abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138506374
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:01 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ze maken helemaal geen nieuw ticket. :') Jij bent echt een dom zeg _O- En een ploeg teveel waar heb je het allemaal weer over
Jemig. Ik zal het heel rustig proberen.

De winnaar van de KVNB-beker krijgt een ticket in de play-offronde. Als de bekerwinnaar een CL-ticket pakt, is die plek in de play-offronde dus leeg. Snap je het nog? Die plek gaat dus naar de verliezend bekerfinalist (denk ik).

Als je de verliezend bekerfinalist laat instromen in de tweede voorronde heb je dus een ploeg te veel daar (want dan kom je op een oneven aantal). Volg je die ook?
pi_138506431
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:04 schreef Tchock het volgende:

[..]

Jemig. Ik zal het heel rustig proberen.

De winnaar van de KVNB-beker krijgt een ticket in de play-offronde. Als de bekerwinnaar een CL-ticket pakt, is die plek in de play-offronde dus leeg. Snap je het nog? Die plek gaat dus naar de verliezend bekerfinalist (denk ik).

Als je de verliezend bekerfinalist laat instromen in de tweede voorronde heb je dus een ploeg te veel daar (want dan kom je op een oneven aantal). Volg je die ook?
Nee Zwolle speelt gewoon mee in de plee ofs voor een beter ticket mochten ze bij de eerste 8 eindigen en de beker finale verliezen. Iets meer interesse in je club mag wel hoor.
  Forum Admin vrijdag 4 april 2014 @ 16:01:37 #203
35723 crew  GGMM
pi_138507915
Even de "discussie" weggehaald vanaf het moment dat er scheldwoorden begonnen te vallen. :)

Doe gewoon normaal tegen elkaar aub.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_138508284
quote:
De voetbalbond stuurde zojuist een persbericht de wereld in om de situatie rond de Europese plekken van de Eredivisie toe te lichten. Of beter gezegd rond de deelname aan de play-offs. PEC Zwolle plaatste zich vorige week immers voor de eindstrijd van het bekertoernooi.

Daarin treft het op Paaszondag 20 april juist Ajax, dat het kampioenschap zondag of volgende week zondag kan pakken. Als PEC Zwolle de eindstrijd wint en de club eindigt bij de bovenste acht, zal plek negen alsnog recht geven op deelname aan de play-offs voor het laatste Europese ticket.

Mocht de finale verloren gaan, dan krijgt PEC Zwolle de positie van de laagst geklasseerde competitie vertegenwoordiger. Dat betekent instroming in de tweede voorronde van de Europa League. Via de play-offs kan de club dan alsnog een hogere instroming afdwingen, namelijk de derde voorronde. Dan heeft nummer negen in de eindstand van de Eredivisie pech.
http://www.elfvoetbal.nl/(...)rlies-in-bekerfinale

Bij verlies van de bekerfinale krijgt zwolle het slechtst mogelijke europese ticket en levert de play offs een beter ticket op. De nummer 3 van de competitie zal dan het beste ticket voor de EL krijgen.

Wint Zwolle de beker krijgen ze een beter ticket en zal de play offs draaien om t slechtste EL ticket.

De europese plekken voor CL en EL van nederland liggen vast maar zullen dus gewoon gerangschikt worden op basis van de bekerfinale.
pi_138509659
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:01 schreef GGMM het volgende:
Even de "discussie" weggehaald vanaf het moment dat er scheldwoorden begonnen te vallen. :)

Doe gewoon normaal tegen elkaar aub.
Eens excuses Tchoch. Drank op de vroege middag nooit goed.
pi_138509718
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:14 schreef portie het volgende:

[..]

Bij verlies van de bekerfinale krijgt zwolle het slechtst mogelijke europese ticket en levert de play offs een beter ticket op. De nummer 3 van de competitie zal dan het beste ticket voor de EL krijgen.

Wint Zwolle de beker krijgen ze een beter ticket en zal de play offs draaien om t slechtste EL ticket.

De europese plekken voor CL en EL van nederland liggen vast maar zullen dus gewoon gerangschikt worden op basis van de bekerfinale.
Had ik het toch goed.
pi_138510884
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:14 schreef portie het volgende:

[..]

Ah, dank voor de opheldering. :)
pi_138523188
Waarom start Jans met Benson, was Fernandez niet geheel fit?

Nogal onterecht verlies vanavond :X
  zaterdag 5 april 2014 @ 00:01:20 #209
372847 DeLachendeVierde
Parttime tegelzetter
pi_138527281
En we zijn weer terug. Wat sprankelend begon voor Zwolle eindigde in een ongelooflijke zaadpot -O-
pi_138527589
Waarom kan PEC nooit een matige serie neerzetten? Het is dit seizoen óf geweldig, óf kut. Nu is er weer van de laatste negen wedstrijden maar één gewonnen. Heracles, Cambuur en Utrecht houd je zo niet achter je, terwijl het seizoen er zo lang veelbelovend uit zag ;(
pi_138529200
PEC maakt aan alle mogelijke verwarring rond play-off-tickets een einde door gewoon een paar keer achter elkaar te verliezen. De kans dat ze nu nog 8e worden, is bijzonder gering (eigenlijk nihil), wetende dat ze in de laatste drie wedstrijden nog PSV en Twente tegenkomen als tegenstanders.

Groningen heeft een veel makkelijker programma en heeft vandaag uitstekende zaken gedaan door van PEC te winnen. Een negende plaats is voor PEC het hoogst haalbare nu.

PEC kan ophouden met naar boven kijken en zich volledig op de bekerfinale richten. Hopelijk staat er dan een spits in het veld die weet dat de bal tussen die palen door in het net moet worden geschoten.
pi_138529507
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 22:35 schreef pleeborstel het volgende:
Waarom start Jans met Benson, was Fernandez niet geheel fit?

Nogal onterecht verlies vanavond :X
Fernandez is volgens mij het hele seizoen al niet fit. Hij doet over het algemeen de hele wedstrijd rustig aan om dan vervolgens in de laatste minuten wat z'n best te gaan doen.

Dat Benson een nog grotere knuppel is kan hij ook niks aan doen.
Willem-Jan van Puffelen
pi_138531069
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 april 2014 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
PEC maakt aan alle mogelijke verwarring rond play-off-tickets een einde door gewoon een paar keer achter elkaar te verliezen. De kans dat ze nu nog 8e worden, is bijzonder gering (eigenlijk nihil), wetende dat ze in de laatste drie wedstrijden nog PSV en Twente tegenkomen als tegenstanders.

Groningen heeft een veel makkelijker programma en heeft vandaag uitstekende zaken gedaan door van PEC te winnen. Een negende plaats is voor PEC het hoogst haalbare nu.

PEC kan ophouden met naar boven kijken en zich volledig op de bekerfinale richten. Hopelijk staat er dan een spits in het veld die weet dat de bal tussen die palen door in het net moet worden geschoten.
Eens.
pi_138533591
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 02:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Eens.
Krijg je ervan wanneer men in Fernandez een goede spits ziet.
pi_138539355
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:44 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Krijg je ervan wanneer men in Fernandez een goede spits ziet.
Ik vind Fernandez beter dan die Benson.
pi_138539422
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:45 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik ook. Benson kan écht niet scoren. :{
pi_138547679
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:45 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Allebei even waardeloos. Fernandez behoort tot één van de meest beroerdste spitsen uit de Eredivisie, samen met Benson.
pi_138559379
quote:
'We hebben een gouden slag geslagen, hier droomden we van', gaat Booy verder tegenover FOX Sports. Go Ahead staat na de winst tiende, met een voorsprong van zeven punten op de zestiende plaats van RKC Waalwijk. Het gat met de achtste plaats, die sowieso recht geeft op deelname aan de play-offs, is slechts vijf punten.

'Ik zei net al in de kleedkamer dat we voor de play-offs kunnen gaan, maar laten we eerlijk zijn: in Europa hebben we niets te zoeken. Met het oog op de coëfficiëntenlijst moeten de beste clubs Europa in en daar horen wij niet bij', vervolgt Booy.
Ik wil niet al te paranoia doen, maar als dit niet een sneer naar Ron Jans is weet ik het ook niet meer.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 6 april 2014 @ 16:57:31 #219
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  zondag 6 april 2014 @ 17:07:50 #220
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_138576383
quote:
14s.gif Op zondag 6 april 2014 16:57 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
_O_
  zondag 6 april 2014 @ 17:49:24 #221
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_138577584
Pec supporters vinden dit vast mooi om te zien :P

Edit: Spuit 11 :P
  zondag 6 april 2014 @ 17:51:20 #222
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138577645
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 17:49 schreef Afhaalchinees het volgende:

[ afbeelding ]

De enige club met een tagje _O_
  zondag 6 april 2014 @ 19:37:11 #223
372847 DeLachendeVierde
Parttime tegelzetter
pi_138581349
PEC Zwolle - Road to Warsaw 2015
En winnen we de Europa league, zijn we automatisch geplaatst voor CL!

Niks over-optimistisch _O_
pi_138663974
quote:
Ajax weet zich tijdens de finale om de KNVB-beker mogelijk door vijfduizend fans minder gesteund dan PEC Zwolle. De Amsterdammers kunnen door problemen met het vervoer en ongeregeldheden tijdens de finale van vorig jaar tegen AZ niet alle beschikbaar gestelde tickets afnemen.

De KNVB gaf beide finalisten 17.500 duizend kaarten voor de eindstrijd van zondag 20 april (18.00 uur). Ajax meldt op de eigen website dat het daarvan slechts 12.500 toegangsbewijzen aan zijn supporters kan verkopen.

Er is een beperkt aantal bussen inzetbaar, omdat diverse busmaatschappijen niet langer Ajax-fans willen vervoeren na de finale van 2011 tegen FC Twente. Ook de vervoerscapaciteit van de NS is niet toereikend om aan de vraag van de Amsterdammers te voldoen.

Aanhangers die de finale in De Kuip willen bezoeken kunnen dat alleen doen per combiregeling. PEC Zwolle stelt op de clubsite geen problemen te hebben met het organiseren van het verplichte vervoer en kan mogelijk wel rekenen op de steun van 17.500 fans.
pi_138663980
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 17:49 schreef Afhaalchinees het volgende:

[ afbeelding ]

_O_
  dinsdag 8 april 2014 @ 20:23:58 #226
131603 Afwazig
Serious business
pi_138664442
Dit shirt besteld _O_

Naast mijn PEC shirts, Zwolle zonder dolle en bekerfinale shirt die je bij kaartje kreeg misschien een overkill maar kon hem toch niet laten liggen.
pi_138665298
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:23 schreef Afwazig het volgende:
Dit shirt besteld _O_

[ afbeelding ]

Naast mijn PEC shirts, Zwolle zonder dolle en bekerfinale shirt die je bij kaartje kreeg misschien een overkill maar kon hem toch niet laten liggen.
:D Hij is goed! :Y
mag het weten
pi_138669603
Ik ga ook.
pi_138892774
quote:
Zijn prima prestaties en transfervrije status maken van Evander Sno een gewilde speler voor veel clubs uit de Eredivisie. Onder meer ADO Den Haag, PEC Zwolle en Heracles Almelo hebben interesse in de middenvelder van RKC getoond.

'Hij is zeer gewild', zegt zaakwaarnemer Chiel Dekker tegen Voetbal International over de 27-jarige middenvelder. 'Evander neemt alles in overweging, maar heeft een stap naar de topzes in de Eredivisie als eerste doel. We weten dat er clubs zijn die hem volgen, nu is het afwachten of ook die concreet worden.'

Sno kwam dit seizoen bij RKC tot 21 competitieduels waarin hij vier keer doel trof. Met de Waalwijkers bezet hij de zestiende plek, die aan het einde van het seizoen leidt tot play-offs om handhaving.
Halen! Precies een speler die Zwolle heel goed kan gebruiken komend seizoen. En nog gratis ook *O*
  dinsdag 15 april 2014 @ 00:41:49 #230
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138892946
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 00:32 schreef Tchock het volgende:

[..]

Halen! Precies een speler die Zwolle heel goed kan gebruiken komend seizoen. En nog gratis ook *O*
Je houdt alleen je hart vast als ie weer eens te lang blijft liggen.
pi_138903669
Hoe kan het nou nog niet uitverkocht zijn aan Zwolle kant. :?
pi_138904309
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 13:34 schreef hafcfan het volgende:
Te weinig successuporters?
pi_138904967
quote:
Er zijn meer dan 17.500 kaarten beschikbaar voor PEC. Dat is het hele stadion uitverkocht en dan nog 5.000 er bij. Plus dat alleen mensen met een clubcard, seizoenskaart of identiteitsbewijs uit de gemeente Zwolle kaarten kunnen kopen, en dan nog een beperkt aantal per persoon. En dan nog het punt dat er, zoals bij vrijwel alle wedstrijden, vooral buscombi's zijn.

Kortom; het zou me niet verbazen als ze niet alles verkopen. Sowieso wordt het waarschijnlijk het grootste PEC-publiek dat ooit bij een wedstrijd is geweest. :D
pi_138904977
quote:
Verplichte buscombinatie betalen terwijl ik gratis met de trein kan? /meh
mag het weten
pi_138905123
Ik zou het echt absoluut geen schande vinden als PEC niet alles verkoopt. Als er maar zo veel mogelijk mensen mee gaan :D Bij Ajax zijn ze trouwens ook nog niet uitverkocht, en die hebben maar 12.500 kaarten - veel minder dan PEC.
pi_138905256
Er zullen gewoon niet zo veel supporters zijn van deze kunstgrasclub. Niet zo raar.
...
  dinsdag 15 april 2014 @ 14:21:15 #237
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138905494
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2014 14:12 schreef Tchock het volgende:
Ik zou het echt absoluut geen schande vinden als PEC niet alles verkoopt. Als er maar zo veel mogelijk mensen mee gaan :D Bij Ajax zijn ze trouwens ook nog niet uitverkocht, en die hebben maar 12.500 kaarten - veel minder dan PEC.
15.000 voor PEC is toch een mooi aantal. Aan die extra 2.500 figuren heb je toch geen reet, dat zijn gelegenheidssupporters die één keertje naar het voetbal gaan. Alsof die 25.000 man van veel grotere clubs als Utrecht, AZ en Twente allemaal fanatieke seizoenkaarthouders waren. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_138905604
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 14:21 schreef Silenus het volgende:

[..]

15.000 voor PEC is toch een mooi aantal. Aan die extra 2.500 figuren heb je toch geen reet, dat zijn gelegenheidssupporters die één keertje naar het voetbal gaan. Alsof die 25.000 man van veel grotere clubs als Utrecht, AZ en Twente allemaal fanatieke seizoenkaarthouders waren. :')
Ja, dat is prima _O_ PEC is nou eenmaal (nog) niet zo'n hele grote club. Sowieso is 17.500 natuurlijk echt heel erg veel, zo veel man zitten er meestal niet eens bij veel grotere clubs als Vitesse. :P

Overigens heb ik ook niet zo veel tegen successupporters, maar dat is persoonlijk. Ze leveren alleen maar geld op voor de club :') :D Dat ze het dieptepunt in de Juup niet hebben meegemaakt, soit.
  dinsdag 15 april 2014 @ 14:27:53 #239
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138905755
Nee is ook niks mis mee, maar het is niet dat je dan onwijs hoeft te balen omdat je er daar niet zoveel van hebt. Het is juist mooier om met alle mafkezen in je vak te zitten waarmee je vroeger naar PEC - Helmond Sport zat te kijken...lijkt me. Dat er op de tweede ring nog wat pipo's uit Dalfsen en Kampen zitten is vooral leuk voor de foto's. :+
pi_138906008
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 14:27 schreef Silenus het volgende:
Nee is ook niks mis mee, maar het is niet dat je dan onwijs hoeft te balen omdat je er daar niet zoveel van hebt. Het is juist mooier om met alle mafkezen in je vak te zitten waarmee je vroeger naar PEC - Helmond Sport zat te kijken...lijkt me. Dat er op de tweede ring nog wat pipo's uit Dalfsen en Kampen zitten is vooral leuk voor de foto's. :+
Niks mis met Kampen eh! Maar het is wel waar, het leeft hier niet echt. Veel mensen vinden leuk wat er daar gebeurd maar bijna niemand bezoekt een wedstrijd daar.
pi_138906164
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 14:33 schreef portie het volgende:

[..]

Niks mis met Kampen eh! Maar het is wel waar, het leeft hier niet echt. Veel mensen vinden leuk wat er daar gebeurd maar bijna niemand bezoekt een wedstrijd daar.
Dat is simpelweg niet waar. PEC heeft niet zo'n groot stadion, maar qua percentage wel een van de drukste van de Eredivisie. Gemiddeld meer dan 95% opkomst, dat lukt verder vrijwel geen andere club.

Edit: of had je het specifiek over kampen? Dan geloof ik je meteen :+
pi_138906274
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 14:15 schreef Obiekulu het volgende:
Er zullen gewoon niet zo veel supporters zijn van deze kunstgrasclub. Niet zo raar.
15000 is ver boven de vaste fanschare dat Zwolle kent. Het toont enkel aan dat er niet heel veel successuporters rondlopen in Zwolle. Maar dan nog, 15000 mensen staat nog altijd gelijk aan 10% van de inwoners van Zwolle. Roep mij maar een keer wanneer Ajax of Feyenoord 10% van Amsterdam of Rotterdam, zo'n 60.000-80.000 man, ergens mee naar toe krijgen. :W

Bovendien stond Zwolle vorig jaar gewoon in de top 10 van clubs met de meest uitspporters.

[ Bericht 3% gewijzigd door Intellectueel op 15-04-2014 14:49:21 ]
pi_138906514
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 14:37 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat is simpelweg niet waar. PEC heeft niet zo'n groot stadion, maar qua percentage wel een van de drukste van de Eredivisie. Gemiddeld meer dan 95% opkomst, dat lukt verder vrijwel geen andere club.

Edit: of had je het specifiek over kampen? Dan geloof ik je meteen :+
Ik had het specifiek over kampen.
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:16:29 #244
131603 Afwazig
Serious business
pi_138907451
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 14:24 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, dat is prima _O_ PEC is nou eenmaal (nog) niet zo'n hele grote club. Sowieso is 17.500 natuurlijk echt heel erg veel, zo veel man zitten er meestal niet eens bij veel grotere clubs als Vitesse. :P

Overigens heb ik ook niet zo veel tegen successupporters, maar dat is persoonlijk. Ze leveren alleen maar geld op voor de club :') :D Dat ze het dieptepunt in de Juup niet hebben meegemaakt, soit.
Dieptepunt in de Juup. Ach, dat viel nog best mee. We draaiden structureel bovenin mee en ik heb mij jarenlang goed vermaakt. Lekker elke vrijdag na het werk de auto in met 4 vrienden en dan richting een obscuur stadion met veel te foute naam. Ben nog bij RBC geweest voordat ze failliet gingen. AGOVV paar keer op het thuisvak met allemaal andere Zwollenaren. Toch prima man. Voor mij was de JL een prima tijd.
pi_138908793
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 14:07 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Verplichte buscombinatie betalen terwijl ik gratis met de trein kan? /meh
Echte supporter.
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:54:27 #246
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138908845
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:53 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Echte supporter.
Zo is dat, het is niet dat je nu weer 200 jaar moet wachten op de volgende bekerfinale voor PEC dus alle reden om deze even over te slaan.
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:03:54 #247
131603 Afwazig
Serious business
pi_138909182
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:54 schreef Silenus het volgende:

[..]

Zo is dat, het is niet dat je nu weer 200 jaar moet wachten op de volgende bekerfinale voor PEC dus alle reden om deze even over te slaan.
Ach, als je dit jaar de EL wint speelt je volgend jaar gewoon CL hoor.

Vliegtickets betalen voor CL wedstrijden? /meh
pi_138910048
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 14:33 schreef portie het volgende:

[..]

Ik ken meer Ajacieden dan PEC fans in Kampen
pi_138910321
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Ik ken meer Ajacieden dan PEC fans in Kampen
Iemand uit kampen komt nog kaarten voor kampioens duel ophalen :P
  PR en moderator dinsdag 15 april 2014 @ 18:30:50 #250
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_138914279
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2014 14:12 schreef Tchock het volgende:
Wij zouden 4 kaartjes kopen maar als je al pauper bent en midden in een dure verhuizing zit kan je niet zomaar 200 euro ophoesten ;(
En Mono's broer ging uiteindelijk toch niet mee, dus die wilde 't ook niet voorschieten ;(
Fuck the EBU.
pi_138980001
Nieuwe sponsor: Compello. Wie zeg je? Precies.

quote:
Compello is de nieuwe hoofdsponsor van PEC Zwolle. Het bedrijf dat actief is in de IT-dienstverlening staat de komende twee seizoenen op de voorkant van zowel het thuis- als uittenue. Tevens is er een optie in de overeenkomst om de samenwerking met nog één seizoen te verlengen. Compello prijkt zondag tijdens de KNVB bekerfinale tussen PEC Zwolle en Ajax voor het eerst op het shirt.

Erwin Giesbers, algemeen directeur van Compello: ,,Compello gaat dit jaar Europa in, net zoals PEC Zwolle. Een mooier moment om onze samenwerking te intensiveren is er dan ook niet. We zijn nu voor het derde jaar als sponsor bij PEC Zwolle betrokken en zien de club steeds verder professionaliseren. Door de stappen die gezet worden, willen wij ons als Compello nog nadrukkelijker met PEC Zwolle verbinden. We zijn dan ook trots de komende jaren op het shirt van de club te staan.”

Adriaan Visser, voorzitter van PEC Zwolle: ,,We zijn als club verheugd met een nieuwe hoofdsponsor, die zich voor minimaal twee jaar aan ons bindt. Met Compello hebben we een bedrijf gevonden, waarmee we een lange termijntraject ingaan. PEC Zwolle is uitermate tevreden deze cruciale positie op het shirt, al zo tijdig voor de start van het nieuwe voetbalseizoen te hebben ingevuld. De overeenkomst met Compello is representatief voor de huidige positie van PEC Zwolle op de ranglijst.”

Kraanwater Graag verder in PEC Zwolle United
Door de komst van Compello als nieuwe hoofdsponsor verdwijnt ‘Kraanwater graag’ van de shirts van PEC Zwolle. “Namens de club wil ik Vitens graag bedanken voor de goede samenwerking” zegt Adriaan Visser, voorzitter van PEC Zwolle. Met een knipoog: ,,schijnbaar zit er iets in het kraanwater waardoor we zo goed kunnen presteren." De samenwerking tussen Vitens en PEC Zwolle United gaat overigens ook na dit seizoen verder. De partijen zijn onlangs overeengekomen ook in de volgende jaargang zich in te blijven inzetten voor ‘Kraanwater graag’. Dit kost Vitens niets, omdat PEC Zwolle United zich herkent in de missie.
pi_138980105
quote:
10s.gif Op donderdag 17 april 2014 15:12 schreef Tchock het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jammer van dat witte vlak erom heen. Verpest het shirt.
  donderdag 17 april 2014 @ 17:11:55 #253
131603 Afwazig
Serious business
pi_138983574
4 bier pp mag je meenemen de bus in. Dat wordt dus 4 halve liters kopen zaterdag.
pi_138985065
Wat een lelijke shirtsponsor..
  PR en moderator donderdag 17 april 2014 @ 18:58:01 #255
288245 crew  Moira
pi_138986177
quote:
10s.gif Op donderdag 17 april 2014 15:12 schreef Tchock het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jammer, ik vond de 'kraanwater graag' mooier op het shirt staan :')
Fuck the EBU.
pi_138986195
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:58 schreef Moira. het volgende:

[..]

Jammer, ik vond de 'kraanwater graag' mooier op het shirt staan :')
Dingen die je nooit had gedacht dat je ze zou zeggen.
  PR en moderator donderdag 17 april 2014 @ 18:58:46 #257
288245 crew  Moira
pi_138986208
Hehe :D
Fuck the EBU.
pi_138987256
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:11 schreef Afwazig het volgende:
4 bier pp mag je meenemen de bus in. Dat wordt dus 4 halve liters kopen zaterdag.
En daarna lekker Amstel light zuipen in De Kuip :')

Veel plezier in ieder geval, aan mijn Facebook te zien gaat half Zwolle naar Rotterdam toe, dus ik kan het mooi rustig in de stad kijken.
pi_138987295
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:33 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Iemand uit kampen komt nog kaarten voor kampioens duel ophalen :P
Ouwe handelaar.
  donderdag 17 april 2014 @ 19:35:24 #260
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_138987403
Volgens mij is dat gewoon het "Kraanwater Graag"-shirt met een sticker erop geplakt. Zwolle zal komend seizoen wel weer nieuwe shirts krijgen, hopelijk is die nieuwe sponsor er beter in verwerkt.
Ik ben inmiddels overleden.
  PR en moderator donderdag 17 april 2014 @ 19:38:01 #261
288245 crew  Moira
pi_138987521
Als ze helema baas zijn zouden ze dan het zwarte van dat compello logo, dezelfde kleur blauw maken als de rest van het shirt.
Dan kan het mooi verwerkt worden in zo'n blauwe streep.

Zo walgelijk dat die voetbalshirts nog lelijker worden gemaakt door al die lelijke kutlogo's :')
Allemaal om geld geld geld ;(
Fuck the EBU.
pi_138987628
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 19:35 schreef Pascalus het volgende:
Volgens mij is dat gewoon het "Kraanwater Graag"-shirt met een sticker erop geplakt. Zwolle zal komend seizoen wel weer nieuwe shirts krijgen, hopelijk is die nieuwe sponsor er beter in verwerkt.
Dat denk ik ook. Dit lijkt met die lelijke witte rand er omheen meer zo'n strijkplaat, terwijl die logo's in de regel in de stof verwerkt worden.

PR en moderator donderdag 17 april 2014 @ 19:42:06 #263
288245 crew  Moira
pi_138987687
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 19:40 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Dit lijkt met die lelijke witte rand er omheen meer zo'n strijkplaat, terwijl die logo's in de regel in de stof verwerkt worden.
Serieus? Ik zie dat nauwelijks gebeuren.
Altijd zo'n lelijke plastic plak over de shirts gestreken :r

Dat groen/witte uitshirt dat Mono nog van FC Zwolle heeft heeft dat ook :r
Fuck the EBU.
pi_138987735
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 19:42 schreef Moira. het volgende:

[..]

Serieus? Ik zie dat nauwelijks gebeuren.
Altijd zo'n lelijke plastic plak over de shirts gestreken :r

Dat groen/witte uitshirt dat Mono nog van FC Zwolle heeft heeft dat ook :r
Nou ja, kijk naar die foto uit mijn post. Dat is echt niet zo'n plak. :P Misschien dat de supportersshirts anders zijn dan die van de spelers?
pi_138988136
Eckte eckte weten hoe je alcohol de bus insmokkelt.
  donderdag 17 april 2014 @ 19:53:18 #266
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_138988172
Ik heb wel eens vaker teams gezien met een sponsor die op het shirt geplakt is.

FC Utrecht wisselde ooit eens van sponsor tijdens het seizoen en plakte toen gewoon stickers van de nieuwe sponsor over de oude heen.

pi_138988219
quote:
10s.gif Op donderdag 17 april 2014 19:32 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ouwe handelaar.
360 winst en nog zelf naar de wedstrijd toe kassa.
  donderdag 17 april 2014 @ 19:55:36 #268
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138988242
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 19:54 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Echt :')
pi_138988303
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 19:55 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Echt :')
Ja man echt een topweek. Ik geniet er nog van. Misschien kan ik er nog 2 verkopen :P
  donderdag 17 april 2014 @ 19:59:30 #270
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138988358
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 19:57 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ja man echt een topweek. Ik geniet er nog van. Misschien kan ik er nog 2 verkopen :P
Beetje misbruik maken van de situatie.
pi_138988411
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 19:59 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Beetje misbruik maken van de situatie.
Boeien anders doen andere het wel.
pi_138988819
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 19:54 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Echt heel laag :')
pi_138991868
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:12 schreef Tchock het volgende:

[..]

Echt heel laag :')
Hiermee kan ik volgend jaar weer naar elke wedstrijd toe heeft Heracles dus alleen maar baat bij. Jij weet zeker niet hoeveel dat kost in een jaar.
  PR en moderator donderdag 17 april 2014 @ 21:16:53 #274
288245 crew  Moira
pi_138991877
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 19:43 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nou ja, kijk naar die foto uit mijn post. Dat is echt niet zo'n plak. :P Misschien dat de supportersshirts anders zijn dan die van de spelers?
Hmm nee, maar die letters zelf zijn wel geplakt. Alleen dat het individuele letters geplakt zijn scheelt al een hoop tegenover zo'n hele rechthoek :P

Zou nog mooier zijn als het er gewoon met inkt in bedrukt/verwerkt was, echt in de stof zelf. Maar dat is te duur denk ik om dat elk jaar aan te passen.
Fuck the EBU.
pi_138991908
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:16 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hiermee kan ik volgend jaar weer naar elke wedstrijd toe heeft Heracles dus alleen maar baat bij. Jij weet zeker niet hoeveel dat kost in een jaar.
Ik weet inderdaad niet wat een seizoenskaart Heracles kost. Dat boeit me overigens ook echt helemaal geen zak.
pi_138992016
quote:
10s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:17 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik weet inderdaad niet wat 34 wedstrijden bezoeken kost. Dat boeit me overigens ook echt helemaal geen zak, want ik kijk toch voor fox.
Snap ik.
pi_138992037
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:19 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Snap ik.
:')!
  PR en moderator donderdag 17 april 2014 @ 21:22:20 #278
288245 crew  Moira
pi_138992155
Is het hier in VBL trouwens normaal dat supporters van andere clubs zich met van alles komen bemoeien in topics van andere clubs?

Beetje irritant aanwezig, iig.
Fuck the EBU.
pi_138992259
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:22 schreef Moira. het volgende:
Is het hier in VBL trouwens normaal dat supporters van andere clubs zich met van alles komen bemoeien in topics van andere clubs?

hafcafan komt de hele tijd hier om triest op mij te reageren. Ik kan me niet herinneren dat ik ook in het Heracles-topic gepost heb. Niet dat het verder veel boeit, meestal is het wel gezellig als fans van andere clubs komen posten.
  donderdag 17 april 2014 @ 21:25:44 #280
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138992341
quote:
10s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:24 schreef Tchock het volgende:

[..]

hafcafan komt de hele tijd hier om triest op mij te reageren. Ik kan me niet herinneren dat ik ook in het Heracles-topic gepost heb. Niet dat het verder veel boeit, meestal is het wel gezellig als fans van andere clubs komen posten.
Hfcfan doet meestal toch wel normaal hier?
  PR en moderator donderdag 17 april 2014 @ 21:26:18 #281
288245 crew  Moira
pi_138992376
quote:
10s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:24 schreef Tchock het volgende:

[..]

Treurig wel een beetje, ja.

Niet echt zinvolle bijdragen ofzo.
Fuck the EBU.
  donderdag 17 april 2014 @ 21:26:41 #282
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138992398
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:22 schreef Moira. het volgende:

Ben ik nog welkom?
  PR en moderator donderdag 17 april 2014 @ 21:27:45 #283
288245 crew  Moira
pi_138992462
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:25 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Hfcfan doet meestal toch wel normaal hier?
Ik kom alleen in dit PEC topic eigenlijk en ken een aantal PEC-fans hier inmiddels wel van username, maar hafcfan zie ik eigenlijk alleen maar kutten.

Zal vast een prima gozer zijn hoor, maar wat de neuk doe je dan in het PEC topic als je toch niks zinvols bij te dragen hebt, of niet leuk mee post?
Fuck the EBU.
  donderdag 17 april 2014 @ 21:27:57 #284
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138992474
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:16 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat maakt geen klap uit :') Het is gewoon moreel verwerpelijk. Ongeacht waar jij dan wel je geld aan uit geeft.
  PR en moderator donderdag 17 april 2014 @ 21:28:23 #285
288245 crew  Moira
pi_138992503
quote:
10s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:26 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ben ik nog welkom?
Je bent toch geen Immers fan? :(

Immers :')
Fuck the EBU.
pi_138992504
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:27 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik kom alleen in dit PEC topic eigenlijk en ken een aantal PEC-fans hier inmiddels wel van username, maar hafcfan zie ik eigenlijk alleen maar kutten.

Zal vast een prima gozer zijn hoor, maar wat de neuk doe je dan in het PEC topic als je toch niks zinvols bij te dragen hebt, of niet leuk mee post?
Het zijn meestal alleen maar berichten over dingen aan PEC die kut of lelijk zijn, opmerkingen over hoe weinig fans PEC wel niet heeft of sneren naar mensen die geen seizoenskaart hebben. :O
pi_138992513
quote:
10s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:26 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ben ik nog welkom?
Tuurlijk. O+
  PR en moderator donderdag 17 april 2014 @ 21:29:16 #288
288245 crew  Moira
pi_138992567
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:28 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het zijn meestal alleen maar berichten over dingen aan PEC die kut of lelijk zijn, opmerkingen over hoe weinig fans PEC wel niet heeft of sneren naar mensen die geen seizoenskaart hebben. :O
Hehe :') Nou laten we dan maar voor hem hopen dat zijn e-pener er weer wat van is gegroeid :')
Fuck the EBU.
  donderdag 17 april 2014 @ 21:30:36 #289
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138992654
quote:
10s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:28 schreef Moira. het volgende:

[..]

Je bent toch geen Immers fan? :(

Immers :')
Immers is toch wel een speler die ik graag zie spelen :D Maar heeft verder niks met mijn username te maken ;)

Ik ben verder PEC-sympathisant en vroeger zelfs fan geweest. Heracles was mijn favoriet. Alleen is clubgevoel toch wel een beetje verwaterd. Ik sympathiseer met veel meer clubs :D
  donderdag 17 april 2014 @ 21:31:20 #290
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138992694
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:28 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hafcfan is nogal fan van stadionbezoeken ja :D
  PR en moderator donderdag 17 april 2014 @ 21:32:26 #291
288245 crew  Moira
pi_138992766
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Immers is toch wel een speler die ik graag zie spelen :D Maar heeft verder niks met mijn username te maken ;)

Ik ben verder PEC-sympathisant en vroeger zelfs fan geweest. Heracles was mijn favoriet. Alleen is clubgevoel toch wel een beetje verwaterd. Ik sympathiseer met veel meer clubs :D
Ik vind hem zo'n naar ventje, stiekeme overtredinkjes en een beukje hier en een pootje daar :r
Mja ik ben nou niet echt een voetbalkenner ofzo hoor :') Dus geen waarde hechten aan mijn mening :')
Dat ik een beetje een Feyenoord-hater ben zit denk ik in mijn Amsterdamse bloed :')

PEC is een leuk clubje toch O+ Had eerder een schijthekel aan voetbal, tot ik PEC leerde kennen O+ hehe :P
Fuck the EBU.
  donderdag 17 april 2014 @ 21:32:54 #292
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_138992798
Immers _O_
  donderdag 17 april 2014 @ 21:59:37 #293
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_138994473
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:11 schreef Afwazig het volgende:
Inderdaad. Heb zelf al gehaald. :P Zit in de eerste cluster dus ik ben veels te vroeg in Rotterdam. :')
pi_138996847
Hoelaat gaat het 1e cluster? 12 uur?
pi_138996920
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 22:51 schreef Strikes het volgende:
Hoelaat gaat het 1e cluster? 12 uur?
Ja.
pi_138997032
Dan zit ik daar ook bij _O_
pi_138997222
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 22:56 schreef Strikes het volgende:
Dan zit ik daar ook bij _O_
Dan zit je op de tweede ring, net als mij. Die vertrekken immers in het eerste cluster.
pi_138997261
^O^

Denk dat we ons wel gaan vermaken bij de kuip die paar uurtjes, wordt vast wel gezellig. *O* *O*
pi_138999554
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:00 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Boeien anders doen andere het wel.
Precies.. en Ajax-fans kan je niet genoeg tillen
  vrijdag 18 april 2014 @ 00:00:11 #300
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138999879
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 23:52 schreef Pleun2011 het volgende: