Waarschijnlijk hadden ze dat dan pas achteraf gehoord...quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[quote]De politie kwam overigens wel bij mijn tante aan de deur om te vertellen dat haar zoon overleden was. Ik vraag me anders af via welke wegen ze het anders te horen had gekregen
Ja, de reden hebben we eigenlijk nog niet gehoord, ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar,quote:Maar goed, ik heb sowieso wel een familie waar veel (in mijn ogen idiote) onenigheid is en waarbij diverse mensen niet welkom zouden zijn op de uitvaart van hun eigen familie. En het gaat echt allemaal nergens overWaarschijnlijk gaat dat hele conflict van TS met die ex-schoonfamilie ook echt nergens over.
Hadden ze het nu maar eerder uitgepraat denk je dan, maar ja... zo gaan die dingen, helaas...quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:14 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb meegemaakt dat twee echtparen (de vrouwen zijn zussen) fikse ruzie hadden en het contact was al jaren verbroken. Een van hen overleed plotseling: direct einde van de vete. Zo kan het dan gelukkig ook, al is het dan wel weer jammer dat er een sterfgeval voor 'nodig' was.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hadden ze het nu maar eerder uitgepraat denk je dan, maar ja... zo gaan die dingen, helaas...
Ik heb goddank geen ruzie met geen enkele broer of zus, al zou ik mijn jongste broertje af en toequote:Op donderdag 27 maart 2014 11:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarom, conflicten zo snel mogelijk bijleggen. Koppigheid brengt je nergens en als er één plots overlijdt krijg je spijt. Sinterklaasrijmelarij
Juist. Zelfs al zijn de beweegreden van de nabestaanden nog zo onredelijk, als er een kans is op ongeregeldheden tijdens de uitvaart moet je je maar neerleggen bij de uitsluiting.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:09 schreef Lienekien het volgende:
(..)
Maar het telt ook of zelfs juist wat de nabestaanden graag willen. En je kunt er een oordeel over hebben of hun beweegredenen om bijv. mensen uit te sluiten wel zo 'zuiver' zijn, maar dat is imo bijzaak.
Dit. Ik zou wel weggaan nadat de plechtigheid is afgelopen. Dus geen bakkie koffie of thee meer nuttigen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:03 schreef formerjellybean het volgende:
Gaat een begrafenis niet om de laatste eer te brengen aan de overledene. Dan doet het toch eigenlijk niet toe wat de verhouding onderling is, zolang je geen scene gaat veroorzaken vind ik eigenlijk gewoon dat het moet kunnen.
Ja ik idquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit. Ik zou wel weggaan nadat de plechtigheid is afgelopen. Dus geen bakkie koffie of thee meer nuttigen.
Ja inderdaad ik zou niet uitgebreid de hele rij gaan condoleren wetend dat ze mij niet mogen.... Gewoon de laatste eer bewijzen en weggaan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit. Ik zou wel weggaan nadat de plechtigheid is afgelopen. Dus geen bakkie koffie of thee meer nuttigen.
Ja dat deed diegene die op mijn oma haar begrafenis was ook. Vond het echt niet erg dat ze haar een laatste eer wilde bewijzen op 1 of andere manier. Maar ze bleef niet voor de koffie enzo.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
je bent vreemd gegaanquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:18 schreef Double_Bubble het volgende:
sommige fouten nooit kunnen vergeven
Damn, wat een zure reactiequote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:00 schreef murp het volgende:
als jij je er maar goed bij voelt he?
gadverdamme
Wel typisch dat het alleen maar reacties van vrouwen zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:
De eerste 2 pagina's (en ook wel meer lees ik nu) van dit topic zit vol met reacties die heel onredelijk zijn. Apart om te lezen. Beschuldigen de ene van een gebrek aan inlevingsvermogen maar hebben het zelf blijkbaar juist niet.
Dit idd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:16 schreef Pandaplint het volgende:
Een begrafenis is er niet voor de overledene maar voor de nabestaanden. Heb respect voor de familie en blijf uit de buurt. De overledene zal je in ieder geval niet missen
Vind ik niet. Er staat vaak genoeg in de advertenties dat er NA de dienst gelegenheid is tot condoleren. Als je tijdens de dienst gewoon achterin gaat zitten en na de dienst gelijk weggaat, is er toch niets aan de hand?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:16 schreef Pandaplint het volgende:
Een begrafenis is er niet voor de overledene maar voor de nabestaanden. Heb respect voor de familie en blijf uit de buurt. De overledene zal je in ieder geval niet missen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |