33 schreef portie het volgende:
[..]
Niks mis met Kampen eh! Maar het is wel waar, het leeft hier niet echt. Veel mensen vinden leuk wat er daar gebeurd maar bijna niemand bezoekt een wedstrijd daar.
Iemand uit kampen komt nog kaarten voor kampioens duel ophalenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik ken meer Ajacieden dan PEC fans in Kampen
Wij zouden 4 kaartjes kopen maar als je al pauper bent en midden in een dure verhuizing zit kan je niet zomaar 200 euro ophoestenquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:12 schreef Tchock het volgende:
Ik zou het echt absoluut geen schande vinden als PEC niet alles verkoopt. Als er maar zo veel mogelijk mensen mee gaanBij Ajax zijn ze trouwens ook nog niet uitverkocht, en die hebben maar 12.500 kaarten - veel minder dan PEC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |